ماکلاب

نشست خبری سایت ماکلاب برگزار شد؛ سبک تازه زندگی!

ماکلاب ، یک استارت آپ ایرانی که سرویس‌های جالبی را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. اکنون نشست خبری مدیران این استارت آپ برگزار شده که در ادامه متن کامل آن را مطالعه می‌کنید.

1. ماکلاب از کجا شروع شد؟

اگر به سخنرانی من در سیزدهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک ایران مراجعه کنید مفصل توضیح دادم اما، خلاصه داستان ما شدن ما اینه؛ ما فکر کردیم، حس کردیم، دیدیم و تجربه کردیم که آدم­‌های ما در جامعه به طرز خطرناکی از همبستگی اجتماعی، باورهای مشترک، خوش‌­بینی به آینده و ساختن رویاهایی برای یک آینده جمعی دور شده‌­اند و به توده‌­ای از من­‌های جدا، جدا تبدیل شده‌­اند. نقطه شروع ما ایجاد یک جامعه اینترنتی برای ما شدن من­‌های تک به تک دور هم بود که اسمش رو گذاشتیم “ماکلاب” یا “باشگاه ما”.

2. آیا ماکلاب یک استارت آپ فروش تخفیف است؟

هم بله هم خیر. ماکلاب یک استارت آپ که نقطه شروعش جمع کردن فروشنده‌­ها و سرویس‌­دهنده­‌هایی هست که حاضر شده‌­اند به جمعیت عضو “باشگاهِ ما” با دادن تخفیف حال بهتری رو تقدیم کنن، اما از اون جهت که ماکلاب همه تخفیفی که دریافت می­‌کنه رو به طور کامل تقدیم اعضای عزیز می­‌کنه، پس فروش تخفیف نیست و ضمنا شما در ماکلاب اساسا کالاها و سرویس‌­های پذیرندگان رو به صورت مستقیم از خود آنها خریداری می­‌کنید و نه از ماکلاب. پس پولتون رو زمانی پرداخت می‌­کنید که محل، کالاها و خدمت مورد نظرتون رو دیدید و پسندیدید. واقعیت اینه که ماکلاب هیچ حق واسطه­‌گری برای این معرفی‌­ها دریافت نمی‌­کنه. این البته شروع قصه هست و امکان‌های جذاب دیگه‌­ای هم در راهه که کاملا ماکلاب رو از فضای صرفا تخفیف جدا می‌کنه.

ماکلاب

3. آیا محدوده سنی و جغرافیایی برای عضویت در “باشگاهِ ما” هست؟

محدوده جغرافیایی کارکرد ماکلاب در حال حاضر فقط ایران عزیز است که در آینده گسترش پیدا خواهد کرد، اما صرفا به جهت محدودیت قانونی صدور ما کارت­‌های بانکی، تابع محدودیت سنی اعلام شده توسط بانک مرکزی هست. در عین حال عضویت در شکل­‌های مختلفش در ماکلاب هیچ محدودیت سنی نداره و ما امیدواریم همه مردم عزیزمون به ما بپیوندند، در هر سنی و در هر کجای این آب و خاک.

4. آیا همه می­تونند عضو ماکلاب باشند یا محدودیتی وجود داره؟

هر کسی در هر جای دنیا که به ماکلاب و فلسفه اجتماعی و سرویس­‌هایی که روی این جامعه اینترنتی تعریف شده و به سرعت رو به گسترش هست علاقه داشته باشه و به ما افتخار بده و قوانین و مقررات رو هم بپذیره ما با احترام میزبان او خواهیم بود.

5. آیا ماکلاب مثل باشگاه مشتریان بانک­‌هاست یا تفاوتی وجود داره؟

سوال خیلی خوبی پرسیدین چرا که ماکلاب گاهی با باشگاه مشتریان اشتباه گرفته می­شه. ما تاکید داریم که به هیچ وجه باشگاه مشتریان نیستیم، به این معنا که اساسا اعضای ماکلاب به هیچ وجه صرفا به عنوان مشتریان در این جامعه اینترنتی دور هم جمع نمی‌شن. فلسفه نامگذاری ماکلاب هم خیلی واضحه؛ “باشگاهِ ما”، جایی برای تجربه‌ی یک حس بهتر است نه باشگاه مشتریان. در واقع باشگاه مشتریان یک بانک، یک برنامه جانبی برای افزایش وفاداری مشتریان هست. (کسب و کار اصلی چیز دیگری است اما موضوع جامعه اینترنتی موضوع اصلی باشگاه ما هست)

