سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

بررسی عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که آن را به یک گزینه مناسب برای بازی کردن تبدیل می‌کند. در ادامه، عملکرد گیمینگ گلکسی نوت 10 پلاس را بررسی می‌کنیم.

گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ است که در همه بخش‌ها از جمله نمایشگر، باتری، پردازنده و دوربین، یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. اما اکنون در این مطلب می‌خواهیم عملکرد گیمینگ این گوشی را بررسی کنیم تا ببینیم گلکسی نوت 10 پلاس چه قابلیت‌هایی دارد که آن را برای بازی کردن مناسب می‌کند؟

همه قسمت‌های گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10پلاس برای گیمرها ساخته شده است؛ از پردازنده پیشرفته گرفته تا نمایشگر تمام صفحه و باکیفیت امولد و حتی سیستم خنک‌کننده مایع آن برای بازی کردن ساخته شده است. قلم S Pen این گوشی نیز قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند در بازی کردن به کمک شما بیاید. گلکسی نوت 10 پلاس از نمایشگر داینامیک امولد 6.8 اینچی با پشتیبانی از اچ دی آر 10 پلاس و وضوح 3040 در 1440 پیکسل، تراشه اگزینوس 9825، پردازشگر گرافیکی Mali G76 MP12، دوازده گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با امکان افزایش تا سقف 1 ترابایت به وسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس دی و باتری عظیم 4300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

همانطور که دیدید، همه مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس می‌تواند آن را به یک گوشی گیمینگ تبدیل کند. اما علاوه بر مشخصات سخت افزاری عالی، سامسونگ در جدیدترین پرچمدار خود ویژگی‌های نرم افزاری زیادی را هم قرار داده که به بهبود عملکرد دستگاه شما در اجرای بازی‌های موبایلی کمک می‌کند که یکی از آنها گیم بوستر (Game Booster) است. شما به تنهایی نمی‌توانید به این برنامه دسترسی داشته باشید، ‌اما وقتی یک بازی موبایلی را در گوشی خود اجرا می‌کنید، این تقویت‌کننده نرم افزاری کار خود را شروع می‌کند و سیستم گوشی هوشمند شما را برای اجرای بازی مورد نظر بهینه می‌کند. همچنین دمای دستگاه و مصرف باتری نیز بهینه می‌شود. در واقع با فعال شدن گیم بوستر، برنامه‌های پس زمینه متوقف می‌شوند و به این ترتیب علاوه بر کاهش مصرف انرژی، از گرمای بیش از حد دستگاه نیز جلوگیری می‌شود.

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید و ویدیوی بررسی عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را مشاهده کنید تا ببینید دستپخت جدید سامسونگ چگونه می‌تواند دل گیمرها را برباید و تبدیل به یک کنسول بازی در دستان شما شود.

ویدیوی عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس