اسنپ

مبلغ کمک هزینه خرید بنزین شرکت اسنپ برای رانندگان 2 برابر شد

مبلغ کمک هزینه خرید بنزین شرکت اسنپ برای رانندگان 2 برابر شد. گفتنی است این کمک هزینه در ابتدا به ازای هر 100 کیلومتر حدود 10 هزار تومان بوده که حالا برای حمایت از رانندگان دو برابر شده است.

حدود یک ماه و نیم از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین می‌گذرد. در همان ابتدا شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ برای حمایت از رانندگان خود طرح‌هایی چون اعطای وام و میلیاردها تومان پاداش را در نظر گرفت و حالا در جدیدترین اقدام خود مبلغ کمک هزینه خرید بنزین را برای رانندگان خود را با عنوان کمپین 1001 دو برابر کرده است.

افزایش مبلغ کمک هزینه خرید بنزین توسط اسنپ

این طرح جدید شرکت اسنپ از شنبه 30 آذر به اجرا رسیده است و بر اساس امکان جدیدی که باشگاه رانندگان اسنپ برای رانندگان خود مهیا کرده است، افزون بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی فرآورده‌های نفتی، کمک‌هزینه خرید بنزین برای پیمایش‌های بیش از 1000 کیلومتر در هفته نیز برای رانندگان قابل دریافت است.

هزینه دریافتی به این گونه محاسبه خواهد شد که هر راننده‌ای که 1000 کیلومتر اولیه خود را طی یک هفته در سفرهای اسنپ بپیماید، به ازای هر 100 کیلومتر بیشتر می‌تواند کمک هزینه خرید بنزین دریافت کند. گفتنی است این هزینه مازاد بر سهمیه‌ای خواهد بود که برای رانندگان تاکسی های اینترنتی در نظر گرفته شده است.

روابط عمومی اسنپ در همین خصوص اعلام کرد مبلغ کمک هزینه این طرح که در شروع به ازای هر 100 کیلومتر حدود 10 هزار تومان در نظر گرفته شده بود، اکنون در طرح حمایتی جدید، 2 برابر شده است. از این رو رانندگان عضو ناوگان اسنپ برای هر 100 کیلومتر بیشتر، حدود 20 هزار تومان کمک‌هزینه دریافت خواهند کرد. گفتنی است برای دریافت این کمک‌هزینه هیچ نوع محدودیتی وجود نخواهد داشت و به صورت هفته‌ای به اعتبار رانندگان اسنپ اضافه خواهد شد.