6. عضو شدن تو ماکلاب چه فایده‌ه­ایی دارد که مردم برایش پول بپردازن؟

سازمان اجرایی ماکلاب با کمک شما اعضای عزیز در حال تلاش برای ایجاد بیشترین امتیازها و بهترین اتفاق­‌هاست، به طور مثال به محض پرداخت حق عضویت، شما 10 برابر مبلغ پرداختی، شارژ کدهای تخفیف کسب و کارهای آنلاین رو به دست میارین، یا در عضویت‌­های نقره‌­ای و بالاتر بیمه رایگان حوادث به شما تعلق می­‌گیره. همچنین امکان استفاده از کالاها و خدمات دارای تخفیف رو در 12 هزار نقطه کشور عزیزمون و دسترسی به 1700 هتل داخلی و 3000 هتل خارجی با پیشنهادهای ویژه براتون فراهم می­‌شه. سازمان ماکلاب در حال آماده‌­سازی بسته­‌های VIP با پیشنهادهای فوق جذاب و باورنکردنی و تخفیف­‌های بالای 50 درصد در نقاط مختلف و صنوف متنوع هست که به زودی عرضه می­شه. به نظر میاد همین موارد برای پرداخت حق عضویت که مبلغ زیادی هم نیست کافی باشه، اما کار ماکلاب همین جا تموم نمی­شه و به زودی و با افزایش جمعیت، اعضای ماکلاب میتونن منتظر خبرهای شنیدنی بیشتری هم باشن که شامل امکانات گسترده‌­تر برای زندگی بهتر خواهد بود.

7. آیا ماکلاب الگوی مشابه در کسب و کارهای بین‌المللی داشته؟

اصولا بنچمارکینگ و مطالعات کسب و کارهای مشابه با هدف بومی‌­سازی الگوهای موفق در فاز امکان‌­سنجی هر کسب و کاری لازم و ضروری ست. به تبع ما هم چنین مطالعاتی را انجام داده‌­ایم که با توجه به اون فلسفه اجتماعی مطرح شده، کسب و کاری کاملا مشابه ماکلاب رو هیچ کجای دنیا سراغ نداریم اما در عین حال میشه گفت که این ایده ترکیبی از چند الگوی موفق دیگری است که از نام بردن آنها معذوریم.

8. آیا سازمان‌ها و شرکت‌­ها هم می‌­توانند از ماکلاب استفاده کنند؟

سازمان‌های پیشرو در همه دنیا به درستی متوجه شده‌­اند که منابع انسانی رو باید به عنوان سرمایه‌­های ارزشمند سازمان مورد توجه ویژه قرار بدهند و برای اون‌ها امکانات رفاهی گسترده‌­ای رو فراهم کنند. در صورتی که سازمانی علاقه­‌مند باشه که برای استفاده مجموعه عوامل انسانی خودش از سرویس‌­های ماکلاب برنامه‌­ریزی کنه، ما پیشنهادهای جذابی برای همکاری با اون سازمان خواهیم داشت. اگرچه سازمان­‌های بزرگ‌­تر که شامل جمعیت­‌های بیشتری هستند می‌­توانند با قیمت و شرایط مناسب‌تری این سرویس رو برای سرمایه­‌های انسانی‌شون فراهم کنند اما همکاری با شرکت‌­های کوچک و متوسط هم برای ماکلاب افتخار بزرگی است و دست همه مدیران ارزشمند سازمان­‌ها رو که تمایل دارن قدمی برای بهبود شرایط زندگی پرسنل و مشتریانشون بردارن رو به گرمی می‌­فشاریم.

9. یک فروشگاه یا کسب و کاری که می­تونه به اعضا سرویس بده چگونه باید به ماکلاب ملحق بشه؟

طبعا هرکسی در هر جای کشور که کسب و کار کوچک یا بزرگی رو اداره می­‌کنه علاقه­‌منده که خودش رو به جمعیت بزرگ “باشگاهِ ما” معرفی کنه. هر کسب و کاری اگر امکان ارائه کالاها یا خدمات با کیفیت رو با شرایط مناسب‌تر برای خانواده ماکلاب داشته باشه میتونه ضمن پذیرش تعهدات مربوطه، پس از بررسی‌های اولیه سیستم مدیریت ماکلاب در جمعیت پذیرندگان قرار بگیره. ماکلاب از این کسب و کارها برای این حضور وجهی دریافت نمی­کنه، اما شرط ادامه حضور شما، ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناست توام با احترام ویژه به اعضای این جامعه اینترنتی است که در مجموع رضایت اعضا رو به همراه خواهد داشت.

