واترژن خورشیدی GENNY

واترژن خورشیدی GENNY از هوا آب تولید می‌کند!

کمپانی Watergen از دیوایسی به نام واترژن خورشیدی GENNY در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. نسخه خورشیدی GENNY همانطور که از نامش پیداست، می‌تواند با انرژی خورشیدی، از هوا آب آشامیدنی بسازد!

واترژن یک شرکت فعال در حوزه آب است. این شرکت با حضور در نمایشگاه CES 2020 از محصولی هیجان انگیز رونمایی کرده که بدون نیاز به برق، از هوا آب می‌سازد!

واترژن GENNY از مکانیزم ساده‌ای برخوردار است. آن رطوبت موجود در هوا را از طریق یک فیلتر که در پشت دستگاه قرار دارد (مانند یک رطوبت‌گیر) استخراج کرده، سپس آن را تمیز و کرده و مانند یک کولر آبی معمولی خارج می‌کند. به عنوان یک امتیاز ویژه، هوای اطراف این دستگاه نیز تصفیه خواهد شد. واترژن جدید می‌تواند روزانه با 9 کیلووات ساعت انرژی 13 لیتر آب تولید کند و در دمایی بین 15 تا 40 درجه سلسیوس با رطوبت نسبی بیش از 25 درصد فعالیت کند.

واترژن خورشیدی GENNY با استفاده از خورشید و هوا، آب آشامیدنی می‌سازد

حال واترژن خورشیدی GENNY نیز از همین فناوری استفاده می‌کند، اما کاملاً توسط انرژی طبیعی تقضیه می‌شود که می‌تواند یک گام رو به جلوی بسیار خوب برای این دستگاه باشد. این دستگاه می‌تواند به زندگی خارج از شبکه‌ی برق شهری کمک کند. اما ارزش واقعی آن زمانیست که در مناطق کمتر توسعه یافته یا مناطق بحرانی، به ارائه‌ی آب آشامیدنی گرانبها بپردازد.

Solar GENNY با چهار پنل خورشیدی غول پیکر 7 متری اجرا می‌شود. این پنل‌ها توسط یک شرکت دیگر تولید شده‌اند و نصب آن‌ها هزینه‌ای بالغ بر 5 تا 8 هزار دلار را روی دست شما می‌گذارد. هرچند این پکیج نه کوچک است و نه ارزان، اما می‌تواند با توجه به کمبود آب در جهان، راه حل خوبی محسوب شود. این دستگاه در اصل هوا و خورشید را به آب تمیز تبدیل می‌کند.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اب شرب که نیست بعدم حجم زیادی از اکسیژن هوا رو از بین میبره