گوشی ال جی جی 9

رندرهای گوشی ال جی جی 9 منتشر شد؛ دوربین چهارگانه و طراحی مشابه جی 8 ایکس

نخستین تصاویر رندر منتسب به گوشی ال جی جی 9 (LG G9) منتشر شد. با توجه به این مجموعه عکس‌ها، این گوشی دوربین چهارگانه در پخش پشتی خواهد داشت و طراحی آن با جی 8 ایکس مشابه است.

اوایل سال گذاشته حرف و حدیث‌هایی به وجود آمد مبنی بر اینکه تولید سری G توسط ال جی متوقف خواهد شد. اما ظاهرا این شایعات بدون پایه و اساس و تا حد زیادی اغراق آمیز بوده‌اند. OnLeaks امروز مجموعه‌‌ای از رندرهای گوشی ال جی جی 9 را منتشر کرد. با این وجود، مطمئن شدیم که سری G حداقل یک پرچمدار دیگر را نیز در کارنامه خود خواهد داشت. گوشی جدید از نظر ظاهری شباهت زیادی به ال جی جی 8 ایکس دارد، اما با این تفاوت که تعداد لنز‌های قاب پشتی دو برابر شده است.

ال جی سال گذشته به حد سه لنز دوربین در گوشی‌هایش رسید و این مدل جدید ظاهرا رکورد تازه‌ای به ثبت خواهد رساند و مدل 2020 دارای چهار لنز خواهد بود که به شکل افقی (همانند ال جی وی 50 و جی 8 ) در قاب پشتی چیده شده‌اند. با این حال اسکنر اثرانگشت از پشت بدنه گوشی حذف خواهد شد و ظاهرا این حسگر به بخش داخلی و در زیر نمایشگر منتقل خواهد شد.

گوشی ال جی جی 9براساس تصاویر، ال جی در کمال تعجب از صفحه نمایش تماما مسطح استفاده کرده است. در حالی که اکثر تولیدکنندگان امروزه در تلاش‌اند تا با ایجاد لبه‌های خمیده، نمایشگر را از حالت تخت خارج کنند. ابعاد دقیق نمایشگر در دسترس نیست اما به ادعای منابع، چیزی بین 6.7 و 6.9 اینج خواهد بود و حاشیه‌های اطراف آن بسیار باریک طراحی خواهند شد.

در قسمت جلوی اسمارت فون ال جی، یک لنز تکی برای دوربین سلفی قرار گرفته در داخل بریدگی قطره‌‌ای نمایشگر طراحی شده است. دقیقا همانند آنچه که در جی 8 ایکس دیده بودیم. به نظر می‌رسد ال جی هنوز اعتقادی به استفاده از حفره نمایشگر ندارد. ال جی همچنین بر خلاف انتظارات قابلیت‌ تشخیص حرکات کف دست و حسگرهای حرکتی را از این گوشی حذف کرده است.

گوشی ال جی جی 9ال جی به طور کلی روند دیگری نسبت به سلیقه‌ی بازار امروزی در پیش گرفته و بر خلاف بسیاری از تولیدکنندگان، جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در پرچمدار جدید خود جای داده است. حتی این احتمال نیز وجود که ال جی جی 9 تنها پرجمدار سال 2020 با جک هدفون 3.5 میلی‌متری لقب بگیرد. به هر روی، از سایر ویژگی‌های این گوشی که اعلام شده باید به وجود شکاف سیم کارت در قسمت بالایی و یک دکمه در سمت راست بدنه اشاره کرد که به نظر می‌رسد برای دستیار مجازی اندروید طراحی شده است.

گوشی ال جی جی 9 ابعاد بدنه 169.4 در 77.6 در 8.8 میلی‌متر خواهد داشت که با احتساب برجستگی ماژول دوربین، ضخامت آن به 9.4 میلی‌متر افزایش میابد. ال جی جی 8 سال گذشته در MWC رونمایی شد، بنابراین انتظار داریم این مدل جدید نیز در اواخر ماه فوریه و طی همین کنگره معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحی میان رده های سامسونگ هم از این بهتره اخه چرا همچین میکنه ال جی

  2. بابا دیگه زمان ناچ تمام شده این ورا باز دارای ناچ هست