ماکلاب

10. من توی سایت با عبارت ماکارت روبرو شدم؛ میشه بفرمایید این دقیقا یعنی چی؟

یکی از دغدغه­‌های اعضا این بوده و هست که علاقه ندارند به پذیرنده اعلام کنن که برای خرید با تخفیف مراجعه کردند. ما تا این لحظه این امکان رو در 3000 نقطه فراهم کرده‌­ایم که از طریق یک قرارداد 3 جانبه بین ماکلاب، بانک و پذیرنده اعمال و دریافت تخفیف رو در انتهای خرید و به وسیله کارت خوان به اعضای عزیزمون تقدیم کنیم. یعنی شما به این 3000 نقطه مراجعه می­‌کنید، خرید می‌­کنید و فروشنده مبلغ اصلی رو وارد می­‌کنه و شما کارت می­‌کشین. اما کارت خوان به صورت هوشمند مبلغ تخفیف رو اعمال می‌کنه و مبلغ کمتری رو از حساب شما کسر می­‌کنه. ضمنا سازمان­‌هایی که جمعیت­‌های گسترده‌­ای داشته باشن می‌­تونن برای طراحی و دریافت کارت­‌های ویژه سازمانی خودشون با ماکلاب مذاکره کنن.

11. ماکارت چه فرقی با کارت­‌های بانکی و اعتباری که می‌­شناسیم داره؟

این کارت کاملا شبیه یک کارت عضو شبکه شتاب عمل می­‌کنه و شما می‌­تونین برای پرداخت و دریافت وجوه با استفاده از شماره کارت از این کارت در سقف‌­های تعیین شده بانک مرکزی استفاده کنین. علاوه بر اون سرویس‌­های تخفیف و سرویس‌­های آینده مربوط به تقسیط خریدها روی این ماکارت پیاده­‌سازی شده که به اعضای ماکلاب در سراسر کشور امکان ویژه و جذابی رو ارائه می­ده.

12. آیا ماکلاب برنامه استخدام جدید نداره؟

ماکلاب یه استارت آپ دانش بنیان هست که به شدت رو به گسترشه و مطابق برنامه‌­ریزی انجام شده ظرفیت اشتغال مربوط به این کسب و کار تا 2500 نفر تا پایان سال 99 دیده شده، که در حال حاضر 2000 نفر ظرفیت خالی وجود داره در صورتی که دارای مهارت­‌های فنی قابل قبول در زمینه­‌های طراحی و توسعه نرم ­افزارهای تحت وب هستین و یا در خودتون استعداد قابل تامل در حوزه بازاریابی و ارتباطات سراغ دارین و زمان کافی برای گرفتن یه شغل تمام وقت یا پاره وقت هم دارین و علاوه بر همه این‌ها علاقه‌­مند به یادگیری، پیشرفت و عضویت در تیم بزرگ سازمان ماکلاب هستین لطفا با مراجعه به وبسایت ماکلاب و تکمیل اطلاعات مربوطه اعلام آمادگی فرمائید. ماکلاب همواره به دنبال جذب باهوش­‌های خلاق، جاه‌­طلب، باانگیزه و پرتلاشه.

13. آیا امکان اخذ نمایندگی از ماکلاب وجود داره؟

قطعا وجود داره. سازمان فروش ماکلاب یه برنامه جامع برای همکاری‌­های تجاری تهیه کرده که در اون هر فرد، سازمان یا شرکتی که بتونه به اهداف تعیین شده دست پیدا کنه ضمن دریافت آموزش­‌های متناسب و پشتیبانی­‌های فنی از ماکلاب موفق به دریافت گواهینامه نمایندگی رسمی خواهد شد و با توجه به بازارهای جذب شده توسط این نماینده امکان ارتقای سطح نمایندگی و در نتیجه افزایش منافع دریافت شده توسط نماینده وجود خواهد داشت. نمایندگان ماکلاب از طریق جذب اعضای جدید یا تمدید عضویت اعضای قدیمی بازاریابی سازمان‌های ملی و محلی و شرکت‌های فعال، یا از طریق فروش سرویس ماگرام به جامعه پذیرندگان و کسب و کارهای در حال رشد همچنین از طریق فروش بسته‌­ها و محصولات جدید ماکلاب و در نهایت از طریق عضویت در شبکه‌­های اطلاع‌­رسانی می‌­توانند نسبت به انواع گسترده‌­ای از درآمدزائی برای خود اقدام کنند.

