کروم بوک لنوو Ideapad Duet

کروم بوک لنوو Ideapad Duet ؛ یک تبلت دو کاره با قیمت اقتصادی

کروم بوک لنوو Ideapad Duet در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. دوئت یک تبلت دو کاره با قیمتی کمتر از 300 دلار است که با یک کیبورد همراه است.

کروم بوک جدید لنوو با نام Ideapad Duet کمی متفاوت از هر کروم بوکی است که تا به حال دیده‌اید. برای مدت طولانی اکثر کروم بوک‌های عرضه شده ارزان قیمت و کوچک بودند٬ اما طی سال‌های اخیر آن‌ها گران‌تر شده‌اند؛ زیرا گوگل با همکاری دیگر تولیدکنندگان سعی می‌کند آن‌ها هیچ چیزی در برابر لپ تاپ‌های مک و ویندوز کم نداشته باشند. حالا کروم بوک لنوو Ideapad Duet با هدف دیگری به بازار عرضه خواهد شد. آن در اصل یک تبلت تبدیل شونده با یک نمایشگر 10.1 اینچی است که همراه یک کیبورد فقط 279 دلار قیمت دارد.

مشخصات و امکانات کروم بوک لنوو Ideapad Duet

با این قیمت٬ تبلت دوئت به جای پردازنده‌های اینتل از پردازنده 8 هسته‌ای Helio P60T شرکت مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد. این پردازنده با 4 گیگابایت رم٬ تا 128 گیگابایت حافظه و یک چیپست گرافیک Intel UHD همراه است. اگرچه این مشخصات نمی‌تواند رقیب کش باشد٬ اما با این قیمت کم نمی‌توان گفت بد است. ما با بررسی که انجام دادیم می‌توانیم عملکرد پردازنده‌ی مدیاتک را در این تبلت هیبرید مثبت ارزیابی کنیم.

کروم بوک Ideapad Duet شرکت لنوو به یک نمایشگر 10.1 اینچی کوچک مجهز است و می‌تواند تمام قابلیت‌های کروک بوک‌ها را ارائه کند. با این اندازه‌ی کم٬ این نمایشگر وضوح بالای 1900×1200 پیکسل را ارائه می‌کند که در نسخه‌ی نمونه‌ای که در CES در دست ما بود٬ بسیار شفاف و روشن به نظر می‌رسید. لنوو برای پایین نگه داشتن قیمت این محصول از دوربین‌های نه چندان باکیفیتی استفاده کرده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی روی قاب پشتی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی روی قاب جلویی آن حضور دارد. یک جفت اسپیکر٬ کلیدهای تنظیم ولوم٬ دکمه‌ی Sleep و یک درگاه USB-C نیز دیگر جزئیات سخت افزاری آن را تشکیل می‌دهند.

همچنین لنوو یک کیبورد و یک استند را نیز با دوئت همراه کرده است. این یک حرکت هوشمندانه است که بتوانید هم از کروم او اس و هم اپلیکیشن‌های اندرویدی در آن استفاده کنید٬ اما همچنین نمی‌تواند بهترین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. در نظر داشته باشید که اندازه‌ی دوئت کوچک است؛ بنابراین اندازه‌ی کیبورد آن نیز بزرگ نیست و با توجه به این که یک دیوایس ارزان قیمت را خریداری می‌کنید خیلی باکیفیت نیست. اما آنچیزی که واقعیت دارد٬ این است که شما می‌توانید تمام تجربیات سیستم عامل کروم گوگل را با کمتر از 300 دلار تجربه کنید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا نسبت ب قیمتش وسیله خوبی هست