ماشین لباسشویی AI DD ال جی

ماشین لباسشویی AI DD ال جی با بهره‌مندی از هوش مصنوعی معرفی شد

ماشین لباسشویی AI DD ال جی موفق به دریافت جایزه CES Innovation Award شد. این لباسشویی جدید ال جی از قابلیت‌های ویژه‌ای چون هوش مصنوعی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات آن آشنا می‌شویم.

ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES از پیشرفته‌ترین ابداعش در زمینه شست و شوی البسه رونمایی کرد که شامل استقرار هوش مصنوعی برای شستشویی دقیق‌تر با نتایج بهینه، بدون نیاز به انجام تنظیمات با حدس و گمان‌های کاربر است. این محصول برنده جایزه 2020 CES Innovation Award ماشین لباسشویی در-جلو LG ThinQ است که به موتور Artificial Intelligent Direct Drive یا AI DD تجهیز شده و از خدمات مشتریان اختصاصی و هوشمند Proactive Customer Care بهره می‌برد.

آشنایی با ماشین لباسشویی AI DD ال جی

ماشین لباسشویی AI DD ال جی

ماشین لباسشویی AI DD بر پایه پیشرفت‌های 20 ساله ال جی در تولید موتورهای مبتکرانه دایرکت درایو ساخته‌شده که به شکل هم‌زمان اثربخشی و بهره‌وری لازم را فراهم می‌آورد. ماشین لباسشویی جدید ال جی نه تنها به صورت خودکار وزن و تعداد لباس‌های ورودی در هر دور شستشو را تشخیص می‌دهد، بلکه از هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته‌ای برای تشخیص جنس پارچه هم بهره می‌برد. با استفاده از تکنولوژی یادگیری عمیق، ماشین لباسشویی این اطلاعات را با داده‌های دریافتی بیش از 10 هزار نقطه تماس مرتبط با استفاده از ماشین لباسشویی‌های دیگر مقایسه نموده و برای بهترین نتایج شستشو، تنظیمات بهینه را اعمال می‌کند. با این کار علاوه بر بهبود چشمگیر تمیزی، باعث افزایش 15 درصدی عمر البسه هم می‌گردد.

هوشمندترین ماشین لباسشویی ال جی قادر است که لباس‌های گوناگون همچون تی‌شرت و شلوار را (که از نظر ظرافت و جنس و دیگر خصوصیات پارچه با هم کاملا متفاوت هستند) تشخیص دهد و برنامه شستشو را به گونه‌ای تنظیم کند که حرکات دستگاه، دمای آب و مدت زمان شستشو، حالت شستشو بهینه برای همه لباس‌ها را فراهم آورد. قابلیت کاربرپسند جدید ال جی با نام ezDispense به‌جای درخواست از کاربر و وابستگی به حدس و گمان وی، به صورت اتوماتیک میزان دقیق مایع شوینده و نرم‌کننده مورد نیاز را با توجه حجم لباس و زمان شستشو، طی دوره شستشو را اضافه می‌کند تا نتیجه شستشوی بهینه‌ای را فراهم آورد؛ و هنگامی که نوبت به خشک‌کردن می‌رسد، قابلیت Smart Pairing به شکل خودکار تنظیمات بهینه برای خشک‌کردن لباس‌های موجود را به خشک‌کن ال جی سازگار با این تکنولوژی ارسال می‌کند تا هر بار بهترین نتایج خشک کردن لباس را تجربه کنید.

این لباسشویی هوشمند قادر است از طریق اپلیکیشن موبایل LG ThinQ به Amazon Alexa هم متصل شده و هنگام کاهش مقدار مواد شوینده به شما اطلاع دهد؛ و در صورتی که کاربران قابلیت Amazon Dash Replenishment را فعال کرده باشند، اپلیکیشن به صورت خودکار مقدار پیش‌فرض مواد شوینده و نرم‌کننده را از آمازون سفارش می‌دهد.

علاوه بر این برای بهبود تجربه شست و شوی البسه، ماشین لباسشویی AI DD از خدمات پشتیبانی Proactive Customer Care ال جی بهره می‌برد که یک راهکار هوشمند ویژه مصرف‌کننده است، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته تلاش می‌کند با بهبود عملکرد و طول عمر وسیله خریداری شده، آرامش خاطر و رضایت قلبی مشتریان را فراهم آورد. این سرویس به شکل لحظه‌ای مشکلات بالقوه دستگاه را قبل از وقوعشان به کاربر اطلاع می‌دهد، در صورت لزوم فرآیند حضور تعمیرکار در محل را تسریع می‌کند و با ارسال نکات آموزشی دوره‌ای سعی می‌کند تا لوازم خانگی ال‌جی را در بهترین وضعیت ممکن کارایی و عملکردی‌شان نگه دارد.

علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، ماشین لباسشویی جدید ال جی از امکانات دیگری هم برای صرفه‌جویی در وقت کاربر و ارائه عملکرد برتر بهره می‌برد:

  • TurboWash 360 از جت‌های قدرتمندی بهره می‌برد تا لباس‌ها را از زوایای گوناگون محاصره کرده و در نتیجه مواد شوینده بهتر و عمیق‌تر به بافت پارچه نفوذ کنند و آن‌ها را در کمتر از 30 دقیقه کاملا تمیز کنند.(حتی وقتی مقدار لباس‌ها زیاد باشد)
  • 3D Multi Spray آب را با سرعت بالا از پنج جهت به سمت لباس‌ها شلیک می‌کند تا به سرعت هر لکه سرسختی را پاک کند.
  • LG TWINWash با عرضه دو ماشین لباسشویی در یک محصول تا حد زیادی در وقت صرفه‌جویی می‌کند. مقادیر کم لباس را در ماشین لباسشویی دوم در قسمت پایینی(LG SideKick Washer) می‌شویید و برای حجم بالای لباس از بخش بالایی و اصلی استفاده می‌کنید.

Dan Song رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:

با تکنولوژی‌های مبتکرانه شستشوی و پلتفرم خدمات مشتریان بر پایه هوش مصنوعی، ما ماشین لباسشویی مجهز به AI DD خلق کرده‌ایم که از پس تمامی نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان برمی‌آید. این ماشین لباسشویی معیاری تازه برای راحتی کاربری در حجم بالاتر و تجربه شست و شوی البسه اختصاصی‌ است.

پس از نمایشگاه CES، ماشین‌های لباسشویی ظرفیت بالای جدید ال‌جی طی نیمه اول سال جاری میلادی در بازارهای آمریکای شمالی عرضه خواهند شد و پس از آن بقیه بازارهای بین‌المللی هم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

برای مشاهده ماشین لباسشویی AI DD جدید و دیگر محصولات می‌توانید طی برگزاری CES 2020 از هفتم تا دهم ژانویه به غرفه ال جی (#11100 سالن اصلی مرکز همایش‌های لس‌آنجلس) مراجعه کنید و اخبار ال جی را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #LGCES2020 دنبال کنید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*