هدفون جبرا الیت 45 اچ (Jabra Elite 45h) معرفی شد

شرکت جبرا (Jabra) در جریان نمایشگاه CES 2020 از یک هدفون نسبتا اقتصادی‌ رونمایی کرد. هدفون جبرا الیت 45 اچ (Jabra Elite 45h) کمتر از 100 دلار قیمت خواهد داشت.

شرکت جبرا تصمیم گرفته به بخش‌های تازه‌ای از بازار سرک بکشد. طبق اعلام این شرکت، هدفون جبرا الیت 45 اچ با قیمت ازران‌تری عرضه می‌شود تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

جبرا سال 2019 فوق العاده‌ای را سپری کرد. ایرباد وایرلس جبرا الیت 75 تی (Elite 75t) موفقیت بزرگی بود که ویژگی‌های خوب نسخه الیت 65 تی را بهبود بخشیده و به حالت ایده‌آل رساند. حالا در سال جدید میلادی، آن‌ها در کنار معرفی هدفون الیت 85 اچ، از یک هدفون ارزان‌تر نیز رونمایی کردند که قیمت نسبتا مناسب آن باعث می‌شود که گزینه ایده‌آلی باشد.

این هدفون جدید، وایرلس بوده و تا 40 ساعت به شما شارژ می‌دهد. پشتیبانی از شارژ سریع نیز باعث شده که تنها با 15 دقیقه شارژ کردن، تا 8 ساعت بتوانید از آن استفاده کنید. این هدفون از ویژگی حذف صداهای مزاحم (نویز) نیز بهره می‌برد و البته از دستیاران هوشمند همانند الکسا، سیری و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند. وزن کم این هدفون‌ها (تقریبا 170 گرم) کمک می‌کند تا در هنگام استفاده، کاملا راحت باشید و الیت 45 اچ برای سفرهای طولانی هم گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

الیت 45 اچ اولین هدفونی است که از ویژگی مای‌ساند (MySound) اپلیکیشن ساند پلاس جبرا بهره می‌برد. این ویژگی‌ جدید قرار است به مخاطب کمک کند تا یک تجربه موسیقیایی شخصی سازی‌ شده داشته باشد. ما هنوز جزئیات دقیقی از ویژگی مای‌ساند نداریم و نمی‌دانیم که تا چه اندازه در تجربه شنیداری ما تاثیرگذار خواهد بود اما جبرا قصد دارد تا از آن در مدل‌های پرطرفدار کنونی خود استفاده کند. با این تفاسیر، این ویژگی به زودی به مدل‌های الیت 75 تی و الیت اکتیو 75 تی نیز اضافه خواهد شد.

جبرا الیت 45 اچ از ماه فوریه عرضه می‌شود و قیمت آن 99 دلار خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*