بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

آیا به دنبال خرید یک ساعت هوشمند در سال جدید میلادی هستید؟ ما در این مقاله با معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 با طراحی‌ها و پلتفرم‌های مختلف٬ شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری خواهیم کرد.

ساعت های هوشمند طی سال‌های اخیر بسیار سریع‌تر و سودمندتر شده‌اند و حالا برخی از آن‌ها به گزینه‌های بسیار جذابی تبدیل شده‌اند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند نزد کاربران محبوب شده‌اند و البته که هر کدام مزایا و معایبی دارند. به طور مثال کمپانی کوپرتینویی ساعت اپل واچ را با عملکردی سریع و سازگاری عالی با اکوسیستم آی او اس دارد و سامسونگ ساعت‌های هوشمند خودش را با طراحی فریم چرخشی و دایره‌ای عرضه می‌کند.

در این مقاله قصد داریم بهترین ساعت های هوشمند که در سال 2020 می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید٬ به شما معرفی کنیم.

بهترین ساعت های هوشمند در سال 2020

اپل واچ سری 5

نسخه GPS از 400 دلار٬ سلولی از 500 دلار

سریع٬ کاربردی٬ مستقل و همراه بهترین اپلیکیشن‌ها

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند حال حاضر است و سری 5 آن یک پیشرفت کلیدی دارد: یک نمایشگر همیشه روشن. آن می‌تواند یک نوع نمایشگر جدید را در ساعت‌های هوشمند به ارمغان بیاورد. نمایشگری که نرخ رفرش متغیر را ارائه می‌کند. زمانی که شما از ساعت خود استفاده نمی‌کنید٬ نرخ رفرش کاهش پیدا می‌کند. این به اپل اجازه داده است همان عمر باتری 18 ساعته نسل قبل را در این نسل مدرن‌تر و قدرتمندتر ادامه دهد.

اغلب موارد دیگر بدون تغییر مانده است: شما سری 5 را در یک نسخه‌ی کوچک 40 میلی‌متری و بزرگ‌تر 44 میلی‌متری می‌توانید بخرید. watchOS بسیار پرسرعت بوده٬ دارای واچ فیس‌های تعویض شدنی بسیار زیبا است و با یک لمس ساده کار می‌کند.

اپل واچ از نظر ساختاری نیز برتری‌های زیادی دارد. پوشیدن آن آسوده است٬ سرعت بالایی دارد و اپلیکیشن‌های پایه‌ای نظیر آب و هوا که نیازمند ارائه‌ی اطلاعات بسیار دقیقی هستند٬ عملکرد خوبی دارند. در اینجا یک قابلیت ثبت نوار قلب نیز به دیوایس افزوده شده است. و البته سیستم حلقه نیز برای تناسب اندام بسیار عالی است و به شما کمک می‌کند هر روز انگیزه‌ای تازه برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود داشته باشید.

هواوی واچ جی تی 2

حدود 250 دلار

شگفت انگیز٬ عمر باتری دو هفته‌ای٬ طراحی شیک

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

هواوی واچ GT2 ساعت هوشمندی است که با یک فاکتور مهم می‌تواند تمام ساعت‌های دیگر را شکست دهد: عمر باتری. هواوی می‌گوید آن به طور معمول حداقل یک یا دو هفته با هر بار شارژ دوام میاورد. در بررسی که ما انجام داده‌ایم نیز نتیجه‌ی نسبتا مشابهی به دست آمد.

برخلاف دیگر ساعت های هوشمندی که ارائه کننده‌ی عمر باتری زیاد هستند٬ این دیوایس از یک نمایشگر سیاه و سفید استفاده نمی‌کند و به یک نمایشگر تمام رنگی بهره می‌برد و ظاهری بسیار زیبا٬ به خصوص در یک نسخه‌ی فلزی با یک بند چرمی دارد. این دیوایس در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه‌ی اصلی آن 46 میلی‌متری٬ کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های استاندارد بازار است. یک نسخه‌ی کوچک‌تر از آن نیز وجود دارد. خبر خوب اینکه هواوی واچ جی تی 2 با دو پلتفرم اندروید و آی او اس کار می‌کند٬ می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مختلف را به خوبی به نمایش بگذارد و حتی دارای اسپیکرهایی با صدای بلند نیز هست.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

حدود 250 دلار

با اندروید و آی او اس کار می‌کند٬ ظاهر زیبایی دارد و عمر باتری آن دو برابر یک اپل واچ است

