تلویزیون 8K

سونی از چند تلویزیون 8K و OLED در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد

سونی در نمایشگاه CES 2020 از چند تلویزیون 8K و OLED رونمایی کرد که بسیار قابل توجه و جالب هستند و می‌توانند به سادگی روشنایی تصویر و بلندی صدای تلویزیون را با محیط هماهنگ کنند.

سونی از تلویزیون‌ها Z8H 8K OLED ،A9S 4K OLED ،A8H 4K OLED ،X950H 4K LED و X900H 4K LED رونمایی کرد که تمرکز آن‌ها بر روی هماهنگ‌سازی تصویری و صوتی صفحه نمایش با محیط و اتاق است. سونی این فناوری را «پتانسیل کامل صدا» نام‌گذاری کرده و اگر مدل Z8H 8K OLED (تصویر بالای مطلب) را تهیه کنید علاوه‌بر این تکنولوژی‌های داخلی یک بلندگو مناسب جهت تولید صدا با فرکانس بالا هم به شما داده می‌شود.

دو تلویزیون Z8H و X950H با بهره‌مندی از قابلیت «صدای واقعی تصویر»، صدایی کاملا متناسب و واقعی با تصویر ارائه می‌کنند و با نواهایی ایده‌آل یا برخلاق واقعیت مواجه نخواهیم بود.

نگران نباشید! بهبود کیفیت تصویر را هم در تلویزیون‌های جدید سونی شاهد هستیم و تمامی این 8 تلویزیون جدید از فناوری تریلومینوس (Triluminos) بهره می‌برند. تریلومینوس در واقع یک فناوری ابداعی از جانب سونی است که باعث می‌شود تصاویر شفاف‌تر و رنگ‌ها زنده‌تر به نظر بیایند.

سونی اندروید 9 را برای سیستم عامل تلویزیون‌های خود در نظر گرفته است و رابط کاربری «پیشرفته‌ای» نسبت به سایر محصولات این شاخه از سونی در آن‌ها وجود خواهد داشت. همچنین اگر از Z8H یا X950H استفاده کنید، کنترل صوتی گوگل اسیستنت نیز در اختیارتان خواهد بود و پشتیبانی از ایرپلی 2 اپل، هوم کیت و الکسای آمازون دیگر قابلیت‌های این تلویزیون‌ها هستند.

هم‌اکنون سونی قیمت این دستگاه‌ها را اعلام نکرده و در بهار سال آینده می‌توانیم شاهد قیمت‌گذاری آن‌ها باشیم. تلویزیون 8K سونی در دو اندازه 75 و 85 اینچی در دسترس قرار می‌گیرد و تلویزیون A9S در اندازه 48 اینچی روانه بازار می‌شود که انتخاب مناسبی برای افرادی است که اتاق نشیمن کوچکی دارند و به دنبال خرید یک تلویزیون OLED هستند. اما X950H و X900H بیشترین گستره سایز را در میان این تلویزیون‌ها دارند و در مدل‌های 55، 65، 75 و 85 می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و حتی سونی یک مدل 49 اینچی را هم برای X950H در نظر گرفته تا بخش زیادی از نیازهای عامه مردم برای خرید تلویزیون بر اساس سایز را پوشش دهد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کیفیت تصویر سونی برای همه اثبات شده. فقط قیمتش خیلی گرونه. متاسفانه بخاطر قیمت بالا که به خاطر کیفیت ساخت بسیار بالاش(نسبت به الجی و سامسونگ)هست قیمتش بالاست. امیدوارم یروز همه تو خونشون یدونه از این تلویزیون ها داشته باشن. پول ندن به اسباب‌بازی های الجی و سامسونگ. هرچند کیفیت الجی تو پنل‌ها قابل قبوله

  2. سونی بهترین تی وی ها رو در هر دو رده LED و OLED به خودش اختصاص داده کمتر کمپانی مثل سونی هست که بهینه سازی بینظیری انجام بده مثلا با پنل الجی که البته سفارشی ساخته میشه طبق نظر سونی و انواع فناوری های ارتقا دهنده تصویر به قدرت یک تلویزیون بتونه تبدیل بشه.

  3. یک دونه تلویزیون با مشخصات مشابه توسط سامسونگ معرفی شده میشه مقایسه کنید

  4. من تا حالا تلویزیون 8۵ اینجی از نزدیک ندیدم ولی ب مار سونی باور دارم هرچند سامسونگ بهتره