لپ تاپ HP Spectre x360 2020

لپ تاپ HP Spectre x360 2020 با نمایشگر 15 اینچی OLED 4K معرفی شد

کمپانی اچ پی٬ لپ تاپ HP Spectre x360 2020 را با یک نمایشگر 15 اینچی OLED و وضوح 4K در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت لپ تاپ جدید اچ پی بیشتر آشنا شوید.

لپ تاپ ها در حال باریک‌تر٬ سبک‌تر و زیبانتر شدن هستند؛ اما در عین حال بزرگ‌تر هم می‌شوند. کافیست به محصولاتی نظیر مک بوک پرو 16 اینچی٬ سرفیس لپ تاپ 3 15 اینچی مایکروسافت و ال جی گرم 17 بنگرید که به تازگی معرفی شده‌اند. پس از سال‌ها بی‌توجهی به لپ تاپ های 15 اینچی٬ سازندگان لپ تاپ‌ها اینجا در نمایشگاه CES 2020 نشان داده‌اند که مجدداً به سمت این لپ تاپ‌ها گرایش پیدا کرده‌اند. اچ پی که در این رویداد بزرگ حوزه فناوری حاضر شده نیز لپ تاپ HP Spectre x360 2020 را در یک نسخه‌ی 15 اینچی رونمایی کرد.

من از سال 2016 یکی از طرفداران لپ تاپ های کانورتیبل سری اسپکتر اچ پی هستم. آن‌ها در رنگبندی جذابی عرضه می‌شوند و دارای ظاهری شیک هستند. اسپکتر ایکس 360 سال گذشته نشانگر لبه‌هایی برش خورده براق بود که از درگاه‌های USB برای شارژ راحت‌تر میزبانی می‌کرد و در رنگ خاکستری تیره٬ رز گلد یا نقره‌ای به فروش رسید. این کمپانی سال گذشته ابتدا مدل 15 اینچی x360 را در CES معرفی کرد و سپس در ماه سپتامبر مدل 13 اینچی آن را روانه‌ی بازار کرد.

لپ تاپ HP Spectre x360 2020

امسال نیز با معرفی فقط نسخه‌ی بزرگ این خانواده در نمایشگاه CES به نظر می‌رسد HP قصد دارد مجدداً همین رویه را در پیش بگیرد. ظاهر بیرونی این لپ تاپ کانورتیبل مشابه نسل گذشته‌ی خودش٬ با لبه‌های برش خورده منحصر به فرد است. یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات کاهش حاشیه‌های نمایشگر است که به این شرکت اجازه داده یک لپ تاپ 15 اینچی با اندازه‌ای مشابه یک لپ تاپ 13 اینچی را عرضه کند! این شرکت موفق شده یک وبکم مادون قرمز بسیار کوچک را در بالای نمایشگر 15.6 اینچی OLED این لپ تاپ که وضوح 4K را ارائه می‌کند٬ قرار دهد. با پشتیبانی از فناوری جدیدی که HP نام آن را True Black HDR گذاشته است٬ این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ی به مراتب جذاب‌تری برای بهره‌وری چندرسانه‌ای باشد.

شما می‌توانید نمایشگر این لپ تاپ را همراه با رفتار ضد رفلکس خریداری کنید که اجازه می‌دهد استفاده در زیر تابش مستقیم نور آسوده‌تر باشد. این پوشش همچنین در برابر لکه‌های اثر انگشت مقاومت می‌کند؛ بنابراین می‌توانید با انگشتان کثیف خود نیز بدون نگرانی از نمایشگر x360 جدید استفاده کنید. هیچ چیز جدید دیگری در مورد این کامپیوتر وجود ندارد. گرچه مطابق انتظار پردازنده‌های آن به‌روزتر شده است. شما می‌توانید آن را با کارت‌های گرافیک NVIDIA و پردازنده نسل دهمی Intel Core i7 خریداری کنید. این سیستم به لطف طراحی حرارتی جدیدتر نسبت به نسل گذشته٬ به مراتب خنک‌تر باقی می‌ماند. آن همچنین از وای فای 6 پشتیبانی می‌کند و به سوئیچ پنهان سازی وبکم برای جلوگیری از هک مجهز است.

قیمت لپ تاپ HP Spectre x360 2020

اگر شما هم جذب این لپ تاپ شده‌اید٬ اچ پی اسپکتر ایکس 360 2020 از ماه مارس با قیمت پایه 1599 دلاری از طریق وب‌سایت شرکت HP به فروش خواهد رسید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*