استاندارد یورو 5

تولید محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 5 شروع شد

تولید محصولات ایران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 آغاز شد. پژو 206 تیپ 2 به عنوان نخستین محصول این شرکت خودروسازی با استاندارد آلایندگی یورو 5 خواهد بود.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو در مراسمی که برای تولید محصولات ایران خودرو به صورت انبوه با استاندارد یورو 5 برگزار شد عنوان کرد ارتقای کیفیت سیستم‌های تولید و توجه به محیط زیست دارای اهمیت زیادی است. از این رو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برنامه‌ای برای تولید خودروهای ایران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 در نظر گرفته‌ایم که پیش از بازه زمانی تعیین شده توسط هیئت دولت در سال 98 قابل اجرا خواهد بود.

جزئیات تولید محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 5

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه بیان کرد با توجه به اقدامات زیادی که برای تحقق اهداف زیست محیطی و تولید خودروها با استاندارد یورو 5 در این شرکت خودروسازی انجام شده است، از آذر ماه سال جاری شاهد تولید پژو 206 تیپ 2 با استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده‌ایم. وی افزود خودروهای زیادی چون رانا، دنا، سمند، خانواده پژو 206، پژو پارس و پژو 405 به تدریج با استاندارد آلایندگی یورو 5 به تولید خواهند رسید. فرشاد مقیمی تاکید کرد از سال 96 کلیه محصولات ایران خودرو با سطح استاندارد یورو 4 تولید شدند و حالا در برنامه‌های کلان کشور به سمت تولید خودروهایی با استاندارد یورو 5 پیش می‌رویم.

فرشاد مقیمی در ادامه اظهار کرد یکی از دستاوردهای اخیر صنعت خودرو بدون شک تولید خودرو یورو 5 محسوب می‌شود که برای داخلی‌سازی در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری قطعات یورو 5 از توان مهندسان قطعه‌ساز داخلی استفاده کرده‌ایم و برای تامین قطعات و تجهیز خودرو به این استاندارد هیچ مشکلی وجود ندارد. گفتنی است در این مراسم با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون رئیس سازمان استاندارد در شرایطی اولین خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 از خطوط تولید عبور کرد که طبق مصوبه هیئت‌وزیران برنامه تولید خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 از سال 99 اجباری خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الان یعنی موتور ماشینا بهبود پیدا کرده

  2. بنزین یورو ۵ از کجا میخوان بیارن براشون اخه