بهترین گوشی های اندرویدی چینی

بهترین گوشی های اندرویدی چینی برای خرید در سال 2020 کدام‌اند؟

شمار گوشی های اندرویدی چینی که ویژگی‌‌های جذابی داشته باشند، کم نیست. در ادامه با برخی از بهترین گزینه‌های خرید در سال جاری آشنا خواهید شد. از مدل‌های رده بالا تا موبایل‌های اقتصادی.

شاید محصولات چینی به خوشنامی معروف نباشند و خیلی‌ها تنها نقطه قوت‌شان را قیمت رقابتی آن‌ها بدانند. ولی این اواخر، تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند با طراحی نوآورانه و فناوری‌های نوین، در مقابل رقبا قد علم کردند؛ تا جایی که نام هواوی، اوپو و شیائومی را در بین برترین سازندگان موبایل دنیا می‌بینیم. امروزه نه تنها در خود چین، بلکه در بازارهای جهانی هم این دستگاه‌ها با استقبال مشتریان مواجه می‌شوند. در حال حاضر، اسامی زیر را می‌توانیم در فهرست بهترین گوشی های اندرویدی چینی قرار دهیم.

بهترین گوشی های اندرویدی چینی – مدل‌های رده بالا

ریلمی ایکس ۲ پرو (Realme X2 Pro)

قیمت: 500 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

محبوبیت برند زیرمجموعه اوپو به سرعت در حال افزایش است؛ چون Realme گوشی‌هایی را ارائه می‌دهد که نسبت به امکانات، قیمت مناسبی دارند. احتمالا درباره ریلمی ایکس 2 پرو شنیده‌اید؛ دستگاهی با نمایشگر آمولد 6.5 اینچی که از پنل سامسونگ استفاده می‌کند و نرخ ریفرش 90 هرتزی دارد.

تجهیز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و حافظه 256 گیگ USF 3.0 نیز آن را به یکی از سریع‌ترین گوشی های اندرویدی تبدیل کرده است. این‌ها را اضافه کنید به اسپیکرهای باکیفیت، پشتیبانی از فست شارژ SuperVOOC و یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی!

اوپو رینو ایس (Oppo Reno Ace)

قیمت 550 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

این گوشی از لحاظ سرعت شارژ، حرف اول را در دنیای موبایل می‌زند. باتری اوپو رینو ایس با شارژر 65 واتی خود، در کمتر از نیم ساعت فول شارژ می‌شود؛ آن هم در حالی که 4000mAh ظرفیت دارد.

نمایشگر آمولد دستگاه نیز دارای نرخ ریفرش 90 هرتز و روشنایی فوق‌العاده‌ای است. همچنین دوربین‌هایی با کارایی بالا در شرایط محیطی مختلف دارد؛ حتی با اوپو رینو ایس می‌توانید ویدیوهای 4K و تقریبا بدون لرزش ضبط کنید.

شیائومی می نوت ۱۰ (Xiaomi Mi Note 10)

قیمت: 550 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

شیائومی می نوت 10 اولین گوشی دنیا با دوربین 108 مگاپیکسلی است؛ پس جای تعجبی ندارد که تصاویری بسیار باکیفیت و پر از جزئیات ثبت کند. البته این دستگاه به جای تراشه‌‌های پرچمدار سری 800 کوالکام، از اسنپدراگون 730 قدرت می‌گیرد؛ ولی به اندازه کافی سریع هست.

این گوشی با داشتن نمایشگر آمولد کم حاشیه و ساختار شیشه‌ای و فلزی، ظاهری پریمیوم دارد و مانند اکثر گوشی‌های شیائومی، دارای باتری بزرگی است که ظرفیتش به 5260 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

آنر ویو ۳۰ (Honor View 30)

قیمت: 500 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

برند زیرمجموعه هواوی هم گوشی‌های مشتری پسندی را عرضه می‌کند که آنر ویو 30 تازه‌ترین آن‌هاست. این دیوایس مانند هواوی میت 30 پرو، از چیپست کایرین 990 قدرت می‌گیرد و دارای اتصال 5G است؛ چیزی که برای یک گوشی 500 دلاری، ویژگی قابل توجهی محسوب می‌شود.

در پنل پشتی گوشی یک دوربین قدرتمند 40 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با زوم 3x وجود دارد. ظرفیت باتری آن هم 4200 میلی‌آمپر ساعت است. شاید تنها ویژگی ناامید کننده‌ی آنر V30، نمایشگر 6.6 اینچی آن باشد که به جای آمولد، LCD است.

شیائومی می ۹ تی پرو (Xiaomi Mi 9T Pro)

قیمت: 400 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

یکی دیگر از گزینه‌های مناسبی که شیائومی ارائه کرده، گوشی می 9 تی پرو است؛ پرچمداری با نصف قیمت برخی از رقبا!

اگر باور نمی‌کنید، بد نیست مروری بر مشخصات فنی آن داشته باشیم: نمایشگر آمولد 6.4 اینچی که با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، تراشه اسنپدراگون 855، رم 6 یا 8 گیگابایتی و دوربین سه‌گانه‌ای که اجزای آن را سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو 2x تشکیل می‌دهند.

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع و طراحی زیبا، دیگر عواملی هستند که بر جذابیت‌های شیائومی می 9 تی پرو افزوده‌اند.

بهترین گوشی های اندرویدی چینی – مدل‌های اقتصادی

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو (Xiaomi Redmi Note 8 Pro)

قیمت: 250 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

در بین گوشی‌های اقتصادی، هم‌اکنون ردمی نوت 8 پرو یکی از بهترین‌هاست. این محصول با برچسب قیمت 250 دلاری، ظاهری مشابه پرچمداران دارد و در نگاه اول، شاید آن را با مدل‌های رده بالا اشتباه بگیرید.

در زیر قاب گوشی، چیپست مدیاتک G90T قرار دارد که برای این رده قیمتی، تراشه‌ای برازنده است و از پسِ عملکردهای سنگین برمی‌آید. مجموعه دوربین آن هم اصلا بد نیست؛ زیرا ردمی نوت 8 پرو یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی دارد که با یک دوربین فوق عریض، یک دوربین ماکرو و یک سنسور عمقی همراهی می‌شود.

ریلمی ایکس ۲ (Realme X2)

قیمت 250 دلار

بهترین گوشی های اندرویدی چینی

علاوه بر گوشی‌های قاتل پرچمدار، ریلمی محصولات اقتصادی جذابی هم دارد؛ نمونه‌اش همین مدل X2 با برچسب قیمت 250 دلاری!

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش آمولد زیبا، تراشه اسنپدراگون 730 و رم 6 گیگابایتی است. همچنین به لطف وجود باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، می‌توانید بیش از یک روز با ریلمی ایکس 2 کار کنید.

دوربین چهارگانه گوشی علاوه بر سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دارای یک سنسور عمقی و لنزهای فوق عریض و ماکرو است تا برای تصویربرداری نیز، مجموعه کاملی در اختیار داشته باشید.