همراه اول

وزیر ارتباطات از همراه اول برای خدمت‌رسانی مطلوب اربعین تقدیر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همراه اول به دلیل توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین تقدیر کرد.

اخیرا مراسم تقدیر از خادمان اربعین در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد که در این مراسم محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی از مدیران این وزارتخانه و اپراتورهای خدمات ارتباطی حضور داشتند. آذری جهرمی در همین رابطه از مدیرعامل همراه اول و سه مدیر مسئول در کمیته اربعین اپراتور اول کشور تقدیر کرد.

اقدامات همراه اول برای اربعین 98

اپراتور اول برای مشترکان خود در کشور عراق طی ایام اربعین 98 تعرفه تماس رومینگ بین‌الملل که شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه می‌شود را کاهش داد. همچنین این اپراتور به مشترکانی که در بازه 16 مهر تا 30 مهر 90 به کشور عراق سفر کرده بودند نیز بسته‌های دو روزه اینترنت همراه 20 مگابایتی به عنوان هدیه اختصاص داد. همراه اول برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان خود، 4 بسته اینترنت اقتصادی نیز در نظر گرفت که شامل بسته‌های متنوع یک روزه و 7 روزه با حجم 100 مگابایت تا 1 گیگابایت در ایام اربعین می‌شد. علاوه بر این خدمات، همراه اول ظرفیت شبکه 4G، 3G، 2G را برای مکالمه و اینترنت در پایانه‌های مرزی افزایش داد. همچنین ظرفیت سایت‌های BTS این اپراتور نیز نسبت به اربعین سال 97 ارتقا پیدا کرد که بر اساس همین ظرفیت سرویس وای فای رایگان نیز به زائران ارائه می‌شد. از خدمات برجسته دیگر این اپراتور می‌توان به سرویس رایگان اعلام وضعیت اشاره کرد که مشترکان بدون نیاز به اینترنت و به واسطه کد دستوری ستاره 7272 مربع می‌توانستند وضعیت خود را در سیستم به ثبت برسانند و سایر زائران را از وضعیت خود آگاه سازند.

اپراتور همراه اول برای اربعین 98 یک اپلیکیشن مناسبتی با نام «همراهی» را نیز در نظر گرفت که خدمات متعددی چون اعلام و استعلام وضعیت سایر زائران (بدون نیاز به اینترنت)، سامانه نذر قدم (با ارسال پیامک رایگان)، مترجم همراه (فارسی به عربی و عربی به فارسی)، مشخصات کامل موکب‌ها و مسیریابی بر روی نقشه (بدون نیاز به اینترنت)، ارائه انواع مختلف محتوای آموزشی، فرهنگی و در قالب ویدیو، نوا، کتاب الکترونیک، اپلیکیشن (با اینترنت رایگان)، برگزاری مسابقات ویژه ایام اربعین، امکان به اشتراک‌گذاری عکس، ویدیو و خبر را برای زائران ارائه می‌داد. همچنین این اپراتور با پایان اربعین 98، کلیه مصارف آزاد اینترنت رومینگ زائران را تحت عنوان بسته‌های رومینگ ویژه این ایام محاسبه کرد و مبلغ مابه‌التفاوت را به حساب این مشترکان برگرداند.

متن تقدیر وزیر ارتباطات از همراه اول

متن تقدیرنامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول به شرح زیر است:

اربعین، آغاز باشکوه دفتر عشق است که با آزادگی آغاز شده و تا همیشه ادامه خواهد داشت و سفر اربعین، مشق عاشقی انسان‌های وارسته‌ای است که با حضور میلیونی و حماسی خود در اجتماع عظیم و معنوی، ارادت و دلدادگی خود را به خاندان اهل بیت (ع) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ابراز می‌کنند.

اهتمام و کوشش مسوولانه مجموعه دست اندرکاران خانواده بزرگ ارتباطات برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و برقراری ارتباط ایمن و پایدار در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به زائران عزیز در ایام اربعین قابل تحسین است.

به این وسیله از تلاش‌های ارزشمند شما و همکاران محترمتان، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و از درگاه ایزد منان، سلامتی و بهروزی برایتان خواستارم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک کنم اومدن حساب کتاب کردن دیدن اربعین خیلی پول زدن
    بعدش تشکر کردن

  2. الااااااان واسه خدمت رسانی اربعین تشکر کردن