Big O

Big O ، هیولا گیمینگ اوریجین برای فروش عرضه شد

اوریجین هیولا گیمینگ جدید خود Big O را برای فروش عرضه می‌کند. Big O شامل یک کنسول بازی و یک کامپیوتر گیمینگ خواهد بود.اواسط سال 2019 بود که اوریجین به مناسبت دهمین سالرگرد تاسیس خود، هیولای گیمینگ خود را معرفی کرد که شامل یک PS4 Pro، یک Xbox One X، یک نینتندو سوئیچ و یک پی سی گیمینگ در قالب یک کیس بود. این کیس رویایی اما هرگز برای فروش عرضه نشد و تنها یک حرکت تبلیغاتی از طرف اوریجین بود.

Big O

این حرکت البته بسیار موفقیت آمیز بود و این کیس توجه زیادی را به خود جلب کرد. اکنون اوریجین نمونه‌ سبک‌تری از این هیولا به نام Big O را عرضه کرده که برای فروش در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

Big O

Big O شامل یک کامپیوتر گیمینگ کاستوم و به انتخاب مشتری یک ایکس باکس وان ایکس یا یک PS4 Pro است که در یک کیس کورسیر دو محفظه‌ای Crystal Series 280X قرار می‌گیرند. کنسول مورد انتخاب شما دارای سخت افزارهای اصلی خود خواهد بود، اما می‌توانید هارد درایو ایکس باکس یا پلی استیشن را به یک هارد SSD پرسرعت تر ارتقاء دهید.

Big O

هر دو بخش کیس دارای اتصالات برق و اچ دی ام آی مختص به خود هستند تا بتوان در صورت لزوم از کامپیوتر و مانیتور با تصال به دو تلویزیون یا مانیتور به صورت هم زمان استفاده کرد. همچنین می‌توان یک کارت کپچر الگاتو 4K60 پرو نیز به کیس اضافه کرد که تا 60 فریم در ثانیه با رزولوشن 4K را به کاربر ارائه می‌دهد.

Big O

قیمت Big O از 2499 دلار آغاز می‌شود که بسته به مشخصات کامپیوتر گیمینگ مورد نظر شما فراتر نیز خواهد رفت. شما می‌توانید انواع سی پی یو های اینتل یا ای ام دی، رم‌، حافظه و کارت گرافیک را برای کامپیوتر گیمینگ خود انتخاب کنید. قیمت پایه البته مربوط به Big O با ایکس باکس وان است و اگر از طرفداران پلی استیشن 4 هستید باید هزینه بیشتری را هم بابت انتخاب این کنسول پرداخت کنید. افزودن کارت کپچر الگاتو هم صورت حساب شما را سنگین‌تر خواهد کرد. در نهایت اگر مایلید هزینه گزافی را برای بازی کردن صرف کنید، Big O بهترین انتخاب برای شما خواهد بود!

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*