گرافیتی

با این ابزارهای اینترنتی اسم خود را به شکل گرافیتی بنویسید

آیا مشتاقید اسم خود را به شکل گرافیتی بنویسید، ولی علم این کار را ندارید؟ ما ابزارهای اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون هرگونه اطلاعاتی شما را قادر به انجام این کار می‌سازد.

گرافیتی چیزیست که شاید خیلی از مردم با دست خودشان آن را تجربه نکنند، اما همچنان جذاب به نظر می‌رسد و چه کسی است که علاقه نداشته باشد اسم خودش را به صورت گرافیتی مشاهده کند.

شما می‌توانید با استفاده از برخی ایجاد کننده‌های گرافیتی آنلاین، به راحتی نام خود را به شکل گرافیتی بنویسید. در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از این ایجاد کننده‌های گرافیتی را بررسی کنیم.

Graffiti Creator

گرافیتی

این گرافیتی ساز قدیمی مختص خود این سایت است. برای شروع، یکی از فونت‌های مختلف گرافیتی شامل Kodiak، Bubbles، Wavy‌ و Flava را انتخاب کنید.

این سایت هنوز از نرم افزار Adobe Flash استفاده می‌کند، بنابراین باید به آن اجازه دهید تا در مرورگر شما اجرا شود. متن مورد نظر خود را در پایین سمت چپ تصویر وارد کرده و روی گزینه Create (ایجاد) کلیک کنید تا الگویی را دریافت کنید. سپس فاصله بین حروف را در این قسمت تنظیم کرده و از گردونه رنگی، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در پایین سمت راست، برای نقاشی دیواری خود می‌توانید از سبک‌های گرافیکی استفاده کنید. اگر می‌خواهید حروف متن خود را برای خود سفارشی طراحی کنید، روی آن‌ها کلیک کرده و سپس به روی بوم بکشید. همچنین شما می‌توانید حروف منحصر به فرد را که در بالای باکس سبک‌های گرافیتی قرار دارد، برای اعمال افکت‌ها انتخاب کنید.

این موارد تمام کاری است که می‌توانید برای جذابیت متن خود در این ایجاد کننده گرافیتی  انجام دهید. هیچ گزینه‌ای برای ذخیره اثر هنری تان وجود ندارد، بنابراین باید روی بوم راست کلیک کرده و برای ذخیره آن به عنوان PDF یا چیزی مشابه آن، گزینه پرینت (چاپ) را انتخاب کنید.

سازنده این صفحه یک هنرمند و تصویرگر است که اثر وی در بسیاری از محصولات آشکار است. اگر به دنبال یک گرافیتی حرفه‌ای تر هستید، می‌توانید به CustomGraffiti.net مراجعه کنید.

دانلود یا کپی فونت‌های گرافیتی

گرافیتی

اگر قصد استفاده از یک برنامه ایجاد کننده گرافیتی را ندارید، می‌توانید برخی از فونت‌های گرافیتی رایگان را دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کنید. مطمئنا گزینه‌های گرافیتی زیادی را در بهترین سایت‌های فونت رایگان پیدا خواهید کرد.

برای مثال می‌توانید از Graffiti Fonts Collection on Font Meme‌ که تعداد زیادی از فونت‌های‌ سایت را در یک صفحه گرد آورده است، استفاده کنید. پس اگر نمی‌خواهید یک فونت را دانلود و نصب کنید، می‌توانید به سرعت هر متنی را که می‌خواهید ایجاد و آن را کپی کنید.

برای انجام این کار، متنی را در کادر اول وارد کنید، سپس فونتی را از قسمت کشویی زیر آن انتخاب کنید. بعد از انتخاب اندازه فونت، می‌توانید یکی از افکت‌‌های دلخواه خود را انتخاب کنید. برای اتمام کار، کافیست یک رنگ را انتخاب کرده و در صورت آماده بودن، گزینه Generate (تولید کردن) را بزنید.

شما یک پیش نمایش از متن را در زیر مشاهده خواهید کرد. درستی آن را تایید و روی آن راست کلیک کنید. سپس برای داشتن یک کپی از آن گزینه Save image as را بزنید. همچنین می‌توانید راست کلیک کرده و آن را در یک ویرایشگر عکس کپی پیست کنید. آیا آنچه را در اینجا جستجو می‌کردید پیدا نکردید؟ برای گزینه‌های بیشتر از DaFont، UrbanFonts و 1001Fonts استفاده کنید.

GraffWriter

گرافیتی

در اینجا می‌خواهیم یک ایجاد کننده گرافیتی معرفی کنیم که استفاده از آن بسیار راحت است. متن مورد نظر خود را در گوشه سمت چپ وارد کنید، سپس اندازه، رنگ و شیب را در سمت چپ تنظیم کنید. در صورت تمایل می‌توانید تصویر پس زمینه هم به آن اضافه کنید.

برای عمق بیشتر تصویر، از کنترل‌های موجود در بالای ویرایشگر استفاده کنید. افکت‌ها به شما امکان اضافه کردن طرح، سایه و محو کردن را می‌دهند. اگر از فونتی که استفاده می‌کنید راضی نیستید، از فونت‌های موجود و دسترس پذیر استفاده کنید.

مشکل اصلی این سرویس این است که نام گرافیتی شما را در زمان واقعی به روز رسانی نمی‌کند. بنابراین شما برای اعمال تغییرات هر بار باید روی گزینه Submit کلیک کنید. همچنین اگر حجم مورد شما خیلی زیاد باشد، با ارور یا خطا مواجه خواهید شد.

اگر از طرح گرافیتی خود راضی هستید، روی گزینه Host this image‌ کلیک کنید. شما می‌توانید این عکس را در هر جایی که می‌خواهید استفاد کنید، ذخیره یا کپی کنید.

Graffiter

گرافیتی

تاکنون ابزارهایی که عمدتا به عنوان ایجاد کننده‌های گرافیتی در نظر گرفته می‌شوند را بررسی کردیم. اما اگر بخواهید برای سرگرمی نقاشی‌های دیواری  مجازی بکشید، از چه ابزاری باید استفاده کنید؟ در این جا Graffiter وارد عمل می‌شود.

این سایت به شما اجازه می‌دهد تا از دیوارهای مختلفی برای برچسب زدن استفاده کنید. وقتی یکی از این دیوارها را انتخاب کردید، می‌توانید از ابزارهای مختلف نقاشی استفاده کنید. رنگ‌های مورد نظر طرح خود را انتخاب کنید و حتی در صورت لزوم، می‌توانید زوم کنید.

بعد از اتمام کار، این سرویس به شما امکان می‌دهد تا آن را در Graffiter.com آپلود کنید تا افراد دیگر بتوانند آن را مشاهده کنند. همچنین می‌توانید با مشاهده و بررسی عکس‌های دیگران از آن‌ها ایده بگیرید.

Graffiter یک روش جالب برای نقاشی روی دیوار است بدون آنکه ترس از دستگیری را داشته باشیم. البته اگر صفحه نمایش دستگاهتان لمسی باشد اثر بهتر و چشمگیرتری می‌توانید خلق کنید.

چگونه می‌توانید اسم خود را به شکل گرافیتی طراحی کنید؟

این ایجاد کننده‌های گرافیتی به شما کمک بزرگی در ساخت و ایجاد لوگوی شخصی‌تان می‌کنند. چه بخواهید آن‌ها را به یک وب سایت اضافه کنید و چه برای سرگرمی بخواهید، در هر صورت استفاده از آن‌ها آسان است.