فصل 4 گرند تور

آیا پخش فصل 4 گرند تور برای همیشه متوقف شد؟

پس از ماه‌ها انتظار٬ سرانجام 22 آذر 98 اولین قسمت از فصل 4 گرند تور (The Grand Tour) با اجرای جرمی کلارکسون٬ ریچارد هموند و جیمز می منتشر شد. اما حالا انتشار سایر قسمت‌های این فصل در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

اولین قسمت از فصل 4 گرند تور جمعه‌ی هفته‌ی گذشته منتشر شد. اما برخلاف آنچه تصور می‌شد٬ آن یک قسمت ویژه بود و به نظر می‌رسد حداقل تا چند هفته‌ی دیگر نباید منتظر انتشار دومین قسمت آن باشیم. ظاهرا برخی تغییرات اساسی در فرمت برنامه نسبت به سه فصل قبل باعث شده تا دیگر قسمت‌های این فصل با تاخیر فراوان منتشر شود.

پخش فصل 4 گرند تور کنسل شد؟

کلارکسون پیشتر در مصاحبه‌ای تایید کرده بود که در این فصل به همراه جیمز می و ریچارد هموند به کامبوج٬ تایلند٬ لائوس٬ میانمار٬ ویتنام٬ مالزی و سنگاپور سفر خواهند کرد. این مجری مشهور بریتانیایی که در حال حاضر میزبان برنامه‌ی “Who Wants to Be a Millionaie” در ITV است٬ عنوان کرده که نمی‌تواند هیچ آینده‌ای را برای فصل‌های بعدی تور بزرگ متصور شود و مشخص نیست این برنامه تلویزیونی تا کجا پیش خواهد رفت؛ اما هیچگاه به وجود مشکل در تولید و پخش فصل چهارم تور بزرگ اشاره‌ای نکرده بود.

از طرفی دیگر٬ یکی از نزدیکان به شرکت آمازون ادعا کرده است که این فصل شامل قسمت‌های زیادی نخواهد بود و امسال فقط دو ویژه برنامه منتشر خواهد شد. هر اتفاقی که بیفتد٬ ما مطمئن هستیم که کلارکسون٬ هموند و می چه با گرند تور و چه بدون آن٬ به تولید برنامه‌های انفرادی ادامه خواهند داد. اگر طی روزهای آینده اخبار جدیدی به دست ما برسد٬ بی‌تردید آن‌ها را با شما نیز درمیان خواهیم گذاشت.