ساعت هوشمند Suunto 7

ساعت هوشمند Suunto 7 با امکانات ویژه‌ای برای اهالی فیتنس معرفی شد

ساعت هوشمند Suunto 7 می‌تواند پاسخگوی نیاز دو طیف از کاربران باشد: طرفداران قدیمی ساعت‌های اسپرت این برند و آن‌هایی که به دنبال یک گجت پر از امکانات برای فیتنس هستند.

امروزه بازار گجت‌های پوشیدنی رونق قبل را ندارد؛ اما هنوز کاربران زیادی هنگام تمرینات آمادگی جسمانی خود، از آن‌ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل، وجود امکانات مرتبط در این گجت‌ها امری ضروری است. البته ساعت هوشمند Suunto 7 از لحاظ داشتن چنین امکاناتی، به پای Suunto 9 نمی‌رسد؛ اما شاید از تمام اسمارت واچ‌های مبتنی بر Wear OS غنی‌تر باشد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های آن باید به امکان ردگیری 15 فعالیت ورزشی مختلف،  ترسیم نقشه‌های محیطی آفلاین و نقشه‌های حرارتی اشاره کنیم.

ساعت هوشمند Suunto 7

به عنوان یک ساعت فیتنس، Suunto 7 ساختار محکم و وزن مناسبی دارد. نمایشگر 1.39 اینچی گجت هم به اندازه کافی بزرگ هست؛ ضمن اینکه کنتراست بالا و OLED بودن آن، مشاهده‌‌ی محتوا زیر نور خورشید را راحت‌تر می‌کند. در واقع با انتخاب حالت boost، روشنایی نمایشگر به 1000 نیت می‌رسد. مانند مدل قبلی، این ساعت هوشمند نیز ضد شوک، ضد آب و ضد غبار است.

اتصال به جی پی اس، GLONASS و Galileo، امکان مشاهده‌‌ی نقشه‌ها به صورت آفلاین را فراهم می‌کند. این نقشه‌ها رنگی هستند و ظاهرا جزئیات زیادی هم دارند. پیش‌تر این قابلیت را در ساعت‌های هوشمند کاسیو دیده بودیم؛ ولی Suunto آن را کامل‌تر کرده است.

علاوه بر امکان رهیابی، Suunto 7 قابلیتی برای تهیه نقشه حرارتی دارد و می‌تواند با ردگیری 15 فعالیت محیطی مختلف، داده‌های جمع‌آوری شده را روی نقشه با دیگران به اشتراک بگذارد. این کمک می‌کند که مثلا کاربران، مسیرهای خلوت‌تری را برای دویدن یا رکاب‌زنی انتخاب کنند.

سونتو 7 مجهز به سیستم عامل ور او اس است که شامل دسترسی به گوگل پلی، اسیستنت و سایر خدمات گوگل می‌شود. همچنین با پشتیبانی از اپلیکیشن Suunto، سایر سرویس‌های فیتنس (مانند Strava) را نیز در دسترس قرار می‌دهد.

این گجت از تراشه نسبتا قدیمی اسنپدراگون Wear 3100 قدرت می‌گیرد؛ پس می‌توان انتظار داشت که با وجود نمایشگر پر مصرف، عمر باتری مناسبی داشته باشد. به ادعای کمپانی سازنده، شارژ آن در حالت ردیابی با GPS تا 12 ساعت و با استفاده‌ روتین، 2 روز دوام می‌آورد.

قیمت ساعت هوشمند Suunto 7 که از پایان ماه ژانویه در آمریکا عرضه می‌شود، 500 دلار است. مشتریان حق انتخاب یکی از پنج رنگ مشکی، سفید، مسی، رزگلد و مشکی آهکی را خواهند داشت.

ساعت هوشمند Suunto 7

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حاشیه های رنگ مشکیش بیشتره؟