محصولات شيائومی

عجیب‌ترین محصولات شیائومی در سال 2019

شیائومی سال گذشته میلادی ده‌ها محصول در زمینه جذب سرمایه به‌ویژه از طریق بوپین (Youpin) به بازار عرضه کرد. در ادامه با عجیب‌ترین محصولات شیائومی در سال 2019 آشنا خواهید شد.

شیائومی سال گذشته به منظور راه اندازی جمعیت جهانی برای جذب سرمایه‌ محصولات خلاقانه‌ی خود با یوپین، همکاری‌اش را با ایندگگو (Indiegogo) آغاز کرد. محصولاتی که امسال جمع‌آوری شدند از خانه  هوشمند گرفته تا کتاب‌ها، سلیقه‌های باورنکردنی در دنیای فناوری ایجاد کرده‌اند. محصولات شیائومی ، فناوری را در هر نوع محصولی به ارمغان آورده و به همین دلیل است که در این مقاله، ما به دیوانه‌وارترین محصولاتی که از طریق جذب سرمایه توسط شیائومی در سال 2019 معرفی شدند می‌پردازیم.

تلسکوپ شیائومی SCTW-700 Star Trang

محصولات شیائومیاگر تا کنون آرزوی این را در سر داشتید که هر آنچه در یک تلسکوپ دیده می‌شود را بدون صرف هزینه‌های هنگفت ثبت کنید، شیائومی این امکان را در اختیار شما قرار داده است. با استفاده از تلسکوپ شیائومی SCTW-700 می‌توانید هر آنچه تلسکوپ دریافت می‌کند را مستقیما روی تلفن هوشمند خود داشته باشید. این تلسکوپ شگفت انگیز امکان نصب تلفن همراه دارد و به کاربران امکان می‌دهد تا وقایع را به ثبت برسانند. تلسکوپ شیائومی همچنین دارای کیفیت ساخت بالایی است و با سه پایه از جنس استیل ضد زنگ، لنز دوتایی 70 میلی‌متری، عملکرد نوری عالی و توانایی تولید تصاویر واضحی دارد.

بالش شیائومی دارای ماساژور و اسپیکر

محصولات شیائومیآیا می‌خواهد در هنگام خوابیدن روی تخت خود حداکثر آرامش و استراحت را تجربه کنید؟ یکی از جدیدترین محصولات شیائومی گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شماست. یک بالش هوشمند که شامل ماساژور، بلندگوی‌های استریو و بلوتوث است. به کمک این بالش هوشمند، می‌توانید در حین گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث، به استراحت بپردازید. حتی این بالش در صورت نیاز گردن شما را نیز ماساژ می‌دهد.

بالش شیائومی، 93 درصد از لاتکس طبیعی خالص ساخته شده است و در دو سایز مختلف، مناسب برای آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. این محصول همچنین یک پد گرمکن را شامل می‌شود که جریان خون را افزایش داده و باعث کاهش استرس خواهدشد. شما می‌توانید میزان گرمایش این پد را در 6 درجه حرارت مختلف تنظیم کنید. شیائومی ادعا می‌کند که این بالش هیچگونه ضرری برای سلامتی انسان ندارد. بالش هوشمند وضعیت خوابتان را نیز نظارت خواهد کرد و اطلاعات را در دستگاه‌های اندروید و iOS در اختیارشما قرار می‌دهد.

اجاق گاز هوشمند شیائومی Solista Solo

محصولات شیائومیآیا مهارت چندانی در آشپزی ندارید؟ یا وقت ندارید که هر روز دستور العمل‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید؟ اجاق گاز هوشمند شیائومی Solista Solo، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول آشپزی را با سه کارکرد مهم خود بسیار آسان تر خواهد کرد که شامل دیگ، اجاق گاز و هود می‌شود.

این محصول 1600 وات قدرت دارد و کاسه‌ای با حجم 3.5 لیتر با درب شیشه‌ای برای در نظر گرفته شده است. محصول شیائومی با سیستم دقیقی برای کنترل دما همراه شده و در نقطه‌ی حرارت مورد نظر بخار تولید می‌کند. شست و شوی این وسیله به لطف استفاده از یک پوشش غیر چسبنده، بسیار آسان است و همچنین برنامه‌‌ای برای آن طراحی شده که چندین دستور العمل را به صورت پیش‌فرض در خود جای داده است.