14. ماگرام چیست؟

ربات ماگرام یک ابزار پیشرفته مدیریت اینستاگرام است که با استفاده از ابزارهای خود به شما امکان مدیریت هرچه بهتر پیج و جذب کاربران و رسیدن به هدف خود را متناسب با نیاز شما را فراهم می‌کند. با این ابزار کاربران دائمی و روزانه زیادی به شما اضافه می‌کند که به راحتی ریزش نخواهند داشت و به مشتریان دائمی شما تبدیل می‌شوند. این روش مطمئن‌ترین روش برای جذب کاربر واقعی است، که به روش عادی و طبیعی عمل می‌کند، هرچند سرعت کمتری دارد، به همین خاطر در کنار این خدمات پکیج‌هایی و تنظیماتی طراحی شده‌اند که با سرعت بسیار بیشتری امکانات مد نظر شما مانند فالوور،کامنت، لایک و … برایتان فراهم می‌کند. این پکیج‌ها با دقت و کیفیت بالایی تهیه شده‌اند و در عین حال هزینه‌های بسیار مناسبی دارند.

15. موضوع بسته بیمه رایگان که در سایت نوشته شد چیه؟

همه ما امکان داره در طول روز دچار حوادثی بشیم. فکر کنین لیز خوردن روی زمین برفی یا افتادن از یک پله یا حوادث بزرگ و کوچکی که نه محیط کارمون براش فکری دارن نه بیمه‌­های خودرویی جوابی بهش میدن. ماکلاب برای همه اعضا یک بیمه حادثه دارای پوشش‌­های پزشکی پیش‌­بینی کرده که پس از ثبت ­نام و تکمیل اطلاعات این بیمه­‌نامه به صورت رایگان برای اعضا صادر و به اطلاعشون می‌­رسه. جزئیات این بیمه­‌نامه رو می‌تونین در سایت ماکلاب مطالعه کنین.

16. آیا ماکلاب هم بخشی از تخفیف فروشگاه‌­های بزرگ و پذیرندگان رو برای خودش برمی­داره؟

خیر، این یکی از ویژگی­‌ها و برتری­‌های مدل کسب و کار ماکلاب است که همه تخفیف‌­های دریافتی از فروشندگان رو مستقیم و به طور کامل رو در اختیار اعضا قرار می­ده. ماکلاب از طریق پرداخت­‌های اعضای محترم کسب درآمد می­‌کنه و عدم وابستگی این کسب و کار به درآمدهای سمت فروشندگان باعث افزایش قدرت نظارت و کنترل کیفیت سرویس‌­ها و کالاهای ارائه شده خواهد بود.

17. منظور شما از سبک تازه زندگی چیه؟

ماکلاب قصد داره در آینده نزدیک برای بهبود سبک زندگی اعضا و افزایش کیفیت زندگی با استفاده از ابزارهای هوشمند و بهره‌­گیری از گستره همکاران علمی و تجاری خود پیشنهادهای متفاوتی را به اعضاء محترم ارائه بده. ما امیدواریم بتونیم به مرور زمان به مفهوم سبک تازه زندگی نزدیک شویم. شاید دیگه مجبور نباشیم با پول‌هایی که نداریم چیزهایی رو بخریم که لازم نداریم. اون هم برای پز دادن به آدم­‌هایی که چشم دیدنشون رو نداریم (برگرفته از دیالوگ فیلم فایت کلاب) یک زندگی بهینه‌تر، لذت بخش‌تر و به صرفه‌تر.

18. اینکه نوشتید ماکلاب یه حس خوب دقیقا چه کاری انجام می­دید؟

ما در ماکلاب به دنبال پاسخ ­دادن به این سوال هستیم که آیا می‌­توان محیطی رو طراحی کرد که اعضای حاضر در این محیط بتوانند با حضور خود حتی برای لحظاتی احساس بهتری را تجربه کنن. از نظر ماکلاب همه برنامه­‌ها، محصولات و تولیدات باید در مسیر ایجاد این احساس با ارزش حرکت کند. این نگرش به تیم ماکلاب انگیزه‌­ای دوچندان توام با مسئولیت اجتماعی هدیه خواهد داد که در نتیجه شاهد افزایش روزافزون این حس خوب خواهیم بود.

