لپ تاپ Portege X30L-G توشیبا

لپ تاپ Portege X30L-G توشیبا از سری Dynabook با وزن 860 گرمی معرفی شد

لپ تاپ Portege X30L-G توشیبا از سری Dynabook در نمایشگاه CES 2020‌ لاس وگاس معرفی شد. مهم‌ترین مشخصه‌ی این لپ تاپ، وزن سبک زیر 900 گرمی آن است!

برند Dynabook شرکت توشیبا لپ تاپ جدیدی را برای کاربرانی معرفی کرده که می‌خواهند سبک‌ترین لپ تاپ ممکن بدون از دست دادن قدرت خاصی در اختیار داشته باشند. لپ تاپ Portege X30L-G توشیبا ، یک کامپیوتر قابل حمل 13.3 اینچی بسیار سبک است که در زیر قاب خود از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل قدرت می‌گیرد. وزن این لپ تاپ فقط 860 گرم است، اما همچنان به پردازنده سری U، یک نمایشگر 470 نیت IGZO، وای فای 6 و درگاه‌های کاربردی (یک درگاه USB-C، یک درگاه USB-A، درگاه HDMI و Ethernet) تجهیز شده است.

لپ تاپ Portege X30L-G توشیبا

مدل جدید Dynabook همچنین دارای تاییدیه‌ی نظامی برای مقاومت بسیار بالا در برابر سقوط است و می‌تواند عمر باتری طولانی 14.5 ساعته را به کاربران ارائه کند. البته ما آن را آزمایش نکرده‌ایم، اما به نظر می‌رسد می‌تواند مصرف یک روز کامل شما را برآورده کند.

این وزن کم باعث شده توشیبا لپ تاپ جدیدش را با قیمت بالایی نسبت به رقبا به فروش برساند X30L-G از ماه فوریه با قیمت 1600 دلاری عرضه خواهد شد. هرچند سازنده نگفته است که با این قیمت، چه پیکربندی سخت افزاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر به طور مرتب لپ تاپ خود را با کیف خود به جلسات مختلف می‌برید، خرید این مدل قابل توجیح است؛ چرا که حمل آن روی شانه‌ها یا دست شما آسوده‌تر خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*