هدبند هوشمند میوز اس (Muse S) به شما کمک می‌کند تا بهتر بخوابید

اولین هدبند حسگر مغز میوز در سال 2013 عرضه شد که با بررسی امواج مغزی، به شما کمک شایانی می‌کرد. حالا در جریان نمایشگاه CES 2020 شاهد معرفی هدبند هوشمند میوز اس (Muse S) هستیم که ویژگی‌های تازه‌ای دارد.

هدبندهای پیشرفته میوز در چند سال اخیر دارای تغییرات زیادی بوده‌اند و حالا هدبند هوشمند میوز اس با یک ساختار کاملا جدید بازگشته است تا تجربه بهتری را برای خوابیدن و ریلکس کردن به ارمغان بیاورد.

به جای بالشک‌های پلاستیکی و اجزای فلزی خارجی، هدبند هوشمند میوز حالا به یک پارچه مخملی مزین شده و طراحی آن به شکلی صورت گرفته که بتواند احساس راحت‌تری به مخاطب دهد و البته با سایزهای مختلف سر، سازگار باشد.

این بازسازی جدید به شکلی طراحی شده که برای خواب هم مناسب باشد و در هنگام خوابیدن هم بتوانید از آن استفاده کنید. این همچنین اولین بار است که میوز، دستورالعمل‌های دستگاهش را با موسیقی ترکیب کرده است و شما اجازه شخصی‌سازی نیز دارد. همه این‌ها باعث می‌شود که یک خواب سبک کاملا سفارشی سازی شده داشته باشید و همان طور که انتظار دارید، بخوابید. این هدبند هوشمند که برای مدیتیشن هم طراحی شده، دارای یک معلم مخصوص مدیتیشن است که صدای او با امواج مغزی دریافت شده از سوی هدبند، تغییر پیدا می‌کند. این هدبند، فعالیت مغزی، ضربان قلب، حرکات بدن و تنفس شما را نیز آنالیز می‌کند.

هدبند هوشمند میوز اس البته خواب ارزانی را برای شما فراهم نمی‌کند، زیرا برای خرید آن باید 350 دلار هزینه کنید و البته این پایان کار نیست. برای دسترسی کامل به تمامی مدیتیشن‌های صوتی، باید اشتراک آن را خریداری نمایید که ماهیانه 13 دلار و سالیانه 95 دلار است. با این حال، طبق بررسی‌هایی که بر روی این دستگاه هوشمند انجام شده، می‌توان با قاطعیت گفت که در خوابیدن شما تاثیرگذار است و اگر ذهن شلوغی دارید یا به راحتی نمی‌توانید بخوابید، این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند تا خواب عمیق و آرامی را تجربه کنید. هدبند هوشمند میوز اس هم‌اکنون در ایالات متحده عرضه شده و به زودی در بازار بین المللی نیز در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*