19. می­‌تونید درباره عضویت­‌ها صحبت کنید؟

پیش­‌بینی ما این است که بر اساس مطالعات بازار انجام شده گروه‌­ها و اقشار مختلف هموطنان عزیزمون ممکن است در مقاطعی به بخش‌­های متفاوتی از خدمات نیاز داشته باشند که به تبع اون می‌­تونن با انتخاب نوع عضویت مرتبط هزینه متناسب با همان نوع عضویت رو انتخاب کنن. 4 دسته بر اساس الگوهای مختلفی که نتایج مطالعات بازار انجام شده، به دست آمده است، انتخاب و دسته­‌بندی شده‌­اند.

20. چه تفاوتی میان انواع 4گانه عضویت وجود دارد؟

در گروه برنزی اشتراک 6 ماه ست و اعضا ضمن دریافت 1000 امتیاز ماکلابی و 10 برابر بسته­ کدهای تخفیف می‌تونن از 9000 مرکز ارائه کننده کالا و خدمات طرف قرارداد ماکلاب با رزرو کد تخفیف استفاده نمایند.

دسته مشترکین نقره‌­ای علاوه بر امکانات دسته برنزی از بیمه حوادث با تعهد 50 میلیون ریال بهره­‌مند می­‌شن و امتیاز ماکلابی آنها 2000 امتیاز است. مدت این اشتراک و سایر اشتراک‌­های دیگر 12 ماه است.

بسته طلایی پوشش بیمه‌­ای 100 میلیون ریال و 3000 امتیاز ماکلابی و 590 هزار تومان کدهای تخفیف به همراه دارد. مشترکین الماس ضمن دریافت 5000 امتیاز ماکلابی پوشش بیمه‌­ای 15میلیون تومان و بسته­ کدهای تخفیف آنلاین به ارزش 990 هزار تومان دریافت می­‌کنند. همچنین با دریافت ماکارت در آدرس اعلام شده علاوه بر 9000 مرکز تخفیفی با بن­ کارت می­‌تونن از 3000 مرکز طرف قرارداد، تخفیف حضوری روی کارت خوان دریافت نمایند. همچنین به این دسته از مشترکین تخفیفات ویژه‌­ای در حوزه دندانپزشکی و زیبایی اعطا خواهد شد. نکته اینکه برای استفاده از مراکز تخفیفی حضوری یا با کارت، محدودیتی در مبلغ وجود نداره. محدوده عددی مربوطه به کدهای تخفیف بیزینس‌های آنلاین هست.

ماکلاب

21. کدام قشر و طبقه بازار هدف اصلی ماکلاب را تشکیل می‌­دهد؟

سیستم ماکلاب تلاش می­‌نماید برای همه اقشار و طبقات اجتماعی مزیت­‌هایی را فراهم نماید. هدف­‌گیری اولیه بر روی طبقات آسیب‌­پذیر و طبقه متوسط جامعه بوده و ما امیدواریم بتوانیم در شرایط سخت اقتصادی امروز گام‌­هایی رو برای بهبود معیشت و سطح زندگی هم‌وطنانمون فراهم کنیم. البته در میان فروشندگان کالا و خدمات چه در بخش­‌های عمومی و چه در بخش­‌های تخصصی، سلامت و زیبایی و غیره ارائه دهندگانی متناسب با نیاز طبقات بالادست نیز موجود می­‌باشد.

22. آیا ماکلاب قراره یک سوپر اپ باشه و با بقیه بیزینس­‌ها رقابت کند؟ اگر این طوره کدام کسب و کارها رقیب‌­های اصلی ماکلاب هستند؟

همانطور که قبلا اشاره شد، ماکلاب بیشتر از هر چیز، یک جمعیت اینترنتی است که برای بهبود سبک زندگی و افزایش کیفیت زندگی اعضای این جامعه تشکیل شده و تلاش می­کنه به عنوان یک استراتژی کلان. ماکلاب قصد بازتولید و یا رقابت با هیچ یک از کسب  و کارهای آنلاین موجود را نداره بلکه حداکثر به عنوان یک فرابازار بستری برای همکاری‌­های موثر و گسترده با کسب و کارهای موفق و در حال رشد تلقی می­شه که می­تونه یک همکار صمیمی و نزدیک وابسته سودآور برای این کسب و کارها به حساب بیاد.

