بهترین کیبوردهای اندروید 2019

معرفی بهترین اپلیکیشن های کیبورد اندروید 2019

کیبوردهای زیادی برای اندروید در فروشگاه گوگل موجود است. ما در اینجا بر اساس محبوبیت و ویژگی‌های برنامه‌های مختلف، بهترین اپلیکیشن های کیبورد اندروید 2019 را به شما کاربران عزیز گجت نیوز معرفی می‌کنیم.

اندروید همیشه به خاطر قابلیت‌های سفارشی‌سازی خود معروف بوده است. روش‌های بسیاری برای سفارشی‌سازی دستگاه‌های اندرویدی با استفاده از فونت‌ها، تصاویر پس‌زمینه، انیمیشن‌های بوت، آهنگ زنگ و اپلیکیشن‌های مختلف وجود دارد. روش‌های مختلفی برای دستیابی به این ظاهر سفارشی با روت کردن دستگاه یا نصب برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد. به طور مشابه، انتخاب‌های بی‌شماری در انتخاب کیبوردهای اندرویدی شخص ثالث وجود دارد.

بعضی کاربران علاقه دارند که کیبورد پیش‌فرض اندروید را با کیبوردهای شخص ثالث دیگر جایگزین کنند. اندروید این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است که صفحه کلید خود را با نصب برنامه‌های دیگر یا سفارشی‌سازی کیبورد دستگاه تغییر دهند.

کیبوردهای جایگزین دارای برخی ویژگی‌های اضافی مانند ژست‌های حرکتی برای سوایپ کردن، امکان انتخاب تم، طرح‌بندی‌های مختلف و غیره هستند. با توجه به برنامه انتخاب‌شده برخی ویژگی‌های اضافی و پیشرفته دیگر نیز شاید وجود داشته باشد. بعضی برنامه‌های کیبورد شخص ثالث امکانات سفارشی‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر روی بهبود تجربه تایپ کردن کاربر متمرکز هستند.

بهترین اپلیکیشن های کیبورد اندروید 2019

اپلیکیشن کیبورد Swiftkey

بهترین کیبوردهای اندروید 2019

Swiftkey یکی از بهترین کیبوردهای اندروید 2019 است. این برنامه از قابلیت سفارشی‌سازی گسترده‌ای برخوردار است و در عین حال به کمک آن می‌توانید بهتر تایپ کنید. مایکروسافت مالکیت آن را در سال 2016 از آن خود کرد. Swiftkey دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی کلمات بعدی است.

قابلیت‌های استاندارد مانند تصحیح خودکار کلمات، تایپ با ژست‌های حرکتی و سایر موارد نیز در کیبورد Swiftkey وجود دارد. در داخل برنامه ایموجی‌های مختلفی وجود دارد و از گیف و استیکر نیز پشتیبانی می‌شود. Swiftkey همچنین از تم‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند تصویر پس‌زمینه مورد نظرش را از تم‌های مختلف موجود در فروشگاه انتخاب کند.

Swiftkey یک برنامه کیبورد شخص ثالث مطمئن و پایدار است که تجربه تایپ کردن شما با گوشی هوشمندتان را بهبود می‌بخشد و با استفاده کردن از ویژگی‌های دیگر آن احساس بهتری خواهید داشت. این کیبورد همچنین از زبان‌‌های مختلف زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن کیبورد Gboard

بهترین کیبوردهای اندروید 2019

Gboard صفحه کلید استوک سیستم عامل اندروید یکی دیگر از بهترین کیبوردهای اندروید 2019 است که به شما معرفی می‌کنیم. Gboard یا همان کیبورد گوگل دارای ویژگی‌های مختلفی مانند تایپ با ژست‌های حرکتی، تایپ صوتی، پشتیبانی از زبان‌های مختلف و غیره است. این یک برنامه کاملا مطمئن است که مستقیما از سوی سازندگان اندروید ارائه شده است. Gboard به طور پیش‌فرض روی گوشی‌های پیکسل و دستگاه‌های مجهز به اندروید وان نصب است.

جستجوی پیش‌گویانه و دریافت نتایج جستجو و پیشنهادات گوگل به صورت یکپارچه ویژگی‌های منحصر به فرد Gboard هستند. امکان ایجاد استیکر یکی از قابلیت‌های این کیبورد است که مورد استقبال کاربران زیادی هم قرار گرفته است. یکپارچه‌سازی بهتر با سرویس‌های گوگل Gboard را به گزینه‌ای بهتر از سایر کیبوردها تبدیل می‌کند.