ژاکت گرم کن شیائومی

محصولات شیائومیداشتن یک ژاکت گرم می‌تواند شما را از سرما‌ی سخت زمستان در امان نگه دارد. این دقیقا کاری است که شیائومی در یکی از مهم‌ترین محصولات خود از طریق جذب سرمابه در سال 2019 انجام داد. اما این محصول، تنها یک ژاکت گرم کلاسیک نیست. این ژاکت با یک پاوربانک همراه شده و از این طریق می‌تواند تولید گرما کند. این ژاکت قابلیت کنترل دما در سه حالت مختلف را دارد و یک پاور بانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی، گرامیش مدوام شما را تا 7 ساعت فراهم خواهد کرد. قیمت این لباس، 70 دلار در نظر گرفته شده است.

سطل زباله هوشمند شیائومی

محصولات شیائومیبه لطف شرکت شیائومی، حتی سطل زباله‌ها نیز می‌توانند هوشمند باشند. سطل زباله هوشمند شیائومی در ماه نوامبر با برچسب قیمت تنها 28 دلار معرفی شد. این زباله‌دان دارای یک درب اتوماتیک است و به محض اینکه کاربر قصد داشته باشد چیزی درون آن بیاندازد، از طریق یک سنسور مادون قرمز تشخیص داده و درب را باز می‌کند.

این سطل زباله ابعادی برابر 330 در 188 در 370 میلی‌متر دارد و ظرفیت آن 12 لیتر است. این سطل همچنین می‌تواند پرشدن ظرفیت را تشخیص دهد و به طور خودکار کیسه را بسته‌بندی کند. در مواقعی که نیاز به باز ماندن طولانی مدت آن دارید، می‌توانید بسته شدن اتوماتیک آن را غیرفعال کنید و سپس با یک دکمه به صورت دستی آن را ببندید.

توالت هوشمند شیائومی

محصولات شیائومیفکر کردید که شیائومی فرصت تولید یک توالت هوشمند را از دست خواهد داد؟ امسال شیائومی یک توالت کاملا هوشمند تولید کرد. این محصول مجهز به سیستم گرمایشی چند حالته است که می‌تواند از طریق اپلیکیشن Mijia در گوشی هوشمند کنترل شود. صندلی توالت، از سیستم تنظیم دمای سه حالته پشتیبانی می‌کند و همچنین مکانیزم خود تمیز کننده از طریق اسپری آب و مواد ضد باکتری برای آن طراحی شده است. این پکیج همراه با یک ریموت فول تاچ بی‌سیم ارائه می‌شود که امکان کنترل سیفون از راه دور را ارائه می‌کند. محصول شیائومی با قیمت 409 دلار در جمع سرمایه‌گذاران این پروژه معرفی شد.

قلم ضبط کننده شیائومی

محصولات شیائومیاگر می‌خواهید همه چیز را بدون اینکه کسی متوجه شود ضبط کنید، قلم ضبط صدا شیائومی Ink Case AI، گجت مناسبی برای شماست. این محصول با قیمتی حدود 30 دلار، توانایی ضبط ضدا با کیفیت بالا، انتقال آن به هوش مصنوعی و حتی ذخیره‌سازی به صورت رمزگذاری شده را دارد.

این قلم از موتور گفتار هوشمند Alibaba Cloud با پشیبانی از تقسیم‌بندی جملات استفاده می‌کند. این گجت همچنین می‌توانتد انگلیسی و چینی را ترجمه کند. با وجود میکروفون دیجیتال MEMS و الگورتیم آکوستیک هوشمند، قلم هوشمند شیائومی قادر است سر و صداهای اضافه‌ی اطراف را حذف کند و صدا‌های با کیفیت و شفافی را به ارمغان بیاورد. این محصول با استفاده از بلوتوث (5.0) و اپلیکیشن تلفن‌ همراه، گزینه‌های هماهنگ‌سازی و ادیت زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نظر شما در مورد این محصولات شیائومی چیست؟ کدام یک کاربرد بیشتری در زندگی روزمره دارد؟