اس پاد وسیله نقلیه الکتریکی جدید شرکت سگوی

اس پاد ؛ وسیله نقلیه الکتریکی جدید شرکت سگوی با شباهت به ویلچر پروفسور ایکس

این هفته شرکت سگوی و ناین بات از نمونه‌ اولیه یک وسیله نقلیه الکتریکی جدید به نام اس پاد (S-Pod) با شباهت به ویلچر پروفسور ایکس رونمایی می‌کنند که مانند یک ارابه بدون اسب می‌ماند.

طبق گفته شرکت سگوی (Segway) و ناین بات (Ninebot)، آن‌ها قرار است این هفته در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2020 اس پاد (S-Pod) را معرفی کنند که با دارا بودن وزنی معادل 150 کیلوگرم می‌تواند با حداکثر سرعت 40 کیلومتر در ساعت حرکت کند. آن‌ها همچنین ادعا می‌کنند که کنترل و استفاده از اس پاد به راحتی صورت می‌گیرد و همچنین این وسیله نقلیه الکتریکی به ویژگی مجهز است که به طور خودکار تعادل آن را در حین حرکت حفظ می‌کند. نمونه اولیه حاضر می‌تواند حدود 70 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ طی کند.

شرکت سگوی و ناین بات همچنین تصمیم دارند در آینده نزدیک‌تر اسکوتر برقی جدید خود را با نام NineBot KickScooter Air T15 معرفی کنند. اسکوتر برقی T15 با وزنی معادل 10 کیلوگرم سبک‌ترین و جمع و جورترین اسکوتری است که تا به امروز توسط این شرکت‌ها طراحی و ساخته شده است. این اسکوتر همچنین از سیستم ترمز جدیدی استفاده می‌کند که با کاهش سرعت یا متوقف شدن اسکوتر، باتری دستگاه شارژ می‌شود.

اسکوتر برقی Ninebot T15

اسکوتر T15 از طراحی تاشو بهره می‌برد که فضای کمتری را در صورت عدم استفاده اشغال می‌کند. ناین بات می‌گوید که حداکثر حدود هفت ثانیه طول می‌کشد تا این اسکوتر را تا و باز کنید. فریم دستگاه دارای گواهینامه IPX5 است که یعنی قرارگیری در معرض آب باعث آسیب رسیدن به قطعات داخلی نمی‌شود.

موتور 300 وات NineBot KickScooter Air T15 می‌تواند این اسکوتر را با سرعت 20 کیلومتر در ساعت با شیب 15 درصد به حرکت درآورد. در عین حال، باتری 144 وات ساعتی دستگاه به تقریبا دو ساعت و نیم زمان برای شارژ شدن کامل نیاز دارد. با یک بار شارژ کامل حداکثر مسافت 15 کیلومتر را می‌توانید طی کنید. قیمت اسکوتر برقی جدید ناین بات 700 دلار اعلام شده است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من داخل یوتیوبو گشتم هیچ فیلمی ازش پیدا نکردم

  2. موتور ۳۰۰واتی واسه این وسیله کافیه؟

  3. واقتا داریم کم کم ب زندگی ای که در فیلم های عامی تخیلی میدییم نزدیک میشیم