جیونی استیل 5

جیونی استیل 5 معرفی شد؛ یک گوشی رده ابتدایی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

جیونی در سال 2018 اعلام ورشکستگی کرده بود؛ اما اخیرا به بازار موبایل بازگشت و حالا از گوشی جیونی استیل 5 (Gionee Steel 5) رونمایی کرده است.

این موبایل رده ابتدایی یک صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با وضوح 720p دارد. درون ناچ قطره‌ای آن هم یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت جیونی استیل 5 ماژول دوربین مربع‌شکلی را می‌بینیم که اجزای آن را یک لنز 12 مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و دو فلاش LED تشکیل می‌دهند.

جیونی استیل 5

مهم‌ترین ویژگی گوشی را باید باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن بدانیم که از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می‌کند. نام چیپست دستگاه هنوز اعلام نشده و فقط می‌دانیم چهار هسته‌ای است. جیونی استیل 5 در نسخه‌هایی با حافظه 4+64 گیگ یا 6+128 گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ ولی هنوز قیمت و زمان فروش آن مشخص نیست.

نسخه سفارشی اندروید 9 پای (AmigoOS)، پشتیبانی از شبکه 4G و داشتن دو خشاب سیم کارت، از دیگر مشخصات گوشی جیونی استیل ۵ محسوب می‌شوند.

جیونی استیل 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. داداش فکر نمیکنی گفتن گوشی رده ابتدایی با این مشخصات یکم کم لطفی باشه..طراحیش که بروز هست.نمایشگر کم حاشیه درسته رزولوشن کم هست که این مورد حتی تو گوشیای میانرده رو به بالا هم پیدا میشه اچ دی پلاس..باطری هم ۵۰۰۰میلی امپر که عالیه..رم۶گیگ و۱۲۸گیگ حافظه که در حد پرچمدار سونیه…به نظرم میشه گفت میانرده عالی..تنها عیبش پردازنده چهار هسته ایه.شایدم خوب باشه ممنون