Gboard از حالت تاریک یا همان دارک مود (Dark Mode) اندروید 10 نیز پشتیبانی می‌کند که پویایی آن را افزایش می‌دهد. با به‌روزرسانی‌های مکرری که گوگل برای این برنامه کیبورد خود منتشر می‌کند، مطمئن خواهید بود که همیشه جدیدترین ویژگی‌ها را دریافت می‌کنید. Gboard یک صفحه کلید مینیمال و ساده است.

اپلیکیشن کیبورد Grammarly

بهترین کیبوردهای اندروید 2019

Grammarly یک ابزار کاربردی برای نوشتن است که در چند سال گذشته کاربران زیادی پیدا کرده است. Grammarly از افزونه‌های مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری پشتیبانی می‌کند. با این حال، در غیاب پشتیبانی از افزونه‌های کروم در اندروید، این شرکت برنامه کیبورد خود را برای هر دو سیستم عامل محبوب آی او اس و اندروید منتشر کرده است.

برنامه اندروید Grammarly می‌تواند اشتباهات املایی و سایر مشکلات گرامری را در حین تایپ کردن تصحیح کند. این یک برنامه شخص ثالث است که استفاده از آن کاملا ساده است و دارای طراحی مینیمال می‌باشد. کیبورد Grammarly به کاربران اجازه می‌دهد که کلمات شخصی خود را به دیکشنری اضافه کنند. با تنها یک کلیک می‌توانید کل متن را اسکن کنید.

همچنین می‌توانید با کیبورد Grammarly زبان‌های مختلف مانند زبان آمریکایی، انگلیسی، استرالیایی و کانادایی را برای بهینه‌سازی بهتر انتخاب کنید. این برنامه به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید در دسترس است.

اپلیکیشن کیبورد Chrooma 

بهترین کیبوردهای اندروید 2019

کیبورد Chrooma دارای تمام ویژگی‌های اساسی مانند امکان تغییر اندازه صفحه کلید، تایپ کردن پیش‌گویانه، تایپ با ژست‌های حرکتی و غیره است. این صفحه کلید امکانات سفارشی‌سازی بیشتری را در مقایسه با صفحه کلید گوگل ارائه می‌دهد. Chrooma همچنین با نام کیبورد رنگارنگ نیز شناخته می‌شود.

این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا ضمن استفاده از صفحه کلید، تن رنگ آن را تغییر دهد. Chrooma دارای حالت رنگ تطبیقی است که می‌تواند به طور خودکار رنگ صفحه کلید را مطابق با رنگ اصلی اپلیکیشن فعال تنظیم کند. همچنین از هوش مصنوعی برای افزایش دقت ویژگی‌های این برنامه استفاده شده است. به طور کلی Chrooma یک برنامه کیبورد سبک، سریع و ساده است.

اپلیکیشن کیبورد Fleksy

بهترین کیبوردهای اندروید 2019

Fleksy سریع‌ترین کیبورد اندروید است که مجهز به ویژگی‌هایی مانند ژست‌های حرکتی برای تصحیح خودکار کلمات و کیبورد ایموجی است و همچنین از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند. در این برنامه می‌توانید تم‌های مختلف رایگان را انتخاب کنید. هوش مصنوعی این برنامه به پیش‌بینی ایموجی، استیکر‌ها، گیف و متن کمک می‌کند.

جدای از کارکرد‌های نرمال کیبورد، از افزونه‌های کوچک مختلف نیز در برنامه Fleksy پشتیبانی می‌شود. برنامه Fleksy به دسترسی به ایموجی، گیف‌، استیکرها و اپلیکیشن‌های مسافرتی و غذایی در داخل کیبورد کمک می‌کند. این برنامه از بیش از 45 زبان مختلف مانند اسپانیایی، روسی، سوئدی، ترکی، ژاپنی، ایتالیایی و غیره پشتیبانی می‌کند. کیبورد Fleksy رایگان است و امکان خریدهای درون برنامه‌ای وجود دارد.

