دوربین گلکسی ای 50

دوربین گلکسی ای 50 پس از آپدیت ماه دسامبر عکس‌های باکیفیت‌تری می‌گیرد

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدتری را برای گوشی Galaxy A50 خود منتشر کرده است. پس از این به‌روزرسانی٬ دوربین گلکسی ای 50 می‌تواند عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرد.

گوشی گلکسی A50 سامسونگ بی‌شک یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سال گذشته است و حتی در شرایطی که دو نسخه‌ی جدیدتر آن به نام‌های گلکسی ای 50 اس و ای 51 نیز معرفی شده‌اند٬ اما همچنان از یادها نرفته است. به‌روزرسانی جدیدی برای این گوشی عرضه شده که می‌تواند دوربین گلکسی ای 50 را بهبود ببخشد٬ پایداری اتصال وای فای آن را بهتر کند و همچنین قابلیت Smart Capture را نیز به دیوایس بی‌افزاید.

دوربین گلکسی ای 50

در حال حاضر این به‌روزرسانی با بیلد نامبر A505FDDU3ASL5 و حجم 640 مگابایت برای کاربران هندی منتشر شده است. این به‌روزرسانی همچنین پچ امنیتی ماه دسامبر را نیز در بر می‌گیرد. در لیست توضیحات این آپدیت اشاره شده است که این به‌روزرسانی پایداری دوربین و کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط آن را بهبود می‌بخشد. همچنین قابلیت Smart Capture را نیز در بر می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد اسکرین شات‌های طویل‌تر بگیرند و آن‌ها را مستقیما از طریق گالری گوشی خود به اشتراک بگذارند. بهبود اتصال وای فای نیز از دیگر موارد مثبت حاصل از این آپدیت است.

لازم به ذکر است که سامسونگ آپدیت One UI 2.0 همراه با اندروید 10 را در ماه آوریل برای گوشی گلکسی A50 خود عرضه خواهد کرد.