فصل پنجم سریال ون هلسینگ (Van Helsing) رسما تایید شد

فصل پنجم سریال ون هلسینگ (Van Helsing) رسما تایید شد و طبق اعلام شبکه سای فای، آخرین فصل از این مجموعه خون آشامی در سال آینده بر روی آنتن خواهد رفت.

فصل پنجم سریال ون هلسینگ در حالی تایید شد که فصل چهارم آن هنوز به پایان نرسیده است. قسمت پایانی فصل حاضر در تاریخ 20 دسامبر (29 آذر) پخش خواهد شد.

داستان این سریال پیرامون ونسا ون هلسینگ جریان دارد، یکی از نوادگان آبراهام ون هلسینگ، یکی از مشهورترین شکارچیان خون آشام. ونسا اما یک قدرت خاص هم دارد، او می‌تواند خون آشامان را به انسان تبدیل کند و به همین دلیل، خطر بزرگی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

فصل پنجم سریال ون هلسینگ (Van Helsing) و پایان کار این مجموعه 

فصل چهارم این سریال توانست موفق باشد و جهان سریال را هم به خوبی گسترش داد، اگر چه مخاطبان کمتری به تماشای آن نشستند و تصور می‌شد شاید شاهد فصل‌های بیشتری از آن نباشیم. اما طبق اعلام هالیوود ریپورتر به نقل از شبکه سای فای، این سریال برای فصل پنجم باز خواهد گشت. فصل پنجم 13 قسمت خواهد داشت و سال آینده میلادی پخش می‌شود. همان طور که بالاتر هم ذکر شد، این آخرین فصل سریال خواهد بود.

فصل پنجم سریال ون هلسینگ

این اتفاق خوبی برای طرفداران است، زیرا بر خلاف بسیاری از سریال‌های این روزها که ناگهان کنسل می‌شوند، شاهد پایانی مناسب برای این مجموعه خواهیم بود. در حالی که ون هلسینگ این فرصت را دارد تا داستان‌های چهار فصل اخیرش را جمع بندی کند، سریال‌های زیادی بوده‌اند که چنین فرصتی نداشته‌اند. از جمله سریال کریپتون (Krypton) شبکه سای فای که مدتی قبل، پس از تنها دو فصل، لغو شد و توسعه نسخه فرعی آن، لوبو (Lobo) نیز کنار گذاشته شد. سریال ددلی کلس (Deadly Class) تنها پس از یک فصل و سریال هپی! (Happy!) پس از دو فصل، دیگر آثار لغو شده این شبکه در چند مدت اخیر بوده‌اند.

با اینکه شاید طرفداران از پایان این مجموعه ناامید شوند اما اعضای تیم سازنده از این اتفاق خشنود هستند زیرا این فرصت را دارند که سریال را به همان شکلی که می‌خواستند، به پایان ببرند. کنسل شدن سریال‌ها، یکی از اتفاقات آزاردهنده صنعت تلویزیون در چند سال اخیر بوده است (خصوصا سریال‌های باکیفیتی همچون وین یا او ای) و مخاطبان سریال ون هلسینگ باید خوشحال باشند که پس از دنبال کردن این سریال در سال‌های اخیر، حداقل یک پایان مناسب دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه