قاب عكس هوشمند Smart Frame

لنوو از قاب عکس هوشمند Smart Frame برای نمایش عکس‌های دیجیتالی رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه CES از قاب عکس هوشمند Smart Frame با نمایشگر 21.5 اینچی رونمایی کرد. این محصول برای نمایش عکس‌‌‌های دیجیتالی کاربرد دارد.

مانند بسیاری از کاربران، احتمالا شما هم صدها عکس در تلفن‌ خود دارید که دیگر دیده نمی‌شوند و تنها فضا را اشغال کرده‌اند. مطمئنا چاپ و قاب کردن این تصاویر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد اما در صورتی که بخواهید این تصاویر را تغییر دهید، قاب‌های کلاسیک این امکان را به شما نخواهند داد. لنوو در حال حاضر این مشکل را حل کرده و با معرفی قاب عکس هوشمند Smart Frame سبک جدیدی را در آویز‌ های دیواری به وجود آورده است.

برخلاف برخی از قاب‌‎‌های دیجیتالی که توسط سایر تولیدکنندگان طراحی شده‌اند، قاب هوشمند لنوو اندازه بسیار بزرگی دارد و با نمایشگر 21.9 اینچی خود توجه زیادی را جلب خواهد کرد. در حقیقت ابعاد این قاب بیشتر به تابلو‌های هنری نزدیک است.

قاب عکس هوشمند Smart Frame پوشش ضد تابش دارد و به حسگری مجهز است که می‌تواند میزان نور نمایشگر LCD را با میزان نور محیط تنظیم کند. در نتیجه کاربران می‌توانند تصاویر با کیفیتی را در شرایط نوری مختلف داشته باشند و تجربه طبیعی‌تری دریافت کنند. نمایشگر Smart Frame با پنل IPS، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل FHD دارد و زاویه دید 85 درجه‌ آن، به جذابیت تصاویر می افزاید.

یکی از روش‌های کنترل و تغییر تصاویر، استفاده از دستورهای حرکتی است. در قسمت جلوی قاب Smart Frame، سنسور حرکتی تعبیه شده است که وقتی دست خود را از راست به چپ می‌کشید، تصویر تغییر می‌کند. اما روش اصلی برای کنترل قاب لنوو، از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند است. کاربران می‌توانند تصاویر خود را از طریق سرویس انتخابی ابری بارگذاری کنند و سپس این تصاویر در قاب عکس هوشمند با بالاترین کیفیت به نمایش در می‌آیند. البته هنوز لنوو اعلام نکرده که محصولش با کدام یک از سرویس‌های ابری سازگار است.

قاب عکس هوشمند Smart Frame

به گفته‌ی سخنگوی لنوو، این محصول از ویژگی به نام کلاژ بهره می‌برد که به طور خودکار چندین تصویر را در یک قاب به نمایش در می‌آورد. اپلیکیشن این برنامه همچنین بخشی به عنوان “نگاه به گذشته” دارد که برای مشاهده تصاویری که چند سال پیش گرفته شده‌اند، کاربرد دارد. از قاب عکس هوشمند Smart Frame می‌توان به عنوان یک تابلوی هنری دیجیتالی نیز نام برد چرا که در اپلیکیشن آن صدها قطعه هنری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

قاب لنوو به راحتی تغییر زاویه می‌دهد می‌توان آن را تا 90 درجه چرخاند. بنابراین می‌توانید تصاویر را به صورت عمودی یا افقی به نمایش در آورید. اما نکته‌ی منفی که می‌توان در مورد این قاب نامبرد، این است که سیم برق بر روی دیوار قابل مشاهده است. سخنگوی لنوو در این باره پیشنهاد کرده که برای نصب این قاب بهتر است از قبل سیم‌کشی مورد نیاز را در خانه خود انجام دهید.

قاب عکس هوشمند Smart Frame

نکته جالب اینجاست که قاب لنوو تنها به عنوان یک قاب عکس دیجیتال یا قاب هنری منظور نشده است؛ لنوو Smart Frame یک بلندگو 2 واتی و میکروفون در خود جای داده است که می‌تواند در آینده قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کنند. بلندگو برای پخش ویدیو کلیپ‌های کوتاه استفاده خواهد شد و میکرفون نیز می‌تواند به آن توانایی ادغام با دستیار‌های دیجیتالی الکسا و گوگل را بدهد.

قاب عکس هوشمند Smart Frame

قیمت مدل پایه این قاب هوشمند 400 دلار است که قاب بیرونی آن فلزی خواهد بود. فریم چوبی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده که 40 دلار بیشتر هزینه خواهد داشت. نکته‌ی مثبت این است که کاربر می‌تواند به راحتی فریم دور دستگاه را تعویض کند. قاب عکس هوشمند Smart Frame در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی خوشم اومد واقعا طرح و ایده شون واسه همچین موضوعی حرف نداشته عمری باشه من حتما تهیه میکنم