مسواک هوشمند Oral-B iO

مسواک هوشمند Oral-B iO بهتر از خود شما دندان‌هایتان را تمیز می‌کند

کمپانی اورال بی همراه خود مسواک هوشمند Oral-B iO را به نمایشگاه CES 2020 آورده است. این شرکت ادعا می‌کند که iO با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، می‌تواند بهتر از خود شما دندان‌هایتان را تمیز کند.

Oral-B، غول صنعت مسواک‌ها سال‌هاست در حال ساخت مسواک‌های الکترونیکی و گنجاندن ترندهای فناوری مصرفی همچون اپلیکیشن‌های موبایلی و بلوتوث در آن‌ها است. هر چند سال، این شرکت از نمایشگاه CES به منظور جدیدترین دستاوردهای خود استفاده می‌کند و سال جدید میلادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مسواک هوشمند Oral-B iO که این شرکت با خود CES 2020 آورده است، نتیجه‌ی شش سال تحقیق و توسعه و پرسش از بیش از 1800 کاربر است.

این‌ها ادعاهای بزرگی است، اما به نظر می‌رسد iO یک مسواک به معنای واقعی هوشمند و مناسب است. شاید مهم‌ترین بخش یک مسواک، سَری آن باشد. iO از یک سری چرخشی همراه با لرزش‌های میکرو استفاده می‌کند که وعده می‌دهد رو و لای دندان‌های شما را به خوبی پاکیزه خواهد کرد. این با یک درایو مغناطیسی خطی همراه است که قدرت‌‌بخش تمام حرکات این مسواک خواهد بود. در نهایت، یک سنسور فشار جدید به تحلیل میزان نیرو در هنگام مسواک زدن کمک می‌پردازد و بازخوردی را ارائه می‌کند تا کاربر با یک نیروی بهینه اقدام به تمیز کردن دندان‌هایش کند. چیزی که برای سلامتی لثه بسیار مهم است.

مسواک هوشمند Oral-B iO

البته که اگر iO‌ یک مسواک با قدرت گرفتن از هوش مصنوعی نبود و یک مسواک ساده بود، جایی در نمایشگاه CES نداشت. اورال بی می‌گوید که اپلیکیشن iO ردیابی و مدیریت در لحظه را همراه گوشی شما ارائه خواهد کرد. جالب خواهد بود یک بار هم که شده دندان‌هایمان را با یک مربی دیجیتالی و یک اپلیکیشن ردیابی دندان سه بعدی بشوییم تا انجام اصولی آن را بیاموزیم.

اگر هم نمی‌خواهید از این اپلیکیشن استفاده کنید مشکلی نیست. iO‌ دارای یک نمایشگر داخلی است که می‌تواند بازخوردها را از قلم نوک مسواک دریافت کند. همچنین آن برای فعال کردن یکی از هفت حالت مختلف قلم مو نیز استفاده می‌شود. البته ما هنوز جزئیاتی از تفاوت بین این حالت‌ها را نمی‌دانیم.

نتایج حاصل از استفاده‌ی مداوم از مسواک هوشمند Oral-B iO شگفت انگیز است

در اینجا شوخی‌های زیادی در مورد مسواک اورال بی و اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی آن وجود دارد. برخی از آن‌ها می‌گویند ممکن است هوش مصنوعی این مسواک با راهنمایی غلط باعث نابود شدن دندان‌های کاربر شود. اما این شرکت آزمایش‌های بالینی را همراه مسواک هوشمند Oral-B iO انجام داده و می‌گوید کاربران بعد از یک هفته استفاده، 100 درصد لثه سالم‌تری داشته‌اند و 6 برابر پلاک بیشتری از لثه‌ی آن‌ها خارج شده است. و در بین بیماران لثه‌ای که از این مسواک استفاده کرده‌اند، 83 درصد آن‌ها پس از هشت هفته استفاده از حالت «ناسالم» به حالت «سالم» رسیده‌اند. البته که این مقایسه با مسواک‌های ساده‌ی موجود در بازار، و نه دیگر مسواک‌های الکترونیکی انجام شده است. بنابراین سخت است بخواهیم iO را با دیگر گزینه‌های موجود مقایسه کنیم.

اگر می‌خواهید از مزایای این مسواک بهره‌مند شوید، باید تا آگوست 2020 که آن عرضه می‌شود منتظر بمانید. ما همچنین نمی‌دانیم قیمت این محصول چقدر است.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*