سایپا کوییک آر

تصاویر رسمی سایپا کوییک آر منتشر شد؛ آخرین آمار تولید کوییک R توسط سایپا

گروه خودروسازی سایپا میزان تولید سایپا کوییک آر را به 100 دستگاه در روز رسانده است تا در موعد مقرر این خودرو را به دست مشتریان برساند. در ادامه تصاویر رسمی سایپا کوییک R را مشاهده می‌کنید.

سایپا کوییک آر به دلیل ظاهر جوان‌پسند خود با استقبال زیادی مواجه شده است و در آخرین پیش فروش آن، شرکت سایپا به دلیل استقبال زیاد تحویل آن را به سال آینده موکول کرده است. سایپا کوییک R از ترکیب رنگی متفاوت بدنه و سقف بهره می‌برد که همین موضوع به جذابیت آن افزوده است. بر اساس آخرین آمار شرکت پارس خودرو در کمتر از 3 ماه توانسته است میزان تولید این خودرو را به بیش از 100 دستگاه در روز برساند تا یک رکود جدید را در تولید این محصول آن هم در یک مدت زمان کوتاه به ثبت برساند.

جدیدترین آمار تولید سایپا کوییک آر

سایپا کوییک آر

میزان تولید تولید خودرو سایپا کوییک آر با رنگ بدنه سفید و رنگ سقف مشکی تا به امروز به 830 دستگاه و میزان تیراژ کوییک R با بدنه سفید و رنگ سقف قرمز نیز به 994 دستگاه رسیده است. همچنین گروه خودروسازی سایپا موفق شد کوییک آر را با بدنه مشکی متالیک و سقف قرمز در تعداد 418 دستگاه تولید کند که طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی این شرکت، به موقع به دست مشتریان می‌رسند. شرکت پارس خودرو نیز تا به امروز موفق شد مدل کوییک آر با بدنه قرمز متالیک و سقف مشکی را در تعداد 132 دستگاه به تولید برساند. به طور کلی پارس خودرو تا به امروز حدود 2400 دستگاه از این خودرو را به تولید رسانده است.

سایپا کوییک آر

خودرو سایپا کوییک R هم‌اکنون در رنگ‌های بدنه سفید با رنگ مشکی، بدنه سفید و سقف قرمز، بدنه قرمز با سقف مشکی و بدنه مشکی با سقف قرمز در شرکت پارس خودرو به تولید می‌رسد، اما شرکت پارس خودرو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک رنگ‌های شیری با سقف مشکی و آبی فیروزه‌ای با سقف مشکی این خودرو را نیز به تولید برساند. گفتنی است شرکت سایپا اخیرا تصاویر رسمی سایپا کوییک R را منتشر کرده است که در ادامه آنها را مشاهده می‌کنید:

تصاویر رسمی سایپا کوییک آر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. والا ماشین خوشگلیه ای کاش امکاناتشم بیشتر میکردن تا قیمتش ب 120تومن برسه و ب یه ماشین خوب تبدیل بشه