گوشی آنر 9 ایکس

نگاه اولیه به گوشی آنر 9 ایکس (گجت تی وی)

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) به تازگی در ایران رونمایی و در بازار کشورمان عرضه شده است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی نگاه اولیه به آنر 9X را مشاهده کنید و با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) یک گوشی میان رده با قدرت و امکانات خوب و البته قیمت مناسب است که به تازگی در ایران معرفی و عرضه شده است. دوربین سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، ظاهر زیبا و جذاب و قیمت رقابتی این گوشی باعث شده تا برند چینی آنر بسیار به فروش خوب آن در بازار ایران امیدوار باشد؛ همانطور که نسل قبلی این گوشی یعنی آنر 8 ایکس نیز توانسته بود در بازار کشورمان خوش بدرخشد و حالا آنر 9X آمده تا در رقابت با گوشی‌هایی مانند گلکسی A50 و گلکسی A50s سامسونگ پیروز شود.

گوشی آنر 9 ایکس از سه دوربین در پشت بهره می‌برد که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ساخت سونی با دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض با دیافراگم f/2.4 و حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز مطابق ترند این روزهای طراحی گوشی های هوشمند به صورت پاپ آپ طراحی شده و به شکل جذابی در کمتر از یک ثانیه از بالای گوشی بیرون می‌آید. با وجود این دوربین سلفی جهنده، هیچ حاشیه، حفره یا ناچی در صفحه نمایش دیده نمی‌شود و نمایشگر 6.59 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس، 91 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده و تجربه‌ای تماشایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از نظر سخت افزار نیز آنر 9 ایکس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. چیپست 12 نانومتری کایرین 710F به همراه پردازنده 8 هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali G51 در دل این گوشی قرار گرفته‌اند. آنر 9X همچنین با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به بازار ایران عرضه می‌شود که امکان افزایش حافظه ذخیره‌سازی تا 512 گیگابایت به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز وجود دارد. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی هم خیال شما را از بابت بیش از یک روز استفاده از گوشی راحت می‌کند و شارژر 10 واتی از طریق درگاه یو اس بی Type-C به گوشی متصل می‌شود. حسگر اثر انگشت در پشت، سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.1 از دیگر ویژگی‌های آنر 9X به شمار می‌روند.

گوشی جدید آنر برای بازار ایران در دو رنگ آبی و مشکی عرضه می‌شود که به خصوص رنگ آبی آن بسیار زیباست و حرف X به شکل جذابی در پشت آن دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه اولیه به گوشی آنر 9 ایکس را در گجت تی وی مشاهده کنید. به زودی نیز این گوشی هوشمند مقرون به صرفه را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی آنر 9 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فیلم معرفی عالی ای بود

  2. نسبت ب بقیه گوشبا ارزون تره و امکانات بیشتری هم داره

  3. بهترین گوشی میان رده بازار همینه