بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019

سایت آنتوتو بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019 را معرفی کرد

سایت آنتوتو بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019 را معرفی کرد. این تراشه‌ها در سه دسته بندی مختلف قرار گرفته‌اند که در ادامه می‌توانید ببینید.

آنتوتو یک پلتفرم امتیازدهی معروف برای گوشی‌های هوشمند است. آن یک اپلیکیشن برای آزمایش عملکرد یک گوشی نظیر دیگر پلتفرم‌ها همچون گیک‌بنچ است. هر ماه، این پلتفرم گزارشی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند را اعلام می‌کند. حال که سال 2019 به پایان رسیده و وارد سال 2020 شده‌ایم، سایت آنتوتو بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019 را اعلام کرده است.

در سال گذشته‌ی میلادی ما شاهد عرضه‌ی تعدادی پرازنده‌ی موبایلی از شرکت‌های مختلفی همچون کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی بودیم. همه‌ی این تراشه‌ها امسال عملکرد خوبی را داشتند، اما نمی‌توان آن‌ها را در یک سطح قرار دارد. آنتوتو بهترین تراشه‌ها را در 7 دسته‌ی مختلف از جمله «بهترین عملکرد، «فناوری نوآورانه» و «مقرون به صرفه‌ترین» معرفی کرده است.

پیش از آن که بخواهیم اسامی برندگان را اعلام کنیم، ما می‌خواهیم برخی از ترندهای امسال در دنیای پردازنده‌های موبایلی را معرفی کنیم. امسال شاهد افت بزرگی در عملکرد تمام پردازنده‌ها از رده پایین گرفته تا میان‌رده و بالارده بودیم. سپس پشتیبانی از 5G در کلیه‌ی تراشه‌های بالارده قرار گرفت و حتی می‌توان آن را در برخی تراشه‌های میان‌رده نیز یافت. ما انتظار داریم عادت به استفاده از 5G در سال جاری نیز ادامه پیدا کند و تراشه‌های بیشتری را با بهره‌گیری از پنجمین نسل شبکه موبایل مشاهده کنیم. ما همچنین برای نخستین بار شاهد استفاده از هسته‌های Cortex-A77 بودیم که انتظار می‌رود در سال‌های آینده بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. در انتها، لازم به ذکر است که مدیاتک نیز با یک ضربه‌ی محکم قصد دارد به بازی تراشه‌ها بازگردد.

در زیر می‌توانید اسامی بهترین تراشه های موبایل در سال 2019 منتشر شده توسط سایت آنتوتو را مشاهده کنید:

بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019

قدرتمندترین عملکرد

  • کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس

بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019

فناوری نوآورانه

  • هواوی کایرین 990 5G
  • سامسونگ اگزینوس 980
  • کوالکام اسنپدراگون 765 جی
  • مدیاتک دیمنیستی 1000 ال

بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019

مقرون به صرفه‌ترین

  • هواوی کایرین 810
  • مدیاتک هلیو جی 90 تی

بهترین پردازنده های موبایلی سال 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واوووو پیشرقت هواوی رو ببینید
    مدیریت درست و حسابی فقط چینیا
    هواوی، وان پلاس،اوپو،شیائومی رو ببینید