برند هارمن کاردن در CES 2020

برند هارمن کاردن پس از 6 سال با معرفی چند محصول جدید به دنیای هدفون‌ها بازگشت

برند هارمن کاردن (Harman Kardon) که در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس حضور پیدا کرده، با معرفی ایرباد و هدفون جدیدش پس از 6 سال به دنیای هدفون‌ها بازگشت.

برند هارمن کاردن پس از غیبت شش ساله بار دیگر به دنیای هدفون‌ها بازگشت و می‌خواهید با استفاده از آخرین ترندهای بازار، این غیبت بلند مدت را جبران کند. در همین راستا هارمن کاردن با حضور در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس، از سه هدفون جدید خود رونمایی کرده که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

برند هارمن کاردن در CES 2020

ایرباد بی‌سیم Harman Kardon Fly TWS

این شرکت محصولات صوتی بی‌سیم سری Fly‌ خود را با معرفی Fly TWS، یک جفت ایرباد بی‌سیم که وعده‌ی مزیت‌های بیشتری نسبت به رقبای هم قیمتش می‌دهد را به‌روزرسانی کرد. عمر باتری هر یک از این ایربادها 5 ساعت است و به طور کلی با استفاده از کیس شارژ می‌توان تا 15 ساعت از آن‌ها استفاده کرد. اما این پایان ماجرا نیست. با 150 دلار، شما ایربادی را صاحب می‌شوید که در برابر تعریق و باران مقاوم است، شارژ سریع را ارائه می‌کند، دارای کنترل‌های لمسی (شامل پشتیبانی از دستیار صوتی) بوده و قرارگیری در داخل گوش را تشخیص می‌دهد.

برند هارمن کاردن در CES 2020

ایرباد دور گردنی Harman Kardon Fly BT

اگر ترجیح می‌دهید ایربادهای شما با سیم به یکدیگر متصل باشند، ایرباد دور گردنی Fly BT با باتری، میکروفون و کنترل‌ها روی پادهایش را به شما توصیه می‌کنیم. این هدفون دور گردنی با هر بار شارژ تا 8 ساعت دوام می‌آورد، از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و در برابر تعریق نیز مقاوم است اما فاقد کیس شارژ است. از همه مهم‌تر، این هدفون را می‌توانید با قیمت 100 دلار خریداری کنید.

برند هارمن کاردن در CES 2020

هدفون بی‌سیم Harman Kardon Fly ANC

قیمت هدفون بی‌سیم جدید برند هارمن کاردن رقبایی از Bose و Sony را تهدید می‌کند

و اگر بیشتر به این علاقه‌مندید که در طول یک پرواز طول و دراز به گوش دادن موسیقی بپردازید، ما به شما Fly ANC را پیشنهاد می‌کنیم. این هدست دور گوشی در برابر تعریق مقاوم نیست، اما دارای درایورهای 40 میلی‌متری با صدای «بهینه شده برای سفر» است و همانطور که از نامش پیداست، از لغو نویز فعال (ANC) برای کاهش سر و صداهای داخل کابین هواپیما استفاده می‌کند. این هدفون دارای کنترل لمسی و پشتیبانی از دستیار مجازی است. عمر باتری آن تا 20 ساعت همراه اتصال بلوتوثی و بهره‌گیری از ANC، تا 30 ساعت به صورت بیسیم و بدون ANC و همچنین تا 35 ساعت با اتصال سیمی و بهره‌گیری از ANC است. جذاب‌ترین بخش در مورد این مدل قیمتش است که با 250 دلار، به مراتب کمتر از رقبایی همچون Bose 700 و Sony WH-1000XM3‌ خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر سه مدل در زمستان همین امسال عرضه خواهند شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*