سامسونگ گلکسی اس 10 لایت

تصاویری از دفترچه راهنمای گلکسی اس ۱۰ لایت به بیرون درز کرد

یکی از گوشی‌های سامسونگ که این اواخر بسیار مورد توجه بوده، Galaxy S10 Lite است. پیش‌تر شاهد انتشار رندرها و اطلاعات دیگری از آن بودیم؛ حالا نوبت به دفترچه راهنمای گلکسی اس ۱۰ لایت رسیده است.

دفترچه راهنمای این گوشی، تصویر روشن‌تری از مشخصات ظاهری و طراحی آن به ما می‌دهد. مانند مدل‌های نوت 10 سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ لایت هم یک حفره مرکزی روی صفحه نمایش خود دارد. دکمه‌های کنترل صدا و پاور در سمت راست و خشاب سیم کارت و حافظه microSD در سمت چپ تعبیه شده‌اند. در لبه پایینی هم درگاه USB-C جای گرفته و حسگر اثر انگشت، از نوع درون صفحه‌ای است.

دفترچه راهنمای گلکسی اس ۱۰ لایت

دفترچه راهنمای گلکسی اس ۱۰ لایت وجود سه دوربین در پشت گوشی را نیز تایید می‌کند. یک فلاش LED هم در کنار این ماژول سه‌گانه دیده می‌شود. برای دریافت سیگنال کافی، تمام بخش‌های بدنه با آنتن پر شده که البته یکی از آنتن‌ها برای GPS و یکی دیگر برای NFC است. پیش‌تر چیپ ان اف سی فقط در پرچمداران سامسونگ وجود داشت و پشتیبانی این گوشی از آن، خوشایند کاربران خواهد بود. در لبه پایینی هم به وجود میکروفون و اسپیکر اشاره شده است.

دفترچه راهنمای گلکسی اس ۱۰ لایت

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 10 لایت دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19.5 به 9 باشد. همچنین وجود یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.2 و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز در آن قابل تصور است.

این گوشی هوشمند باید از تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت بگیرد و مجهز به 8 گیگ رم و احتمالا 128 گیگ حافظه UFS باشد. ظاهرا باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه هم از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وااای این گوشی دارای ریسپتور هست که حتی نوت 10معمولی هم نداشششت