تلویزیون های QLED 8K سامسونگ

نسل جدید تلویزیون های QLED 8K سامسونگ رونمایی شدند

نسل جدید تلویزیون های QLED 8K سامسونگ با نام NEXTGEN در مدل 2020 معرفی شدند که نسبت به سری‌های قبلی خود از تیونرهای ATSC 3.0 بهره خواهند برد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد در تلویزیون‌های جدید QLED 8K خود برای سال 2020 از تیونرهای ATSC 3.0 استفاده خواهد کرد. این استاندارد جدید در حوزه پخش محتوا رزولوشن بالاتر، صدای طبیعی‌تر و تجربه تعاملی را در اختیار کاربران قرار داده و عصر جدیدی را در پخش برنامه‌های تلویزیونی از طریق آنتن‌های هوایی آغاز خواهد کرد.

هیوگان لی، مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید:

سامسونگ همواره در مسیر تحول فناوری‌های خود در لوازم مصرفی گام برمی‌دارد تا بهترین تجربه ممکن از سرگرمی خانگی را برای آنها فراهم کند، پس طبیعی است که در این مسیر هم پیشگام باشیم.

مشخصات سری جدید تلویزیون های QLED 8K سامسونگ

تلویزیون های QLED 8K سامسونگ

او افزود تلویزیون های NEXTGEN که به تیونر ATSC 3.0 مجهز هستند تجربه تصویری کاربران ما را در سری تلویزیون های QLED 8K برای سال 2020 ارتقا خواهد داد. برای ما هیجان‌انگیز خواهد بود که ایجاد این استاندارد جدید بتواند شرکای ما در حوزه پخش محتوا را به سمت تولید محتواهای جدید در اکوسیستم 8K هدایت کند. ما تازه در ابتدای راه هستیم و از اینکه پتانسیل کامل ATSC 3.0 را بشناسیم بسیار هیجان زده‌ایم.

یکی از مزایای اصلی و پیشرفت‌های مهم در سری تلویزیون های NEXTGEN استفاده از استاندارد ATSC 3.0 به جای استفاده از استاندارد کنونی ATSC 1.0 است که پتانسیل دریافت و پخش محتوا تا رزولوشن 4K را دارد در حالی که در استاندارد کنونی حداقل امکان دریافت و پخش محتوای Full HD وجود دارد. به این ترتیب صاحبان تلویزیون های 8K سامسونگ مطمئن خواهند بود که در صورت پخش سیگنال هوایی برنامه‌های 4K، قابلیت دریافت و پخش آنها را خواهند داشت.

جدا از رزولوشن، تلویزیون NEXTGEN تجربه صوتی کاربران هم ارتقا داده و واقعی‌تر می‌کند. قابلیت Multi-Channel Object Audio و Dialogue Enhancement در این سری از تلویزیون های سامسونگ، صدایی بلند و واضح را پخش می‌کنند که علاوه بر سیستم صدای ساراند معمولی، تجربه‌ای فراگیرتر برای کاربران فراهم می‌کند. این استاندارد همچنین با استفاده از اطلاعات بیشتر دریافتی، صدای نهایی را تقویت می‌کند.

سامسونگ سال‌هاست که در عرصه تلاش برای تولید برنامه‌های با رزولوشن بالا پیشتاز بوده است. این شرکت همچنین با Pearl TV و اتحادیه ملی پخش کننده های تلویزیونی (NAB) هم در زمینه قابلیت‌های جدید و بهبود انتقال سیگنال همکاری داشته است. این تلاش‌ها منجر به آن شده است که سامسونگ بهترین تجربه Ultra HD دنیا را در اختیار کاربران قرار داده و همزمان در اکوسیستم 8K هم به نوآوری ادامه دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره سری تلویزیون‌های 2020 QLED سامسونگ و سری NEXTGEN می‌توانید به آدرس www.samsung.com مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اوووووف میخواممممممموش ولی فکر کنم حدود ۵۰میلیونی باشه