آیفون 12

ممکن است آیفون 12 شش دوربین پشتی داشته باشد!

ماجرای اخبار و عرضه خانواده آیفون 11 تمام شد و آرام آرام در حال آماده شدن برای آشنایی با آیفون 12 و شروع انتشار روزانه اخبار، شایعات و تصاویر غیر رسمی آن هستیم.

چند تصویر غیررسمی از آیفون 12 منتشر شده که شش دوربین در بخش پشتی این گوشی را نشان می‌دهند. این تصاویر از یک ویدیو گرفته شده‌اند که می‌توانید آن را از کانال یوتیوب Hasan Kaymak و اینجا نگاه کنید.

این ویدیو طرحی را با ما به اشتراک می‌گذارد که آیفون بعدی ممکن است شبیه به آن باشد، اما به شخصه فکر نمی‌کنم اپل این طراحی را برای گوشی خود به کار بگیرد. سازنده و طراح ویدیو کامل توضیح نداده که این دوربین‌ها دقیقا چه هستند ولی یک لنز عریض، دو دوربین اصلی و  لنزهای ماکرو و حسگر عمق میدان را احتمالا در بخش پشتی مشاهده می‌کنیم. تمامی این دوربین‌ها به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و اگر این طرح، نهایی شود در iPhone 12 باید منتظر یک شکاف در بخش بالایی صفحه نمایش برای دوربین سلفی باشیم. همچنین یک صفحه نمایش تمام صفحه را می‌بینیم که کمی عریض‌تر از آیفون 11 و آیفون 11 پرو به نظر می‌رسد.

در جلسه‌ای که چندی قبل یک تحلیلگر و مدیر مالی ارشد کمپانی اپل داشته‌اند٬ او به اهداف مالی تولید مدل‌های پرو اشاره کرده است٬ ولی تا زمانی که اپل در دی ماه میزان فروش فصلی آیفون‌ها را اعلام نکند، ما نمی‌توانیم با اطمینان در این مورد صحبت کنیم. تحلیلگران ادعا می‌کنند که اپل در پاییز آینده نهایتا شش مدل جدید آیفون را معرفی خواهد کرد و شاهد رونمایی از آیفون 9 در بهار هم نخواهیم بود. بر اساس شایعات مدل پایه آیفون 12 به یک نمایشگر 6.1 اینچی LCD مجهز خواهد بود و به طور کلی خانواده iPhone 12 در سه اندازه 5.4، 6.1 و 6.7 اینچی عرضه می‌شوند و دو مدل 5G و 4G خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظرم طراحی ایفون چندان بهتر از بقیه نیست و ی جورایی د مده میباشد