کاور منعطف ال جی

گوشی‌های منعطف را فراموش کنید؛ کاور منعطف ال جی در راه است!

پتنت جدید ال جی نشان می‌دهد این کمپانی، روی یک کاور منعطف کار می‌کند که از OLED تاشو ساخته می‌شود؛ چیزی که می‌تواند ابعاد صفحه نمایش گوشی‌ها را چند برابر کند.

در سال 2019 شاهد ظهور گوشی‌هایی مانند سامسونگ گلکسی فولد و موتورولا ریزر با نمایشگر منعطف بودیم؛ ال جی اما چیز متفاوتی برای ارائه داشت. کمپانی کره‌ای همراه با گوشی‌های جی 8 ایکس و وی 50 تینکیو یک وسیله جانبی موسوم به Dual Screen را معرفی کرد. این نمایشگر ثانویه مانند یک کاور به دستگاه متصل می‌شود و و برای کارهایی از قبیل گیمینگ کاربرد دارد.

ظاهرا LG می‌خواهد همین ایده را پرورش دهد و گجت پیشرفته‌تری را تولید کند. طبق اسناد مربوط به این پتنت تازه، کاور منعطف ال جی در واقع یک صفحه نمایش اولد تاشو است.

کاور منعطف ال جی

شما می‌توانید این کاور را در حالت باز شده، کنار گوشی هوشمند خود قرار دهید تا به نمایشگر بزرگی دسترسی داشته باشید که تقریبا سه برابر حالت عادی است. یا موبایل خود را طوری به آن متصل کنید که نیمی از نمایشگر ثانویه پوشیده شود. در چنین حالتی، این کاور منعطف مانند Dual Screen در پرچمداران فعلی LG عمل خواهد کرد. همچنین می‌توانید مانند یک کاور پلاستیکی معمولی، گوشی خود را با آن بپوشانید.

البته این روزها کمپانی‌های مختلف هر ایده‌ای را ثبت اختراع می‌کنند و تضمینی برای ورود چنین محصولاتی به بازار وجود ندارد. ولی کاور منعطف ال جی، چیز خیلی عجیب و غریبی هم نیست و شاید این پتنت، به تولید تجاری آن ختم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بک طرح الکیه و هیچ خاصیتی نداره

  2. این دیگه چ دلقک بازی ای هست

    • الجی قبلاً پیچیده‌تر از اینرا ساخته، همان تلویزیون رول‌شونده‌ای که خیلی‌ها آرزوی خریدش را دارند
      اگر توانستی بهترش را بسازی هم حقّ تمسخر نداری