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

اگر نمی‌خواهید وارد اکوسیستم اپل شوید٬ اما می‌خواهید یک ساعت هوشمند که پوشیدن آن آسوده است٬‌ دارای عملکرد قابل اطمینان و نمایشگری زیبا هست را خریداری کنید٬ گلکسی واچ اکتیو 2 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

با قیمتی ارزان‌تر نسبت به اپل واچ٬ این ساعت موارد زیادی برای ارائه دارد. آن در دو نسخه‌ی 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود٬ دارای یک نسخه‌ی فولادی بسیار زیبا است٬ عملکرد سریعی دارد٬ به خوبی ورزش‌ها را به صورت خودکار شناسایی و دنبال می‌کند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. هرچند آن حجم یکسانی از اپلیکیشن‌های اپل واچ را ارائه نمی‌کند و بازخورد لمسی یکسانی نیز ندارد٬ اما اگر خیلی به جزئیات اهمیت ندهید٬ هیچ مشکلی پیش روی شما وجود نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ

حدود 300 دلار

زیبا و ماندگار

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

گزینه‌ی دیگری که می‌تواند یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 باشد٬ گلکسی واچ اصلی است. این گجت پوشیدنی در دو نسخه‌ی 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود. این دیوایس طراحی خودش را از Gear Watch به ارث برده است که شامل ظاهری خشن و یک فریم چرخان برای ناوبری در سیستم می‌شود.

این مهم است بدانید که ساعت های هوشمند سامسونگ برخلاف تلفن‌های هوشمندش٬ به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. آن‌ها پلتفرم Tizen خود این شرکت را اجرا می‌کنند. با این حال ساعت‌ جدید گلکسی این شرکت بسیار روان است و عمر باتری دو روز یا بیشتر را ارائه می‌کند.

گارمین ویوو اکتیو 4

حدود 300 دلار

عمر باتری عالی با طراحی خشن

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

اگر ساعتی را می‌خواهید که بتواند انتظارات شما از عمر باتری و اطمینان‌پذیر بودن را برطرف کند٬ گارمین ویوو اکتیو 4 شاید همان گزینه‌ای باشد که می‌خواهید. آن از نمایشگر تمام رنگی که در دیگر ساعت‌های هوشمند به کار رفته بهره نمی‌برد٬ در عوض با یک نوع صفحه نمایش جدید حافظه در پیکسل قابل مشاهده در زیر تابش نور آفتاب همراه است. این دیوایس ضمناً می‌تواند عمر باتری چند روزه را به کاربرانش ارائه کند. گارمین می‌گوید اگر از این ساعت در حالت هوشمند استفاده کنید٬ تا 8 روز با هر بار شارژ دوام می‌آورد٬ در حالی که ساعت‌های هوشمند معمولی یک یا حداکثر دو روز دوام می‌آورند. علاوه بر این٬ شما کلیدهای فیزیکی را در اختیار خواهید داشت تا این گجت پوشیدنی فقط با نمایشگر لمسی خودش قابل استفاده نباشد.

این ساعت هوشمند در دو اندازه‌ی متفاوت کوچک و بزرگ عرضه می‌شود تا بتوانید انتخاب مناسبی را نسبت به دور موچ دست خود داشته باشید.

فسیل جن 5

قیمت نامشخص

بهترین ساعت Wear OS

بهترین ساعت های هوشمند سال 2020

اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند کاملاً متفاوت را به دست ببندید٬ فسیل جن 5 بهترین ساعتی است که پلتفرم اندروید ویر او اس گوگل را اجرا می‌کند. و اگر تصور می‌کنید این پلتفرم از بین رفته است٬ سخت در اشتباه هستید. گوگل همچنان در تلاش است ویژگی‌های جدیدی را در سال 2020 به آن اضافه کند.

شما می‌توانید با این ساعت به دستیار مجازی گوگل دسترسی داشته باشید که همچنان سریع‌ترین و باهوش‌ترین دستیار دیجیتالی در جهان است٬ شما یک ساعت هوشمند بسیار شیک را به دست می‌بندید٬ می‌توانید مجموعه‌ی کاملی از امکانات نمایش ضربان قلب را در اختیار داشته باشید و دیگر قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام و سلامتی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید نیز در آن حضور دارد. قیمت این گجت پایین‌تر از اپل واچ است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. «با اندروید و آی او اس کار می‌کند»
    چرا فقط ساعت؟! لطفاً بگید موبایل دوگانه سوز هم تولید کنند

  2. میشه یک ویدیو چند دقیقه ای از هرکدوم قراز بدین

    ولی با اختلاف اول واچ اوله

  3. جی تی ۲ ب نظر من بهترین بود