23. آیا یک عضو معمولی ماکلاب هم می­‌تونه درآمدی برای خودش داشته باشه؟

بله. برای افرادی که قصد فعالیت تجاری در بستر ماکلاب را دارند محیط جذابی فراهم شده است. اون‌ها می­‌تونن با تبدیل اشتراک الماس به اشتراک تجاری که صرفا با یک درخواست و تایید مدیریت کسب و کار انجام میشه وارد دنیای کسب و کار ماکلاب بشن و از اونجا به بعد ضمن دریافت آموزش‌­های بازاریابی و حمایت­‌های لازم، بر اساس پلان نمایندگی­‌های فردی مسیر رشد و افزایش درآمد رو طی کنند. کافیه از طریق راه­‌های ارتباطی برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کنند تا به سرعت در برنامه جذب و آموزش واحد نمایندگان قرار بگیرند.

24. آیا برنامه‌­ای برای فروش اقساطی به اعضا دارید؟

بله. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کاهش قدرت خرید هموطنان نیاز به دریافت حمایت­‌های اقتصادی از جمله ارائه طرح­‌های فروش اقساطی و ضریب سود مناسب احساس می‌­شود. ماکلاب قصد ورود به حوزه بانکداری و لیزینگ را ندارد اما با گروه‌­هایی از بهترین ارائه‌­دهندگان این خدمات در حال مذاکره است تا بتواند بهترین امکانات را در اختیار اعضا قرار دهد.

25. داستان اشتراک اینترنتی که در اختیار اعضا هست چیه؟

طی تفاهم نامه­‌ای که با شرکت مبین­ نت عقد گردیده است ماکلاب طرح ویژه‌­ای برای استفاده اعضا از اینترنت شرکت مبین ­نت با طرح­‌های ویژه‌­ای که مختص ماکلاب است و حتی در خود سایت مبین­ نت موجود نیست تدارک دیده که از جمله بهره‌­مندی از مودم رایگان و همچنین قیمت پکیج­‌های به صرفه‌­تر است.

ماکلاب

26. تخفیف آنلاین با تخفیف حضوری چه فرقی داره؟

تخفیفات آنلاین آن دسته از کسب و کارهای اینترنتی هستند که کد تخفیف آنها در سایت ما قرار می­‌گیرد که به صورت آنلاین قابل استفاده است و تخفیف حضوری همان بن­‌های تخفیف است که رزرو می­‌شوند و با حضور در محل کسب و کار فروشنده قابل استفاده است.

27. وقتی میگید 10برابر کد تخفیف دقیقا منظورتون چیه؟

تمامی اعضایی که اشتراک‌های ماکلاب را خریداری می‌نمایند می‌توانند در مدت اشتراک خود از اعتبار تخفیفی ماکلاب به اندازه 10 برابر قیمت اکانتی که خریداری نموده‌اند اعتبار دریافت نمایند. این اعتبار از 100 هزار تا 990 هزار برای اشتراک‌های برنزی تا الماس توزیع شده است.

این اعتبار شامل چند صد کد تخفیف از کسب و کارهای مطرح آنلاین می‌باشد که اعضا می‌توانند از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن‌های خدماتی نظیر درخواست تاکسی، سفارش آنلاین غذا، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بیمه و خرید آنلاین کالا و… پیش از پرداخت کد دریافتی از ماکلاب را وارد نموده و تخفیف دریافت نمایند.

این بسته بدون محدودیت زمان و تعداد استفاده در مدت اشتراک می‌باشد و پس از اتمام قابل تمدید نیز هست.

28. آیا مراکز پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی که با جون مردم سروکار دارنند به خاطر تخفیف از کیفیت کم نمی­‌کنند؟

ما سعی کردیم در این بخش با دقت و حساسیت زیاد مراکزی را انتخاب کنیم که جزو بهترین­­‌های حوزه‌­های تخصصی خودشان باشند. این امر باعث می­‌شود مراکز منتخب به جهت حفظ برند و خوشنامی و اعتبار خودشان و نیز برای حفظ جمعیت گسترده مشتریانی که از طرف ماکلاب به آنها ارجاع می‌­شوند به هیچ وجه روی کاهش کیفیت و بازی با سلامت مردم ریسک نکنند. ضمن اینکه سیستم سازمان ماکلاب بر روی فیدبک نارضایتی احتمالی در این بخش­‌ها با شدت و حساسیت بیشتری واکنش نشان می­‌دهد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ب نظر من باید جلوی ماکاب گرفته بشه قانونی نیست

  2. شاید باورتون نشهدمن معنی استارت اپ هم نمیدونم