دوگانه سوز کردن خودرو

جزئیات اعطای وام 5 میلیون تومانی برای دوگانه سوز کردن خودرو

مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد برای اعطای وام 5 میلیون تومانی دوگانه سوز کردن خودرو با یکی از بانک‌های خصوصی کشور مذاکراتی را انجام داده‌ایم.

بامداد روز جمعه 24 آبان 98 طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن به اجرا رسید که حواشی زیادی را به همراه داشت. بر اساس این طرح، قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای 1500 تومان و قیمت هر لیتر بنزین آزاد نیز 3000 هزار تومان در نظر گرفته شد. این افزایش قیمت بنزین باعث شد تا هزینه‌های سوخت مالکان وسایل نقلیه افزایش پیدا کند و به همین دلیل استقبال از طرح دوگانه سوز کردن خودرو نیز افزایش پیدا کرد، اما مالکان برای تبدیل خودرو بنزینی به گازسوز هزینه‌های زیادی را باید متحمل شوند که در همین راستا قرار است برای آنها وام 5 میلیون تومانی در نظر گرفته شود.

وام 5 میلیونی برای دوگانه سوز کردن خودرو

حسن قلی‌پور، مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد با یکی از بانک‌های خصوصی کشور برای اعطای وام 5 میلیون تومان برای دوگانه سوز کردن خودروهای شخصی مذاکراتی را انجام داده‌ایم که اگر این مذاکرات به نتیجه برسد، باید بدانیم چنین تسهیلاتی بلاعوض نخواهد بود، اما قسمت زیادی از هزینه‌های دوگانه سوز کردن ماشین را برای مالکان تامین خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*