دوربین هواوی پی 30 لایت

نگاهی به عملکرد دوربین هواوی پی 30 لایت ؛ فراتر از یک گوشی میان رده

بررسی عملکرد دوربین هواوی پی 30 لایت حاکی از آن است که کیفیت آن از سطح میان رده‌ها بهتر است. در ادامه عملکرد دوربین گوشی HUAWEI P30 Lite را بررسی می‌کنیم.

گوشی هواوی پی 30 لایت اگرچه محصولی میان رده به نظر می‌رسد، اما ویژگی‌های دوست داشتنی از آخرین نسل گوشی‌های کلاس پرچمدار سری P هواوی را با قیمتی مناسب پیش روی کاربران می‌گذارد. حرف P در این سری از محصولات هواوی مخفف عبارت Photography است و حاکی از عملکرد قدرتمند و تمرکز هواوی روی بخش عکاسی در محصولات این سری است. اما گوشی هواوی پی 30 لایت چه کیفیتی در عکاسی را ارائه می‌کند؟

بررسی عملکرد دوربین هواوی پی 30 لایت

هواوی پی 30 لایت نیز مانند هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو مجهز به سنسورهایی پیشتاز در میان رقبا است. این دستگاه به دوربین پشتی سه‌گانه و دوربین سلفی تکی مجهز شده. دوربین پشتی هواوی پی 30 لایت دارای سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با لنزواید و گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور 13 مگاپیکسل با لنز اولترا واید و فاصله کانونی 13 میلی‌متر و سنسور 2 مگاپیکسلی به منظور سنجش اطلاعات مربوط به عمق میدان است. در دوربین سلفی دستگاه نیز از نمونه‌ای 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده شده.

هواوی تلاش کرده تا در کنار سخت‌افزار قدرتمند، از نرم‌افزاری کامل و توانمند برای بخش دوربین این دستگاه استفاده کند. در نتیجه شاهد حضور موثر هوش مصنوعی و حالت‌های مختلف عکاسی نظیر «حالت شب» هستیم که می‌توانند کیفیت تصاویر به ثبت رسیده در صحنه‌های گوناگون را تا حد قابل توجهی افزایش دهند.

پس از مرور مشخصات دوربین هواوی پی 30 لایت، حال نوبت آن رسیده عملکرد دوربین دستگاه را زیر ذره‌بین قرار دهیم. سنسور اصلی این دستگاه قادر است در نور روز تصاویری باکیفیت و با جزئیات بالا، همراه با Dynamic Range گسترده را ثبت کند. فعال کردن AI (هوش مصنوعی) هنگام عکاسی نیز در اکثر موارد با تشخیص صحنه‌ی ثبت‌شده، به ارائه تصویری بهتر و با کیفیت‌تر کمک ‌می‌کند.

هواوی پی 30 لایت هواوی پی 30 لایت

تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی هواوی پی 30 لایت در نور روز علاوه بر جزئیات بالا و شفافیت مناسب، از رنگ‌های غنی و کنتراست بالایی برخوردار هستند که کیفیت آنها را به محصولات رده پرچم‌دار نزدیک کرده است.

هواوی پی 30 لایت هواوی پی 30 لایت

طبیعی است که دوربین اولترا واید دستگاه به خوبی دوربین اصلی عمل نکند، اما تصاویر به ثبت رسیده توسط آن همچنان از رنگ‌هایی غنی و کنتراست مناسبی برخوردار هستند و انتظاری که از دستگاهی میان‌رده وجود دارد را برطرف می‌کنند.

و اما عکاسی در نور محدود، گوشی هواوی پی 30 لایت به عکاسی در حالت شب (Night Mode) نیز مجهز شده و استفاده از این حالت می‌تواند تا حد قابل توجهی کیفیت عکس را افزایش بدهد.

هواوی پی 30 لایت

هنگام استفاده از حالت شب، دستگاه با ثبت چند تصویر با نوردهی متفاوت و ادغام آن‌ها، تصویری با جزئیات بیشتر و نویز کمتر را ذخیره می‌کند. خروجی این فناوری، عکس‌هایی با کیفیت چشم‌گیر است که در سطح گوشی های میان رده، به عنوان عملکردی بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

هواوی پی 30 لایت

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هواوی پی 30 لایت اگر در فاصله مناسبی قرار داشته باشد، تصویری شفاف و با جزئیات بالا ارائه خواهد داد. کنتراست و رنگ‌ها نیز همانند دوربین اصلی دستگاه در وضعیت خوب و رضایت‌بخشی قرار دارند.

هواوی پی 30 لایت

در این گوشی امکان ثبت تصاویر سلفی با حالت پرتره نیز فراهم شده است. در این حالت دستگاه با تشخیص سوژه، پس‌زمینه را مات می‌کند تا زیبایی عکس دوچندان شود. عملکرد دستگاه در تشخیص سوژه از پس‌زمینه برای محصولی میان رده با این رده قیمتی، کاملا رضایت‌بخش است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. در عمل تقریبا در حد میت۱۰عمل میکنه

  2. خدایی گوشی مال۹ماه پیشه الان اومدین نقد دوربینش رو قرار دادین