اپلیکیشن کیبورد Facemoji

بهترین کیبوردهای اندروید 2019

این یک کیبورد ایموجی با فونت‌ها و سبک‌های متن سفارشی است. برنامه کیبورد Facemoji دارای بیش از حدود 3،600 ایموجی به همراه فونت‌ها و گیف‌های جالب و بیش از 1،500 تم است. کاربران می‌توانند صفحه کلید خود را با اضافه کردن عکس، عوض کردن تم، استفاده از فونت‌های مختلف و غیره سفارشی‌سازی کنند.

نسخه لایت برنامه تنها 7 مگابایت حجم دارد و رایگان است. کیبورد Facemoji Emoji از یک مترجم داخلی استفاده می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد به هر زبانی بنویسد. این برنامه از بیش از 120 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. برنامه Facemoji هیچ گونه داده‌های شخصی کاربر را بدون اجازه جمع‌آوری نمی‌کند.

برنامه کیبورد GO Keyboard

کیبورد GO Keyboard

برنامه Go Keyboard گزینه‌ای ایده‌آل برای جایگزین کردن کیبورد استوک اندروید با کیبوردی بسیار ساده‌تر و مینیمالیستی است. جدای از ویژگی‌های معمول برنامه‌های کیبورد شخص ثالث، این کیبورد از بیش از 1،000 تم مختلف، فونت، گیف و غیره پشتیبانی می‌کند.

کاربر می‌تواند پس‌زمینه صفحه کلید را تنها با یک کلیک عوض کند. Go Keyboard از طرح‌بندی‌های مختلف، تایپ کردن با ژست‌های حرکتی، تصحیح خودکار کلمات، جستجوی ایموجی و غیره پشتیبانی می‌کند.

برنامه Go Keyboard روی بیش از 200 میلیون دستگاه مختلف نصب است. این برنامه حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند و بر اساس ادعای سازندگان بدون اجازه اطلاعات شخصی کاربر مانند اطلاعات کارت‌های اعتباری، رمزهای عبور و غیره را جمع‌آوری نمی‌کند.

نرم افزار کیبورد Touchpal

کیبورد Touchpal

Touchpal یکی دیگر از برنامه‌هایی است که جزو بهترین کیبوردهای اندروید 2019 قرار می‌گیرد. Touchpal برای پیش‌بینی متن از طریق دستیار داخلی تالیا (Talia) شناخته شده است. این برنامه به صورت آنلاین به دنبال اطلاعات می‌گردد و حتی به مدیریت کلیپبورد کمک می‌کند. این کیبورد دارای تمام ویژگی‌های اساسی مانند سوایپ کردن با ژست‌های حرکتی، جستجوی پیش‌گویانه، تصحیح خودکار کلمات و غیره است.

با کمک ژست‌های حرکتی Touchpal تحت عنوان Curve Gestures می‌توانید پیام‌های طولانی را بدون اینکه لازم باشد چند بار به صفحه ضربه بزنید، تایپ کنید. کاربر می‌تواند انواع تم‌ها، فونت‌ها و تصاویر پس‌زمینه را انتخاب کند. اندازه صفحه کلید را هم می‌توانید به دلخواه تنظیم کنید. همچنین می‌توانید ایموجی‌های دلخواه خود را در Touchpal شخصی‌سازی کنید.

برنامه کیبورد FancyFey

کیبورد FancyFey

FancyFey یکی دیگر از کیبوردهای نسل جدید است که دارای گرافیک و انیمیشن‌های قابل سفارشی‌سازی جالبی است. FancyFey یک کیبورد سفارشی‌‌شده با فونت های جالب، بیش از 3200 ایموجی، صداها و افکت‌های مختلف برای تایپ کردن، تم‌های شخصی‌سازی‌شده و قابلیت پیش‌بینی کلمات است.

FancyFey یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کیبورد آی او اس است که اخیرا برای اندروید نیز عرضه شده است. این برنامه همچنین از بیش از 50 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و با تمام اپلیکیشن‌های محبوب سازگار است که می‌توانید ایموجی‌های مورد نظرتان را به آن‌ها اضافه کنید. استفاده از کیبورد FancyFey راحت و ساده است و از قابلیت سفارشی‌سازی بالایی بهره می‌برد.

اگر شما نیز برنامه‌های کیبورد دیگری را می‌شناسید یا استفاده می‌کنید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.