سوسیس گیاهی ایمپاسبل در منو صبحانه برگر کینگ قرار می‌گیرد

سوسیس گیاهی ایمپاسبل یکی از غذاهای مصنوعی منوی برگر کینگ خواهد بود

سوسیس گیاهی ایمپاسبل به عنوان نوعی غذای مصنوعی، یکی از تازه‌ترین محصولات شرکت غذایی ایمپاسبل (Impossible Foods) بوده که در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. با گجت نیوز همراه باشید.

سوسیس گیاهی ایمپاسبل (Impossible) محصولی شگفت‌انگیز از یک کمپانی مواد غذایی با همین نام است که در زمان معرفی در نمایشگاه CES 2020 توجه زیادی را به خود جلب کرد. ایده این محصول که به عنوان یک نوع غذای مصنوعی شناخته می‌شود، برای اولین بار در سال گذشته ارائه شد و پس از گذشت 12 ماه، علاقه‌مندان اکنون شاهد معرفی محصول اصلی به شکلی گسترده‌تر بودند و گفته شده که این سوسیس مصنوعی در اواخر ماه ژانویه به مشتریان 139 فست فود فروشی برگر کینگ در 5 منطقه از آمریکا، برای مدت زمانی محدود،‌ عرضه می‌شود.

عرضه سوسیس گیاهی ایمپاسبل

در سال گذشته سوسیس گیاهی ایمپاسبل به عنوان یکی از مخلفات پیتزا عرضه شده بود، اما کمپانی معروف برگر کینگ قصد دارد که این محصول را در منوی صبحانه خود، لابه‌لای نان شیرینی کرواسان، به عنوان یک ساندویچ مخصوص بفروشد. این ساندویچ با نام کرواسانویچ (Croissan’wich) عرضه می‌شود. کمپانی ایمپاسبل فودز، سازنده این سوسیس گیاهی از گذشته مشغول همکاری با برگر کینگ بوده و سوسیس موردنظر هم بخشی از تازه‌ترین محصولات همکاری این دو کمپانی غذایی به شمار می‌رود.

در مورد جزئیات تغذیه سوسیس گیاهی ایمپاسبل گفته شده که 57 گرم از این غذای مصنوعی حاوی 7 گرم پروتئین، 9 گرم چربی و 130 کالری است و علاوه بر نداشتن گلوتن،‌ این سوسیس مصنوعی حلال به شمار می‌رود و خوردن آن برای پیروان دین یهودی هم حرام نیست.

تکنولوژی مورد استفاده کمپانی ایمپاسبل فودز مبتنی بر مواد تغذیه‌ای استخراج شده از گیاهان است و با مخلوط کردن این مواد و آمینواسیدها و چربی و قند،‌ امکان به وجود آوردن طیف گسترده‌ای از محصولات غذایی مصنوعی فراهم شده است. تا به امروز علاوه بر سوسیس، محصولات دیگری مثل همبرگر و گوشت خوک هم توسط این کمپانی عرضه شده و اینطور که به نظر می‌رسد،‌ در آینده نزدیک شاهد توسعه محصولات متنوع‌تر و شگفت‌انگیزتری توسط ایمپاسبل فودز خواهیم بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوک که -عین نجاست است- هیچ؛ خوردن گوشت گاو (ذبیحه) نامسلمان هم حرام است
    گوشت منجمد برزیلی حرام است ولی دام زنده با قرنطینه جایز است
    کاربرد ژلاتین و شیرخشک کشورهای غیرمسلمان -در صنایع غذائی و داروئی- هم حرام است؛ چه رسد به روغن خوراکی، کنسرو و ساندیس وارداتی از بلاد کفر
    ساندیس آب انگور بلاد اسلام هم اگر برای سترون کردن بجوش آید حرام است
    همین آبجوی تولید داخل هم اشکال دارد؛ چون
    دُم خروس (کف‌کردنش) را باور کنیم یا قسم حضرت عباس (0% الکل) را
    فقط غلات و حبوبات خشک و خام اهل کتاب بر مسلمین حلال است
    برنج هند و تایلند جایز نیست ولی پاکستانی و اروگوئه مانعی ندارد

  2. سلام مسته نباشید

    شما نویسنده جدید هستید؟

  3. غدای مصنوعی؟