رندرهای قاب ال جی جی 9

رندرهای قاب ال جی جی 9 طراحی آن را تایید می‌کند

رندرهای قاب ال جی جی 9 (LG G9) که توسط یک سازنده‌ی قاب منتشر شده، می‌توانید طراحی این دیوایس را تایید کند. گوشی ال جی G9 کمتر از دو ماه دیگر معرفی خواهد شد.

رندرهایی از قاب ال جی جی 9 به بیرون درز کرده که به لطف شفاف بودن این قاب، می‌تواند مطابقت آن با رندرهایی که توسط OnLeaks منتشر شده بود را تایید کند. با این حال در اینجا سردرگمی وجود دارد. برخی می‌گویند که این رندرها ممکن است مربوط به گوشی ال جی وی 60 باشد!

در هر صورت، امکان این زیاد است که دو گوشی G9 و V60 ال جی، درست همانند گوشی‌های G8X‌ و V50S و همچنین G8 و V50 که پیش از این دیده بودیم، طراحی یکسانی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رندرهای قاب ال جی جی 9

این رندرها نبود اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی را تایید می‌کند که می‌تواند تلویحاً به حضور یک اسکنر زیر نمایشگر این گوشی اشاره داشته باشد. همچنین چهار دوربین روی قاب پشتی پرچمدار آینده‌ی ال جی به چشم می‌خورد. گرچه این رندرها فقط جایگیری حفره‌های دوربین را نشان می‌دهند و جزئیات دوربین‌ها در این تصاویر نامشخص است.

در زیر گوشی نیز یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار درگاه USB تایپ C و پنجره‌های اسپیکر حضور خواهد داشت. فرقی نمی‌کند این دیوایس G9 یا V60‌ باشد، پرچمداران آینده‌ی کمپانی ال جی در اواخر ماه فوریه، در نمایشگاه سالانه MWC بارسلونا معرفی خواهند شد. بنابراین ما هر دوی این گوشی‌ها را به زودی ملاقات می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*