با دستگاه بیت باکس Rhythmo ، موسیقی‌های جذاب خلق کنید

در جریان نمایشگاه CES 2020 از دستگاه بیت باکس Rhythmo رونمایی شد که با کمترین قیمت، به شما کمک می‌کند تا موسیقی‌های جالب توجهی تولید کنید.

دستگاه بیت باکس Rhythmo دارای یک رابط دیجیتالی سازهای موسیقی است که بواسطه آن می‌توانید بیت‌های نسبتا مناسبی خلق کنید. این دستگاه کوچک و کاربردی در جریان نمایشگاه CES 2020 معرفی شد.

این ماشین درام شرکت Rhythmo، با ماشین‌های درام معمولی که فقط به تقلید صدای ساز درام و دیگر سازهای کوبه‌ای می‌پردازند، متفاوت است و دکمه‌های آرکید ژاپنی و یک شوک مشابه دسته‌های بازی بر روی آن تعبیه شده که به وسیله آن‌ها می‌توانید صداهای مختلف را مدیریت و میکس کنید. از آنجایی که شرکت سازنده، این دستگاه را با کمک‌های مالی از سوی طرفداران ساخته است، افراد به اصطلاح سرمایه‌گذار می‌توانند آن را با قیمت 99 دلار خریداری کنند. اما قیمت این محصول در بازار 150 دلار خواهد بود که چندان بد به نظر نمی‌رسد.

این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که بسته به تمایلات هنرمندانه شما، شاید کارآمد باشد و یا شاید مورد استفاده قرار نگیرد. دو اسپیکر 50 وات نیز در دستگاه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای پخش مستقیم موسیقی کمک بگیرید. این دستگاه از یک باطری 3000 میلی آمپری نیز بهره می‌گیرد که در مواقع ضروری، قطعا به آن نیاز خواهید داشت. دستگاه بیت باکس Rhythmo با ورک‌ استیشن‌های صوتی دیجیتالی همچون Ableton یا GarageBand سازگار است اما می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی دستگاه نیز استفاده کنید.

دستگاه ریتمو هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما اگر کمک‌های مالی به اندازه مطلوب برسد، می‌توانیم در فصل بهار 2020 منتظر عرضه رسمی آن باشیم. این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند تا چند مهمانی جذاب تدارک ببینید یا به کودکان خود، ساخت موسیقی الکترونیک را آموزش دهید. این دستگاه به کسانی که تجربه چندانی در زمینه موسیقی ندارند نیز می‌تواند کمک شایانی کند. حال باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه می‌تواند در بازار رقابتی موفق ظاهر شود.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*