طراحی گوشی هواوی پی 40 پرو

طراحی گوشی هواوی پی 40 پرو شبیه به گلکسی نوت 10 خواهد بود

رندرهای تازه‌ای از گوشی هواوی پی 40 پرو (Huawei P40 Pro)‌ در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشانگر شباهت ظاهری قاب جلویی این گوشی با گلکسی نوت 10 سامسونگ است.

هر روز اطلاعات و رندرهای مربوط اعضای خانواده هواوی پی 40 منتشر می‌شود و امروز نیز خبر تازه‌ای برای شما داریم. یک وب‌سایت حوزه فناوری تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به گوشی هواوی پی 40 پرو است و طراحی نهایی آن را به نمایش می‌گذارد.

آیا گوشی هواوی پی 40 پرو این شکلی است؟

به گفته‌ی این سایت، گوشی P40 Pro هواوی در قاب جلوی خود شباهت بسیار زیادی با آخرین پرچمدار سامسونگ، یعنی گوشی گلکسی نوت 10 دارد. این به معنای یک حفره در وسط قسمت بالایی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی است. در حالی که این گوشی ساز چینی همچنان از بریدگی‌های بزرگ در بالای نمایشگر پرچمدارانش استفاده می‌کند، بهره‌گیری از یک دوربین درون حفره روی نمایشگر پرچمدار جدید آن‌ها در سال 2020 می‌تواند بسیار محتمل باشد. شروع کننده‌ی این سبک طراحی در بین محصولات هواوی نیز می‌تواند پی 40 یا پی 40 پرو باشد.

طراحی گوشی هواوی پی 40 پرو

همچنین به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از یک نمایشگر خمیده بهره می‌برد تا بتواند ظاهری تمام صفحه و بدون حاشیه را در اختیار کاربرانش بگذارد. طبق معمول باید بگوییم برخی این طراحی را دوست دارند، برخی دیگر نیز به طراحی نمایشگر مسطح علاقه‌مند هستند.

طراحی گوشی هواوی پی 40 پرو

با رفتن به پشت گوشی، ما ماژول دوربین با طراحی خاصی را مشاهده می‌کنیم که در رندرهای گذشته نیز شاهد آن بودیم. این شامل یک ماژول مستطیلی شکل است که از پنج سنسور دوربین میزبانی می‌کند، در حالی که دو فلاش LED نیز در زیر آن قرار گرفته‌اند.

از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود این گوشی از تراشه‌ی کایرین 990 5G قدرت می‌گیرد. این تراشه‌ی پیشرفته‌ی کمپانی هواوی است که با فناوری پردازش 7 نانومتری + EUV ساخته می‌شود و از یک مودم داخلی 5G نیز برخوردار است. این نخستین تراشه‌ی موبایلی جهان است که بیش از 10.3 میلیارد ترانزیستور را شامل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. الان طرفدارای سامسونگ دارن بال میارن
    تمامی کمپانی ها دستشون تو یه کاسه‌س
    بعد ما تو فکر اینیم که طراحی آیفون 11 بهتره یا اس 11… !!!