ربات پیبو

نگاهی به ربات پیبو در نمایشگاه CES 2020 (گجت تی وی)

در جریان نمایشگاه CES 2020 ربات‌های زیادی رونمایی شدند که یکی از آنها ربات پیبو (PiBo) بود. در ادامه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ربات هوشمند و دوست‌داشتنی آشنا می‌شوید.

ربات پیبو (PiBo) در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. این ربات هوشمند، می‌تواند بهترین دوست، همدم و سرگرم‌کننده شما باشد و تا حدودی جای حیوان‌های خانگی را برای شما پر کند. PiBo توسط شرکت کره‌ای Circulus ساخته و معرفی شده و با ظاهر جذاب و بامزه‌اش، نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. البته ربات پیبو فقط برای سرگرمی نیست و خدمات مختلفی را هم به صاحبانش ارائه می‌کند.

PiBO می‌تواند مانند یک ساعت زنگ‌دار عمل کند، وضعیت آب و هوا را اطلاع بدهد، اخبار را برای شما بخواند، موسیقی پخش کند، عکس بگیرد، قرارهای ملاقات را به شما یادآوری کند و کارهای بسیار زیاد دیگری را انجام دهد. صاحب این ربات می‌تواند برنامه‌هایی را به آن بدهد تا اجرا کند و از دستورهای صوتی برای کنترل آن استفاده کند. همچنین یک اپلیکیشن مخصوص برای سیستم عامل اندروید و آی او اس برای شما پیبو ارائه شده که به کنترل ربات کمک می‌کند. PiBo حدود 30 سانتی‌متر قد دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای و 1 گیگابایت رم و باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی ربات PiBo را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌های این ربات جذاب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی ربات پیبو در CES 2020

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون بابت ویدیو های خیلی خوبتون