سایت های فروش پایان نامه

سایت های فروش پایان نامه فیلتر می‌شوند

مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از صدور دستور فیلترینگ سایت های فروش پایان نامه توسط بازپرسی قوه قضائیه خبر داد.

حسین آقابابایی، مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخیرا اظهار کرد معرفی سایت‌های خرید و فروش پایان نامه و مقاله‌های تقلبی به عنوان یکی از شکایاتی محسوب می‌شود که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بازپرسی فرهنگ و رسانه ارائه داده است. حسین آقابابایی تاکید کرد در همین راستا نیز نامه دستور بازپرسی برای فیلترینگ این سایت‌ها را مشاهده کرده‌ام.

جزئیات فیلترینگ سایت های فروش پایان نامه

حسین آقابابایی در ادامه بیان کرد یکی از سایت‌های فروش پایان نامه اخیرا با انجام تبلیغات متعدد توانسته است مشتریان زیادی را جذب کند. وی افزود فروشندگان این پایان نامه‌ها دارای شغل‌های پوششی بوده و مترجم هستند که حتی یک واحد آپارتمان برای ترجمه، تایپ و تکثیر در اطراف میدان انقلاب داشتند. مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد پس از اینکه این مراکز شناسایی شدند، با ارائه تعهد محضری و قرار تامین که برای آنها صادر شده بود، مقرر گردید دیگر چنین اقداماتی را انجام ندهند، اما وزارت علوم با فرستادن چند فرد به عنوان مشتری متوجه شد که آنها مخفیانه در حال فروش پایان نامه هستند.

مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان خاطرنشان کرد کماکان افرادی در میدان انقلاب به تبلیغ، تهیه و فروش پایان نامه می‌پردازند که البته گزارش این مراکز نیز به مراجع قضایی ارائه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نهههههه من واسه پایان نامه ام بهش نیاز دارم

  2. دمشون گرم عملا این سایتا داشتن ب دانشجو ها خیانت میکردن