حافظه SSD سامسونگ T7 Touch

حافظه SSD سامسونگ T7 Touch فقط با اثر انگشت شما باز می‌شود

حافظه SSD سامسونگ T7 Touch در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس معرفی شد. این درایو SSD قابل حمل که حداکثر تا 2 ترابایت ظرفیت دارد، برای حفظ امنیت بیشتر می‌تواند با اثر انگشت کاربر باز شود.

امنیت از اهمیت ویژه‌ای برای حافظه‌های پرتابل SSD برخوردار است، چرا که شما به لطف آن‌ها می‌توانید صدها گیگابایت از اطلاعات خود را به این طرف و آن طرف ببرید. سامسونگ متوجه این موضوع شده است، به همین دلیل جدیدترین حافظه‌های پرتابل خودش را با امنیت بیشتری همراه ساخته است. حافظه SSD سامسونگ T7 Touch که موفق به کسب جایزه‌ی نوآوری در نمایشگاه CES 2020 نیز شده است، از یک سنسور اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد.

مایک مانگ، یکی از مدیران سامسونگ در توصیف این محصول می‌گوید: “مشتریانی که دائماً روی پروژه‌های مختلف کار می کنند، می‌خواهند با امنیت بیشتری محتوای خودشان را حمل کنند».

حافظه SSD سامسونگ T7 Touch

علاوه بر یک اسکنر اثر انگشت، این حافظه شامل محافظت از رمز عبور و رمزگذاری سخت افزاری AES 256-bit نیز می‌شود. 7T Touch در دو رنگ زیبای مشکی و نقره‌ای از جنس فلز تیتانیوم عرضه می‌شود. وزن آن فقط 58 گرم (هم وزن دو باتری قلمی) است و می‌‌تواند تا 2 ترابایت اطلاعات را در خود ذخیره کند. آن همچنین دارای یک میکرو LED است؛ بنابراین کاربران می‌توانند وضعیت درایو را یک نگاه ساده بررسی کنند.

T7 سرعت بیشتری را در مقایسه با درایو‌های نسل قبل T5 که جزو بهترین حافظه‌های SSD قابل حمل بود ارائه می‌کند. T7 Touch سرعت خواندن 1050MB/s و نوشتن 1000MB/s را ارائه می‌کند. این 2 برابر سرعت T5 است.

قیمت حافظه SSD سامسونگ T7 Touch

حافظه SSD جدید سامسونگ از چند روز آینده در 30 کشور مختلف جهان به فروش خواهد رسید. سامسونگ قیمت نسخه 500 گیگابایتی آن را 129.99 دلار، نسخه 1 ترابایتی آن را 229.99 دلار و نسخه‌ی 2 ترابایتی آن را 399.99 دلار اعلام کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*