آینه هوشمند Poseidon معرفی شد؛ پیشرفته و هیجان انگیز

در جریان نمایشگاه CES 2020 از آینه هوشمند Poseidon رونمایی شد که ویژگی‌های تازه‌ای را به شما ارائه می‌دهد و همانند یک رایانه شخصی عمل می‌کند.

آینه هوشمند Poseidon برخلاف آینه‌های دیگر، به طور کامل قابلیت تنظیم دارد و شما می‌توانید آن را به دلخواه خود تغییر دهید. این آینه جذاب در جریان نمایشگاه CES 2020 در دسترس عموم قرار گرفت.

آینه‌های هوشمند تکنولوژی تازه‌ای نیستند و شرکت‌هایی همچون پاناسونیک و های‌میرور نمونه‌های مختلفی از آن را ارائه داده‌اند که می‌تواند پوست شما را بررسی کند یا در آرایش کردن کمک‌رسان باشد. اما شرکت CareOS تلاش کرده تا نوآوری‌های تازه‌ای در این زمینه به خرج دهد و بتواند آینه‌های کارآمدتری تولید کند. آن‌ها در سال گذشته، از آینه آرتمیس (Artemis) رونمایی کرده بودند که دارای یک حالت واقعیت افزوده (AR) بود که بواسطه آن می‌توانستید مدل‌های مختلف مو را امتحان کنید و یک بازی مسواک زدن برای کودکان نیز در آن قرار داشت. حالا این شرکت خلاق، آینه هوشمند Poseidon را معرفی کرده که کاملا قابل تنظیم و شخصی‌سازی است.

آینه هوشمند Poseidon

در حالی که آینه آرتمیس تنها یک سایز داشت، پوسایدون می‌تواند به حالات کوچک و بزرگ تبدیل شده و بصورت افقی یا عمودی مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید نورپردازی‌های مختلف و قاب‌های گوناگون را نیز انتخاب کنید.

این آینه دارای یک صفحه با قابلیت پشتیبانی از چند لمس همزمان، یک سنسور روشنایی محیطی و چراغ‌های ال ای دی رنگی است. علاوه بر این‌ها، از یک مادربرد با چیپ کوالکام، یو اس بی، وای فای و غیره نیز بهره می‌برد. این ویژگی‌ها باعث شده تا این آینه بیشتر به یک کامپیوتر شباهت داده باشد. این آینه دوربین هم دارد که برای تشخیص چهره، تشخیص طرز ایستادن و حالت بدن شما و استفاده از نرم افزارهای مختلف واقعیت افزوده، کارآمد است. اگر نگران حریم شخصی خود هستید، دوربین این آینه دارای یک پوشش است و هر وقت که بخواهید می‌توانید جلوی آن را بپوشانید. شرکت CareOS همچنین اعلام کرده که اطلاعات شما در فضای ابری ذخیره نمی‌شود که اتفاق خوبی به نظر می‌رسد.

در دیگر بخش‌ها، آینه هوشمند Poseidon عملکردی مشابه آرتمیس دارد و از سیستم عامل اختصاصی CareOS استفاده می‌کند. شما می‌توانید مدل‌های مختلف مو را امتحان کنید و حتی ببینید که لوازم آرایشی مختلف، چه تاثیری بر روی صورت شما دارند. این آینه قابلیت اتصال به HealthKit یا گوگل فیت را نیز داراست.

و اما بزرگ‌ترین مشکل این آینه بدون شک قیمت بسیار بالای آن است. شما برای خرید این آینه باید چیزی بین 3 هزار الی 6 هزار دلار هزینه کنید که باعث می‌شود افراد زیادی از خرید آن منصرف شوند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*