دوربین آنر 9 ایکس

نگاهی به دوربین آنر 9 ایکس ؛ دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی

گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) با دوربین سه گانه به تازگی وارد بازار شده است. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به دوربین آنر 9 ایکس با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی آن بندازیم.

شرکت چینی آنر در مردادماه امسال گوشی های جدید خود یعنی آنر 9 ایکس (Honor 9X) و آنر 9 ایکس پرو را معرفی کرد. با گذشت چند ماه از معرفی این گوشی های میان رده دوست‌داشتنی، در هفته گذشته شاهد رونمایی از آنر 9X برای بازار ایران بودیم. طی مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، آنر رسما گوشی جدید خود را در ایران رونمایی کرد و این گوشی آماده ورود به بازار ایران شد تا با قیمت 3 میلیون و 899 هزار تومان، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دوربین آنر 9 ایکس

آنر 9 ایکس ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و می‌تواند به فروش خوبی دست پیدا کند، اما یکی از ویژگی‌های شاخص این گوشی، دوربین سه گانه آن است. قطعا دوربین یکی از مهم‌ترین ملاک‌های کاربران برای خرید گوشی هوشمند محسوب می‌شود و آنر 9X با دوربین سه گانه‌ای که مجهز به لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است، می‌تواند به خوبی به نیازهای کاربران پاسخ بگوید.

مشخصات دوربین آنر 9 ایکس

همانطور که گفته شد در قاب پشتی گوشی شاهد دوربین سه گانه‌ای هستیم که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته‌اند و در زیر آنها نیز یک فلش LED دیده می‌شود. دوربین اصلی آنر 9 ایکس 48 مگاپیکسلی استاندارد با دیافراگم f/1.8 است. این سنسور با اندازه 1/2.25 توسط سونی با نام Sony IMX582 Exmor RS ساخته شده و اندازه پیکسل‌های آن 0.8 میکرومتر است. دوربین دوم یک لنز 8 مگاپیکلسی فوق عریض یا اولترا واید با زاویه دید 120 درجه است که از دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. در نهایت دوربین سوم گوشی، یک حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان با دیافراگم f/2.4 است که برای خلق افکت‌های بوکه در عکس های پرتره به کار می‌رود.

دوربین آنر 9 ایکس

فلش LED، لرزش‌گیر اپتیکال یا OIS، قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ 120 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری 4K، فوکوس خودکار، لرزش‌گیر دیجیتالی تصاویر، زوم دیجیتالی، تشخیص چهره، برچسب‌گذاری جغرافیایی، اچ دی آر، تنظیمات ایزو، فوکوس لمسی و تنظیمات تعادل سفیدی رنگ از دیگر ویژگی‌هایی هستند که دوربین سه گانه آنر 9 ایکس در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین قابلیت هوش مصنوعی نیز وجود دارد و AI در خلق تصاویر بهتر به شما کمک می‌کند.

دوربین 48 مگاپیکسلی

دوربین 48 مگاپیکسلی آنر 9 ایکس ساخت شرکت سونی است و یکی از مزایای رقابتی این گوشی چینی به شمار می‌رود و باعث می‌شود آنر 9X به عنوان یک گوشی میان رده، حتی از برخی گوشی های بالارده و پرچمدار نیز در این زمینه بهتر عمل کند. این دوربین 48 مگاپیکسلی در شرایط نوری مناسب، عکس‌های بسیار زیبا و پرجزئیاتی را می‌گیرد و حتی در محیط‌های کم‌نور نیز به لطف هوش مصنوعی و قابلیت Night Mode می‌تواند عکس‌های قابل قبولی ثبت کند. البته قابلیت هوش مصنوعی، کمی رنگ‌ها را اغراق‌آمیز می‌کند.

دوربین آنر 9 ایکس

ثبت زاویه بیشتر با دوربین فوق عریض

لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید آنر 9 ایکس، زاویه دید وسیعی را به شما می‌دهد و می‌توانید منظره بیشتری را در قاب تصویر خود قرار دهید.

ثبت عکس‌های واضح و زیبا در شب

قابلیت AIS Super Night Mode باعث می‌شود تا بتوانید در تاریکی و در شب نیز عکس‌های بسیار زیبایی را ثبت کنید. این قابلیت در دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد و همزمان ده‌ها تصویر را ثبت و آنها را با هم ترکیب می‌کند تا روشنایی و وضوح تصویر را بالا ببرد.

دوربین آنر 9 ایکس

پرتره‌های حرفه‌ای و چشم‌نواز بگیرید

با استفاده از الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با کمک حسگر 2 مگاپیکسل تشخیص عمق میدان، پرتره‌هایی حرفه‌ای با افکت بوکه زیبا و چهره‌هایی شفاف ثبت می‌کند. نورپردازی سه بعدی پرتره هم در دوربین آنر 9X وجود دارد و به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی شگفت‌انگیز با جلوه‌های روشن استودیویی بگیرید.

دوربین آنر 9 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*