سامانه هوشیاری خانگی Sunflowers

پهپاد Bee امنیت خانه شما را برقرار می‌کند!

تکنولوژی امنیتی منازل، معمولا شامل دوربین‌های هوشمند و دزدگیر می‌شود؛ ولی شرکت Sunflower یک راهکار متفاوت ارائه داده است: پهپاد Bee که با پرواز خودکار بر فراز خانه، از آن پاسبانی می‌کند.

پهپاد Bee یا زنبور عسل، در قالب سامانه هوشیاری خانگی Sunflower معرفی شده و نخستین پهپاد امنیتی کاملا خودران است که در مناطق مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سامانه دارای سنسورهای حرکتی و لرزشی است تا هرگونه تحرکی را در حیاط منزل شناسایی کند. سنسورها قادرند حرکات افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را از یکدیگر تشخیص دهند و اطلاعات دریافتی را در لحظه روی نقشه بیاورند.

خود پهپاد Bee هم که به سیستم جلوگیری از برخورد و جی پی اس مجهز است، می‌تواند از هوا بر فضای اطراف منزل نظارت و ویدیوی زنده‌ی آن را برای صاحب خانه پخش کند. جالب اینکه Bee هنگام استراحت، درون ساختاری موسوم به Hive (کندو) مستقر می‌شود. این محفظه‌ی ضد آب، نقش ایستگاه شارژ را ایفا می‌کند و حاوی سخت افزارهای مورد نیاز برای هوش مصنوعی سامانه است.

پهپاد Bee

نحوه کارکرد چنین است که در صورت تشخیص تحرکات غیر عادی در نزدیکی خانه شما، این سامانه هشداری به گوشی هوشمندتان می‌فرستند. سپس شما می‌توانید در صورت صلاحدید، پهپاد Bee را برای بررسی دقیق‌تر و ثبت تصاویر هوایی فعال کنید.

البته تامین امنیت منزل به این شیوه، هزینه گزافی دارد؛ چرا که برای پیش‌خرید سامانه Sunflower باید 9950 دلار پرداخت کنید. تحویل سفارشات هم از میانه‌های سال 2020 آغاز خواهد شد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوب نبست چون مسبت ب هر حرکتی واکنش میده و باهثذاعصاب خوردی میشه

    فکر کن ی گربه تو حیاط باشه و این مدام واکنش بده

  2. تو ایران باشه همسایع ها فورا با سنگ میزننش