تلویزیون رول شونده 65 اینچی LG در نمایشگاه CES 2020

ملاقات با تلویزیون رول شونده 65 اینچی LG در نمایشگاه CES 2020

ظاهرا تلویزیون رول شونده 65 اینچی LG قرار است در نمایشگاه CES 2020 معرفی شود. این تلویزیون برخلاف نسل اول خود٬ از سقف آویزان می‌شود.

ال جی یک تلویزیون OLED UHD رول شونده 65 اینچی جدید را با خود به نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس آورده است که شباهت بسیار زیادی با نسخه‌ی به نمایش درآمده در سال گذشته‌ی این نمایشگاه دارد. این تلویزیون مفهومی جدید می‌تواند در گوشه‌ای از یک سالن نصب شود و فقط زمانی که نیاز به آن داشتید٬ اقدام به باز کردنش کنید. این می‌تواند شما را به یاد کلاس درستان بی‌اندازد٬ جایی که یک پروژکتور تصویر را روی یک پرده‌ی رول شونده ساده منتشر می‌کرد. حالا این تلویزیون مفهومی خودش توانایی تا شدن دارد و نیازی به یک صفحه‌ی سفید رنگ و انتشار تصویر با یک پروژکتور به صورت جداگانه روی آن نیست.

در دسامبر سال گذشته٬ نمایشگر رول شونده 65 اینچی LG جایزه‌ی Presidental Award را از جشنواره فناوری کره شد. در توضیحات این جایزه آمده است که «آن نخستین نمایشگر رول شونده 65 اینچی OLED توسعه پیدا کرده و تجاری‌سازی شده در جهان است». شما در ویدیوی زیر می‌توانید عملکرد این نمایشگر جذاب را مشاهده کنید.

 

نسل دوم تلویزیون رول شونده 65 اینچی ال جی

اینجا در سال ٬2020 ال جی یک نمایشگر رول شونده‌ی مشابه اما جدیدتر را طراحی کرده است که این بار به جای بالا آمدن از پایه٬ از سقف آویزان می‌شود. توجه داشته باشید که تصاویر داخل این مطلب همگی مربوط به نسخه‌ی گذشته‌ی این نمایشگر است و به زودی ما می‌توانیم عکس‌ها و ویدیوهای مدل 2020 آن را نیز در اختیار شما قرار دهیم.

کمپانی ال جی همچنین یک پنل OLED رول شونده 12.8 اینچی را نیز با خودش به لاس وگاس خواهد آورد که می‌تواند در اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار گیرد. آن یک پنل OLED است که می‌توان در فضاهای مختلف وسایل نقلیه برای بهره‌وری هرچه بیشتر از فضای داخلی از آن استفاده کرد. ال جی یک نمایشگر 55 اینچی OLED شفاف را نیز این هفته معرفی خواهد کرد که البته هنوز آماده‌ی عرضه در بازار نشده است٬ اما می‌توان از آن در گالری‌‌ها و موزه‌ها استفاده کرد. این سیستم جزوی از فناوری LG in-TOUCH است که می‌تواند کنترل با لمس نوک انگشتان و قلم‌های فعال را به ارمغان بیاورد.

ال جی پیشتر از یک نمایشگر 86 اینچی LCD با فناوری in-TOUCH رونمایی کرده است که می‌تواند به صورت همزمان با 4 قلم فعال کار کند. این نمایشگر در واقع می‌تواند یک تخته سیاه الکترونیکی جذاب باشد. منتظر خبرهای داغ ال جی از نمایشگاه سی ای اس 2020 لاس وگاس باشید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :