هدفون بی سیم دور گوشی سنهایزر

هدفون بی سیم دور گوشی سنهایزر با بهره‌گیری از نویز کنسلینگ رونمایی شد

دو هدفون بی سیم دور گوشی سنهایزر به نام‌های HD350BT و HD450BT در نمایشگاه CES 2020 معرفی شدند. این دو٬ با قیمتی نصف مدل Momentum و بهره‌گیری از فناوری نویز کنسلینگ عرضه خواهند شد.

اگر دوست دارید یک هدفون دور گوشی بی سیم سنهایزر را بخرید٬ اما نمی‌خواهید 400 دلار را برای Momentum Wireless بپردازید٬ خبر خوب اینکه این شرکت در نمایشگاه CES 2020 از دو گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تر رونمایی کرد. این غول دنیای صوتی از دو هدفون HD 350BT و ٬HD450BT دو مدل با بهره‌گیری از فناوری بلوتوث 5 به جای نسخه‌ی قدیمی‌تر این فناوری پرده برداشته است. هدفون‌های جدید سنهایزر تا 30 ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارند٬ شارژ سریع بر بستر USB-C را ارائه کرده و یک دکمه‌ی اختصاصی برای دستیار مجازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دو هدفون دور گوشی بی سیم سنهایزر با قیمت زیر 300 دلار عرضه می‌شوند

همه‌ی این‌ها با هزینه‌ای به نصف یا حتی کمتر از مدل مومنتوم در اختیار شما قرار خواهد گرفت! شما می‌توانید برای خرید مدل سنهایر 350BT مبلغ 130 دلار و برای مدل مجهز به نویز کنسلینگ آن نیز 220 دلار را بپردازید. این می‌تواند سنهایزر را در بازار هدفون‌های زیر 300 دلار بازار نیز فعال کند.

این دو هدفون جدید قادر به پشتیبانی از فرمت‌های بلوتوثی ACC و AptX (شامل نوع Low Latency) هستند و یک اپلیکیشن به نام Smart Control می‌تواند صدا را برای پادکست‌ها یا هرچیز دیگری که می‌شنوید مطابق میل شما دربیاورد. سنهایزر ابتدا مدل 350 بی تی را از اواسط ژانویه به فروش خواهد رساند٬ سپس مدل 450 بی تی را از اواسط ماه فوریه به بازار عرضه می‌کند. ما نمی‌گوییم که کیفیت این هدفون هم‌تراز با مدل مومنتوم است٬ ولی با قیمتی نصف آن٬ خرید دو هدفون جدید شرکت سنهایزر برای طیف گسترده‌تری از مشتریان که به دنبال هدفون‌هایی شناخته‌تر شده هستند٬ آسان‌تر خواهد بود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :